Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dominantti mies

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   25.12.24 11:06:30

Mieheni muuttuu oudommaksi vuosi vuodelta, ihme sääntöjä koko ajan. Nyt viimeisin, että jos koirien kupissa on vesi loppu ja toinen meidän koirista osaa pyytää vettä, niin sitä ei saa antaa heti koska pitää olla malttia odottaa. Näitä vastaavia juttuja on niin paljon, että en enää kohta jaksa katsella tuota. Omasta mielestään on ihan ok käyttäytyä kontrolloivasti koiria ja mua kohtaan. Mietin onko vaan @!#$ vai alkavaa muistisairautta, jota mieheni suvussa on kaikilla vanhemmilla sekä isän, että äidin puolelta.

Re: Dominantti mies

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.12.24 11:16:58

Tämän tekstin luettuaan jokainen sinkku (sellainenkin, joka on murehtinut sinkkuuttaan) peukuttaa kohti taivasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.12.24 11:17:49

Lapikasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.12.24 11:28:57

Erilaisten järjettömien sääntöjen noudattamisen vaatiminen on yksi tapa alistaa kumppania. Tuollainen kontrollointi on iso varoitusmerkki ja on tavallista, että jossain vaiheessa mukaan tulee myös fyysinen väkivalta. Joka tapauksessa elämänlaatusi ei ole hyvä tuollaisessa suhteessa, joten miksi siinä kannattaisi olla?

Ja ei, ei se miehen törkeä käytös todellakaan yleensä mistään sairaudesta johdu.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   25.12.24 11:41:29

Tuohan on jo fyysistä väkivaltaa koiraa kohtaan pitää sitä janossa!

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   25.12.24 12:24:04

Pidähän nyt ensinnäkin huoli siitä, että koirilla on koko ajan sitä vettä kupissa, niin eivät joudu tuohon rääkkiin mukaan lainkaan. Itseäsi saat kidututtaa miehellä niin paljon kuin haluat.

Lähettäjä: en usko 
Päivämäärä:   25.12.24 13:48:24

Ota kupit pois kokonaan ja hommaa sellainen juoma-automaatti koirille.
https://www.zooplus.fi/shop/koirat/kulhot/juoma_ruoka

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   25.12.24 14:06:04

Nyt sanot sille idiootille, että koirille pitää aina olls raikasta vettä ja ostat uuden ison vesikupin tai vaikka vadin ja pidät siinä raikasta vettä. Jos ukolles ei kelpaa, niin näytä ovea.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   25.12.24 14:10:03

Ei koirat janoissaan ole, mutta niille ei saisi laittaa heti vettä. Laitan todellakin vaikka mies siitä huutaa. Hänellä myös tapana jos kysyn vaikka, että laittaisitko kahvia, mentäiskö ulos yms. hän aina sanoo joo, istun vain pari minuuttia, vaikka olisi tuntikausia jo istunut. Ikinä ei tee heti, tässä joku lapsuudentrauma varmaan takana kun silloin käskettiin piti heti tehdä. Jos menen itse keittämään kahvit kun en viitsi odottaa, alkaa ivailemaan, että mihin helvettiin noin kiire, ettei paria minuuttia voi odottaa. Joskus olen kokeillut mikä se "pari minuuttia" on niin se vaihtelee 5-20 minuuttia. välillä.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   25.12.24 14:12:06

Onko sulla joku hyvä syy elää tuollaisen ihmisen kanssa?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.12.24 14:26:15

No itseppä olet miehesi valinnut. Ja päätät joka päivä elää hänen kanssaan. Jokainen tyylillään.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   25.12.24 14:40:24

Mulla lähtis järki tommosen miehen kans. Mulla on 2 teinipoikaa jotka joutuu osallistumaan kodin asioihin sillon kun pitää, ei sillon kun huvittaa.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   25.12.24 14:52:58

Sen ymmärrän että käskystä ei halua joka oikusta heti hyppiä. En itekään tykkää olla kenenkään sätkynukke, mutta jos toinen haluaa kaffet "just heti nyt" keittää, niin keittäköön ite mun puolesta jos mulla vaikka on joku askare tai tv-ohjelma menossa. Jotain tossa nyt on outoa/vialla.

Lähettäjä: Hlcöc 
Päivämäärä:   25.12.24 15:35:05

"Tämän tekstin luettuaan jokainen sinkku (sellainenkin, joka on murehtinut sinkkuuttaan) peukuttaa kohti taivasta."

Tämä.
Olen ollut sinkku melkein 7 vuotta ihan onnellisena enkä ole kaivannut elämääni ketään. Nyt olen kuitenkin huomannut, että ei uusi suhde ole poissuljettu vaihtoehto. Mutta kun katsoo ja kuuntelee muiden parisuhdejuttuja, niin taas aivot kääntyy siihen moodiin, että pysyn tyytyväisenä sinkkuna loppuelämäni ajan...

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   25.12.24 15:42:44

Mitä hittoa nyt taas? Alahan valmistella eroa.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   25.12.24 15:57:18

"Ei koirat janoissaan ole, mutta niille ei saisi laittaa heti vettä"

Jos koira tulee pyytämään vettä, sillä ON jano!

Ja mistä ihmeestä tämä jatkuva selvän kusipäisyyden selittäminen 'alkavalla muistisairaudella' oikein johtuu? Muistin virkistykseksi alkavan muistisairauden oireita:

Sovittujen tapaamisten jatkuva unohtelu
Perheenjäsenten ja läheisten nimien unohtaminen
Matemaattisten taitojen heikkeneminen
Mielialanvaihtelut (masennus, ahdistus, hermostuneisuus, kärsivällisyyden puute)
Kirjoittamisen ja lukemisen ymmärtämisen vaikeutuminen
Unen laadun heikkeneminen (yölliset heräämiset, nukahtamisvaikeudet)
Eksyminen ja harhailu (tutuilta reiteiltä eksyminen)
Puhehäiriöt
Kömpelyys ja hitaus (motoriset ongelmat)
Hallusinaatiot (aistiharhat)
Persoonallisuuden muutokset
Keskittymisvaikeudet

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.