Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voi miksi ostan enää lahjoja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.12.24 23:53:26

Ostin isälle joululahjan. Se oli peli mitä oli sanonu haluavansa. Mutta kuitenkin, kun annoin lahjan se laitettiin avaamatta johonkin kaapin päälle. Loppu illasta piti vähän vihjailla pitäiskö avata lahja. Avaa.. ei kiitä. Ei sano mitään. Tulee vähä semmonen fiilis, miks ostaa mitään lahjoja kun on kiittämätön.

Re: Voi miksi ostan enää lahjoja

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.12.24 23:57:36

Mikä peli?

Lähettäjä: Hopo 
Päivämäärä:   25.12.24 00:07:14

Minä en ole enää vuosiin ostanut äidilleni mitään lahjaa. Kahteenkymmeneen vuoteen yksikään lahja ei kelvannut, joten miksi ihmeessä tuhlata rahaa ja omaa aikaa. Eli lopeta. Pääset omassa päässä olevasta syyllisyydestä nopeasti eroon, osta lahja vaikka hyväntekeväisyyteen.

Lähettäjä: Daalia 
Päivämäärä:   25.12.24 00:38:02

Ostan vain lapsille lahjat

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   25.12.24 05:51:07

Harvoin lahja aikuiselle on mitenkään tarpeellinen ja onnistunut. En minäkään enää osta edes aikuisille lapsilleni. Teen jotain mistä tiedän heidän pitävän. Neuleen, ruoka herkkuja, joskus yhteisen pelin jonka voivat viedä mukanaan jos haluavat. Jne
Tai sitten rahatilanteesta riippuen suoraan jonkun lahjakortin kauppaan .
Tulee vaan itselle paha mieli tympeästä saajasta.

Lähettäjä: Arimo 
Päivämäärä:   25.12.24 06:28:17

Aikuinen lapseni on taitava hankkimaan pieniä mutta tarpeellisia lahjoja. Tänä vuonna toi naulakon, vanhaa korjattu useamman kerran ja on vain jäänyt uusimatta. Tosi mahtavaa kun voi ripustaa vaatteet normaalisti eikä naulakko kaadu heti!

Päivämäärä:   25.12.24 09:15:02

Minä ostin kirpparilta 2e kirjat vanhemmilleni ja suklaata. Ei sen lahjan tarvitse olla mitenkään valtavan kallis, varsinkaan ihmisille jotka ostavat ihan omin rahoin mitä haluavat.

Päivämäärä:   25.12.24 09:20:03

Miksi ostaa aikuisille ihmisille lahjoja. Kaikilla on kaikkea eikä kukaan oikeasti tarvitse yhtään mitään. Aikuiset osaavat itse hankkia haluamansa ja tarvitsemansa. Sitten loukkaannutaan kun ostettu lahja ei kelvannut..

Lahjajoulu on lasten juhla.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   25.12.24 09:33:36

Pitäisikö niitä opettaa, kuten pieniä lapsia sanomalla "no, mites sanotaan, kun sait lahjan?".

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   25.12.24 09:37:46

Hicks, pitää.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   25.12.24 09:39:41

” Kaikilla on kaikkea eikä kukaan oikeasti tarvitse yhtään mitään.”

Kyllä mun vanhat eläkeläissukulaiset edelleen nnimenomaan tarvitsee asioita. Juuri toin uuden työtuolin äidilleni jouluksi. Uuden printterin ostin myös viime vuonna jne.

Ja mun perheessä myös aikuiset ilahtuu muistamisesta. Ei sen iso juttu tarvitse olla, mutta hyvä kahvipaketti, suklaata tms. Ei lahjajoulu ole vain lapsille.

Lähettäjä: Poseidoni 
Päivämäärä:   25.12.24 10:26:51

Mitä hittoa, ei aikuisille tarvitse enää lahjoja ostaa!

Ostan äidilleni joulukukan ja isäpuolelle palvattua hirvenlihaa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   25.12.24 11:17:22

No mitä joulukukka ja hirvenliha on jos ei lahjoja..? :Dd

Päivämäärä:   25.12.24 11:31:42

Mä pääsin tänä vuonna halvalla, en ostanut kenellekään mitään. Itselleni kävin shoppailemassa vaatteita alennusmyynneistä ennen joulua ja voi olla että muutaman rytkyn vielä kotiutan jostain. Saa vihdoin heitettyä reikäsiä ja kulahtaneita pois.

Lähettäjä: Taika 
Päivämäärä:   25.12.24 12:16:05

Oma äitini laittaa meille jouluruuat (annan siihen rahat) ja muutenkin auttaa pyyteettömästi, niin mielelläni annan lahjan (lahjakortti yleensä). Appivanhemmat ovat suorastaan naurettavan avokätisiä, joten heillekin aina vähintään joulukukkanen.

Päivämäärä:   25.12.24 12:17:03

Mä saatan äidille mennessä muutenkin ilman juhlapäiviä viedä poroa jos on pakkasessa ylimääräistä. Ei kaikki ihmisille annettavat tavarat ole lahjoja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.12.24 20:43:57

Inhoan kun ihmiset ostaa lahjoja sitten haluavat kytätä kun avaan sen. Ei tuu diiliä. Enkä halua lahjoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.