Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies ei tee muuta kuin...

Lähettäjä: M o ll a 
Päivämäärä:   26.12.24 11:09:36

... lukee, urheilee, vaeltaa ja valokuvaa. Meillä ei ole minkäänlaista yhteistä sosiaalista elämää, eikä tuosta ole minullekaan seuraksi, koska ei yhdessä jaksa edes töllöä katsoa vaan lukee.

Muuten on vastuullinen ja kunnollinen, hoitaa kotia ja muut velvollisuutensa, mutta kun on aina omissa maailmoissaan.

Re: Mies ei tee muuta kuin...

Lähettäjä: Muilla 
Päivämäärä:   26.12.24 11:10:18

Lapikasta. Vapauta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.12.24 11:14:07

Joko etsi itsellesi seuraa joka tekee kanssasi asioita joista tykkäät tai jätä mies ja etsi sellainen kumppani.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.12.24 11:18:38

Vakava keskustelu siitä oletteko toisillenne oikeat vai teettekö toisenne vain onnettomiksi. Kyse ei ole siitä että toisen tapa olisi oikea tai väärä vaan siitä sovitteko yhteen. Hän voisi löytää toisen samoista asioista kiinnostuneen ja samoin sinä voisit löytää kaltaisesi.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.12.24 11:27:57

Mitä haluaisit miehen kanssa tehdä?

Itselleni on ihan arjen luksus, että kun katsoo televisiota, saa vaihdella kanavia miten haluaa, ja surffata mainostauot muita ohjelmia. Kumppani tulisi varmaan hulluksi. Tai sitten pitäisi olla kaksi teeveetä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.12.24 11:29:33

"Ei yhdessä jaksa edes töllöä katsoa". Enemmän se lukeminen aivotoimintaa vaatii kuin töllön tuijottaminen. Mulle olisi noilla piirteillä hyvin mieluinen kumppani. Lukisimme molemmat ja keskustelisimme kirjallisuudesta. Vaeltaisimme yhdessä. Urheilisimme yhdessä ja erikseen. Olisin kiinnostunut hänen valokuvistaan ja hän minun hevosharrastuksesta.

Mutta harmi, kun on sinun miehesi.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.12.24 11:31:57

Jos hän ei sovi sinulle, niin eroa.

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   26.12.24 11:34:16

Mitä yhteistä tekemistä olet ehdottanut? Mies kuulostaa siltä, ettei ole tv:n toljottajatyyppiä. Oletko itse innostunut lähtemään vaeltamaan vai haluaako mies sitä edes? Lähteekö mies kanssasi sosiaalisiin rientoihin, kun erikseen ehdotat tiettyä tapahtumaa?

Jos pari sopii hyvin toisilleen, ei yhteistä tekemistä tarvitse kirveellä kaivella vaan se tulee luontevasti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.24 12:42:58

"Ei yhdessä jaksa edes töllöä katsoa."

Minullakin oli kumppani, joka vaati minua katsomaan yhdessä töllöä. Pistin miehen vaihtoon. Mielestäni tuo nyt on hölmöintä parisuhdetekemistä ikinä.

Aloittajan miehen harrastukset kuulostivat kivoilta, tuollaisen miehen on varmasti helppo löytää kumppani kun on itsekin aktiivinen.

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   26.12.24 13:42:22

Miehellä on hyviä harrastuksia ja jos muuten tekee kotona osansa, en näe mitään ongelmaa. Hyvältä kuulostava mies, kelpaisi varmaan monille.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.12.24 13:51:56

Miten tää kuulostaa taas provolle?

Missä tilanteessa olet tutustunut mieheesi?

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   26.12.24 13:58:55

Ei koskaa osu tasan onnenlahjat,seuraavaksi kirjoittaa ku ei omaa aikaa.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   26.12.24 14:03:52

No onko hän jotenkin yhtäkkiä muuttunut vai aina ollut tuollainen? Ettekö siis yhdessä urheile, vaella? Toisaalta ymmärrän senkin kos haluaa vaeltaa yksinään. Silloin saa olla totaalisen rauhassa, omat aikataulut, omat päähänpistot, joita ei tarvitse selitellä mukana olevalle jne.

Ei siinäkään mitään vikaa ola jos telkkarin sijasn mieluummin lukee. Kuten ei ole siinäkään, että katsoo mieluummin telkkua kuin lukee. Ihmiset on erilaisia. Täällä etenkin aina lukeminen nousee kauheaksi kynnyskysymykseksi. Jos et ole lukijatyyppiä, olet mieleltäsi laiska ja epäsivistynyt etkä omaa kunnon aivotoimintaa :D

Ihmettelen miten noin eri mieltymyksillä on päädytty yhteen. Kauanko suhde on kestänyt ja miksi asia nyt ärsyttää?

Jos toinen kuitenkin hoitaa osansa, eikä luuhaa puolta viikkoa yksin vaeltelemassa niin mikä on ongelma?

Lähettäjä: hahh 
Päivämäärä:   26.12.24 15:18:52

M, höttöiset on kuvitelmat siitä, että jotain miestä kiinnostaisi emännän hevosharrastus :D Sitä kiinnostaisi lähinnä alkaa katsella jotain nuorempaa misua, joka kokkaa sille ja palvelee sitä.

Lähettäjä: neuvo 
Päivämäärä:   26.12.24 15:52:39

Lapikasta sille ja tilalle perinteinen suomalainen, sohvalla makoileva, keskikaljaa kittaava ja lenkkimakkaraa syövä mies. <3 Sinun nalkutuksesi muodostaa sitten teidän yhteisen sosiaalisen elämän.

Päivämäärä:   26.12.24 16:07:17

vapauta luontoon. mä oon tollassta ettinyt jo kauan.

Lähettäjä: Tekemistä vailla 
Päivämäärä:   26.12.24 16:14:10

Mistä osoitteesta voi noutaa? Kuulostaa ihan ynelmamieheltä!

Päivämäärä:   26.12.24 16:16:13

tekemistä vailla
äläs etuile. mä bongasin tän ensin.

Lähettäjä: Oma 
Päivämäärä:   26.12.24 16:20:11

Jonossa tähän mieheen. Aloittaja ymmärrä laittaa pihalle hänet!

Minä pistin just yhden sohvalla makaajan, 2 vuotta asuttiin yhdessä minun okt, ja mitään muuta tämä mies ei kyennyt tekemään kuin makaamaan ja katsomaan telkkaria.

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   26.12.24 18:35:09

Tämäkin ilmeisesti haluttu ymmärtää väärin.

Ei se, että mies lukee, tarkoita sitä että se haluaisi keskustella kumppaninsa kanssa kirjallisuudesta. Tai yhtään mistään. Tai että sinne vaellukselle kelpaisi mukaan. Mies voi olla vaikka aina kotona muttei koskaan läsnä. Ja hän voi olla mitä hurmaavan seuramies kaikille muille paitsi sille omalle kumppanille. Eikä se ole sen naisen vika, eikä tuollainen mies muutu vaikka niin kuvittelettekin. Kannattaa toki kokeilla mutta ei sitten yllättyä kun huomaa itse olevansa suhteessa, jossa on näennäisesti kaikkea mutta jotain puuttuu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.