Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Chicagon Lurpalle!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.12.24 23:31:54

Halusin tätä kautta sanoa jäätävän hyvää joulua. Erityisesti halusin kiittää sua parhaasta mahdollisesta joulahjasta. Tiesin että kun odotan tarpeeksi pitkään, näin käy. Nyt mulla on vihdoin tarpeeksi jotta pystyn osoittamaan vuosien kiusaamisen todeksi. Kiitos siitä. Ilman sua ja sun toimintaa, tää ei olis ollut mahdollista. Joten kiitos. Harmi ettei tässä käynyt niin kuten sä toivoit mutta sellaista se elämä on. Toivottavasti ensi vuosi on vihdoin se vuosi kun pääset yli siitä ettet saanut mitä tahdoit. Nyt mä aion viettää ihanan joulun mun perheeni kanssa ja hymyilen jatkossa aina kun tulet mieleen. Voit rauhassa jatkaa valitsemallasi tiellä. Ehkä jatkossa kannattaa miettiä, miten voisi olla hieman vakuuttavampi sillä nyt sulle nauraa kaikki viranomaisia myöten. Ihan pelkät henkilökohtaiset kaunat kun ei riitä kuin paljastamaan kuinka katkera ja epätoivoinen olet. Haluan kuitenkin sanoa että vaikka tekisit mitä, en enää koskaan tule provosoitumaan sun jutuista. Etkä mahda sille enää yhtään mitään. Harmittaako? Kyllä se siitä.

Joten, hyvää joulua!

Re: Chicagon Lurpalle!

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   23.12.24 23:34:53

Go girl!!

Re: Chicagon Lurpalle!

Lähettäjä: Lintumies 
Päivämäärä:   24.12.24 11:55:43

Hyvä sinä! Oot selvästl päässyt pitkälle jos et enää provosoidu kun sua ärsytetään. Nyt vain alkoi kiinnostaa, mitä tässä on tapahtunut? Mihin ilmoitukset liittyy, eläimiin vai lapsiin?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.