Lähettäjä: minävaan
Päivämäärä: 26.12.24 00:18:51
Oi, kuulostaapa ihanalta. :D
Pelailija minäkin, lasten sijaan on sentään vain koira kaitsettavana. Minulla harvoin on töiden jälkeen riittävästi aikaa tai energiaa pelaamiseen, minkä takia pelailut painottuvat viikonloppuihin ja loma-aikoihin. Minun täytyy epämiellyttävästi pitää kelloa melko tarkasti silmällä, jos pelaan mitään kiihdyttävää peliä (ml. Skyrim), koska jos olen pelannut jotain sykettä nostattavaa parikaan tuntia ennen nukkumaanmenoa, pelit tulevat uniini ja heikentävät unenlaatua merkittävästi. Siinä pitkälti se syy, miksi arkena tulee harvoin pelattua. Silloin harvakseltaan kun syystä tai toisesta olen jonkun illan ilman koiraa, pyrin hyödyntämään tilanteen ja uppoudun autuaana pelien maailmaan.
Pelaan pitkälti konsolilla (Switch), mutta pelaamiseen jotenkuten soveltuva tietokonekin löytyy. Onko täällä suosituksia peleistä? Olen tykännyt esim. Skyrimista, Hogwarts Legacysta ja Zelda BOTW:stä (TOTK on jo hankittuna, mutta odottaa vielä sopivan pitkää lomaa pelaamista varten). Pidän myös tasohyppelyistä, esim. Prince of Persia Switchillä oli hiljattain positiivinen kokemus, Ori and the Blind forest on myös ihana.
|