Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rfsu testaa varhain - raskaustestit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.12.24 10:35:07

Kokemuksia kyseisistä testeistä?

Tein näillä kaksi testiä eilen ja tänään (10 ja 11dpo). Molemmilla kerroilla testiajan jälkeen ilmestyi positiivinen punainen viiva. Viivat ovat haaleita mutta hyvin havaittavissa. Testiajan puitteissa testeissä näkyi vain hyvin haalea varjo. Onkohan nuo tulokset luotettavia kun tosiaan kunnon viiva ilmestyi vasta n. 20min testin teon jälkeen? Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna.

Olen menossa hakemaan digitaalisen/eri merkin testin mutta kokemuksia ajattelin silti kysyä :)

Re: Rfsu testaa varhain - raskaustestit

Lähettäjä: Ärrä 
Päivämäärä:   24.12.24 10:39:51

Ekat oli ihan vaan "viivan paikkoja" ja jo samana iltana tummui ja seuraavana aamuna oli ihan selkeät viivat. Raskaana siis olen ja menkat pari PV myöhässä noissa. Kun tehnyt silloin kun en ole raskaana ollut niin ei ole tullut mitään missään vaiheessa. Eli sanoisin että raskaana olet, kannattaa tehdä myöhemmin uusiksi.

Lähettäjä: Lop 
Päivämäärä:   24.12.24 11:03:07

Itse uskon, ettei mikään testi voi antaa väärää positiivista tulosta. Sehän näyttää onko raskaushormonia pissassa. Eihän mikään muu aine voi olla lähelläkään sen koostumusta.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   24.12.24 12:57:55

Kyllä joissain testeissä tulee joskus näkyviin viivan paikka vaikka ei olekaan raskaana. Mulla kävi noin kahdella eri Clearbluen herkällä testillä vaikka muun merkkisissä mitään viivaa ei tullut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.12.24 13:01:59

Rfsu:n testit olivat aikaisemmin surullisenkuuluisia turhan näkyvästä viivanpaikasta. En tiedä onko laatu parantunut.

Päivämäärä:   24.12.24 14:03:56

Testeihin tulleet viivat olivat siis selkeitä positiivisia viivoja, mutta lähinnä hämmentää kun ilmestyivät vasta reilusti testiajan jälkeen. Ohjeissa lukee että älä lue testiä enää 5 minuutin jälkeen ja tämä ilmestyivät tosiaan n. 20min päästä.

Olen näillä testannut aiemmin ja ovat negatiivisena pysyneet ihan ilman ylimääräisiä viivoja. Kerran oli juurikin tämmöinen epämääräinen viivanpaikka, raskaana en ollut. Nämä nyt ilmestyneet viivat olivat ihan erilaisia.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   24.12.24 14:06:11

Tee pregcheckin testi! On rfsu näyttänyt ainakin mulla ihan oikein, mut on tosi tosi paljon haaleampia olleet kuin nuo pc:n testit. Joutuu siis tulkitsemaan vähän vähemmän.

Päivämäärä:   24.12.24 14:41:17

Tein juuri digitaalisen testin ja tulos oli raskaana. Eli ihan oikein näytti nuo aiemmat testit vaikka tulos testiajan ulkopuolella tulikin :)

Lähettäjä: Joan 
Päivämäärä:   24.12.24 20:53:08

Yleensä on posi joo. Itsellä joskus oli vissiin joku ”kiinnittymisyritys”

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.12.24 21:18:39

Ihan positiivinen tulos tuli kesällä. Tein tosin viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, 1,5 vuotta kun on pettynyt niin haluaa odotuttaa pitempään. Nyt on viimeinen kolmannes alkanut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.