Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vietin päivän pleikkarilla (Skyrim)

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   25.12.24 22:58:07

Edellisen kerran pelasin lokakuussa 2023. Nyt päätin että lomalla pelaan taas vähän Aivan kamala aikasyöppö! Tuntui että olin pari tuntia VR-lasit päässä, meni KUUSI tuntia! Ihana puoliso hoiti hevoset ja antoi uppoutua peliin, laittoi lapset unille. Ei ihme etten ole pelannut vuoteen :D

Muita pelailijoita?

Re: Vietin päivän pleikkarilla (Skyrim)

Lähettäjä: Pelaava äiti kans 
Päivämäärä:   25.12.24 23:30:17

Ollaan sovittu, että nyt kun miehelläkin on loma, niin hän vahtii enemmän lasta jotta minä saisin edes vähän omaa aikaa eli pelata :D on parit pelit kesken, saa nähdä mitä ehtii.

Lähettäjä: Pelaava äiti kans 
Päivämäärä:   25.12.24 23:30:44

Ja tosiaan itselläni on myös yli vuosi aikaa siitä kun on viimeksi pelannut.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.12.24 23:33:32

Original Sin II on tullut hakattua viime aikoina, on se kyllä hyvä. Ehkä uusi BG3 -run sen jälkeen sitten. Ah autuutta.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   25.12.24 23:35:29

Ihan @!#$ hienoa.
Diablo on kuitenkin enemmän mun juttu.
Harrastuksia saa olla.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   25.12.24 23:37:36

Taidan kaivaa kaapista ps5.
Pelataanko kimpassa?
Olisi aika magee, kun Hevostalli lähtee vaikka Codiin....

Lähettäjä: minävaan 
Päivämäärä:   26.12.24 00:18:51

Oi, kuulostaapa ihanalta. :D

Pelailija minäkin, lasten sijaan on sentään vain koira kaitsettavana. Minulla harvoin on töiden jälkeen riittävästi aikaa tai energiaa pelaamiseen, minkä takia pelailut painottuvat viikonloppuihin ja loma-aikoihin. Minun täytyy epämiellyttävästi pitää kelloa melko tarkasti silmällä, jos pelaan mitään kiihdyttävää peliä (ml. Skyrim), koska jos olen pelannut jotain sykettä nostattavaa parikaan tuntia ennen nukkumaanmenoa, pelit tulevat uniini ja heikentävät unenlaatua merkittävästi. Siinä pitkälti se syy, miksi arkena tulee harvoin pelattua. Silloin harvakseltaan kun syystä tai toisesta olen jonkun illan ilman koiraa, pyrin hyödyntämään tilanteen ja uppoudun autuaana pelien maailmaan.

Pelaan pitkälti konsolilla (Switch), mutta pelaamiseen jotenkuten soveltuva tietokonekin löytyy. Onko täällä suosituksia peleistä? Olen tykännyt esim. Skyrimista, Hogwarts Legacysta ja Zelda BOTW:stä (TOTK on jo hankittuna, mutta odottaa vielä sopivan pitkää lomaa pelaamista varten). Pidän myös tasohyppelyistä, esim. Prince of Persia Switchillä oli hiljattain positiivinen kokemus, Ori and the Blind forest on myös ihana.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   26.12.24 16:45:58

Mies otti lapset päivällä ja lähti käymään sukulaisissa pitkän matkan takana. Ehdin taas kolme tuntia pelailla sen jälkeen kun kävin liikuntamaassa hevosen.

Olen aivan koukussa tohon peliin mutta harmittelen kun grafiikka on 20 vuoden takainen pikselikökkö. Ja välillä move-kapulat bugittaa kahden käden aseissa, muuten menee todella luontevasti.

Onko Ps5:lle VR-pelejä joissa olisi Skyrimiä vastaava open world missä ei ole ihan järkkyä mättöä vaan enempi rauhallista seikkailua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.12.24 18:02:46

Riku-pappa selkeästi haluaa turpaan räiskintäpeleissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.24 19:33:02

Miehen kanssa pelataan aika usein

Parhaita on ehdottomasti ollut RDR2, Horizon Zero- ja Forbidden west, Tom Clancy Wildlands, Detroit Become Human ja FarCryt. Joskus tulee uppoudettua koko päiväksi ja joskus 10minuutiksi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.12.24 21:52:15

Ympäriinsä seikkailusta tulee mieleen Death Stranding. Pohjalla idea siitä, että olet postipate vähän erilaisessa maailmassa :'D Mutta en oikein tiedä, onko sekin liian "hätäinen" peli rauhallista seikkailua haluavalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.