Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies seurustelee mutta kehuu ulkonäköäni..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.12.24 10:24:06

Elikkäs entinen "säätö" ja nykyinen kaveri on nyt seurustellut vajaa vuoden.
Ollaan tämän jälkeen oltu harvakseltaan tekemisissä viestein, kyselty kuulumisia lähinnä. Välillä hän lähettää ensin viestiä ja välillä minä.
Ollaan tunnettu melko pitkään, 8vuotta. Monta vuotta oltiin tiiviisti tekemisissä mutta ehkä viimeiset puolitoista/kaksi vuotta harvemmin ja harvemmin.

Elikkäs mies on kaksi kertaa viestillä kehunut ulkonäköäni aloittanut lauseen että "näin meidän kesken että näytitpä hyvältä kun näin sinut kaupassa" ja toinen kerta oli tyyliin jotain että "sinä se vain kaunistut" ja vinkkaava hymiö perään.

Itse en ohitin kehut ja jatkoin viestin toiseen aiheeseen vastaamista.
Niin ja yhden kerran pisti myöhään illalla/yöllä minulle kaksi viestiä joita en ehtinyt kylläkään lukea ennenkuin poisti ne..

Itse en todellakaan mieheltä haluaisi tälläistä käytöstä jos seurustelisin.
Tässä nyt olen pohtinut että jos vielä laittaa jotain minun ulkonäkööni liittyviä viestejä niin miten toimin?
Ohitanko vain vai sanonko hänelle että tuollainen ei ole ok koska seurustelet. Mutta tuntuu tyhmältä että minä joutuisin hänelle tämän sanomaan mikä pitäisi olla itsestään selvyys.
Vai pitäisikö jopa laittaa hänen naisystävälle viestiä..
En toisaalta kyllä haluaisi puuttua tälläiseen asiaan. Eikä pitäisi olla minun murheeni.
Mutta jotenkin tuntuu väärältä.

Tämä kyseinen mies jäi syystä vain "säätö" asteelle minun kanssa. Miten sen nyt sanoisi.. ei jotenkaan tullut aina ihan hyvät vibat hänen käytöksestään.
Kaverina kuitenkin tosi mukava oli. Nyt tosiaan hyvin vähän ollaan oltu yhteyksissä.

Miten toimisit minun tilanteessa? Tai onko ollut vastaavaa itsellä?

Re: Mies seurustelee mutta kehuu ulkonäköäni..

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   23.12.24 10:30:03

Vastaisin miehelle, että olikohan tuo nyt ihan asiallista, kun olet suhteessa. Sitten miettisin vakavasti, haluanko olla yhteydessä mieheen, joka käyttäytyy suhteessa noin. Jos päädyt suhteeseen hänen kanssaan, sinä olet seuraava, jonka selän takana hän tekee noin. Kauniit naiset ovat uusiutuva ja loputon luonnonvara.

Lähettäjä: Mina 
Päivämäärä:   23.12.24 10:30:41

Minä jäähdyttelisin kokonaan moisen "kaverisuhteen". Hän yrittää lirkutella sinulle, jotta pysyisit ns langan päässä, mahdollisuutena. Käyttäytyy typerästi sekä sinua, että tyttöystäväänsä kohtaan. Minun kaveripiiriini ei mahdu tuollaisia idiootteja, olkoot miten mukavia muuten tahansa. Laitat vaan viestin, että et pidä tuon kaltaisesta käytöksestä ja ettet halua enää, että viestittelee sinulle. Koska jos pidät yllä tuollaista ihmissuhdetta, pidät myös yllä sitä illuusiota hänelle, että olet saatavilla. Tyttöystävälle en lähtisi laittamaan viestiä, siitä ei seuraa muuta kuin ikävyyksiä itselle. Kokemusta on. Viestintuoja ammutaan 99% varmuudella.

Päivämäärä:   23.12.24 10:39:06

Sitä vaaraa ei ole että päätyisin hänen kanssa suhteeseen. En halua, siksi meidänkään juttu aikoinaan ei koskaan mihinkään edistynyt. Päädyttiin lopputulokseen että pysytään vain kavereina..

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   23.12.24 10:43:19

Vastaisin ihan läpällä jotakin vastaavaa: "sulle sopii tuo nykyinen tukkatyyli tosi hyvin", vaikkei oikeasti edes sopisi.

Ne jotka kehuvat ulkonäköä, kehuvat yleensä vähän kaikkia, joten kehumista ei kannata ottaa minään suuren rakkauden merkkinä.

Tyttöystävään en olisi tuosta yhteydessä, vaan ajattelisin tuollaisesta tyypistä, että löytäjä saa todellakin pitää.

Lähettäjä: Mina 
Päivämäärä:   23.12.24 10:43:52

No selvästi hän on asiasta eri mieltä, kuvittelee että kun tarpeeksi kalastelee, niin lopulta suovut ainakin sivupanoksi, jos ei muuta. Kylmästi pois vaan tuollaiset.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.12.24 10:45:19

Ei sinun tarvitse miettiä mikä on ok miehen suhteessa. Riittää, että keskityt siihen mikä on sinusta ok ex-säädöltä ja mitä rajoja itse haluat pitää. Jos sinusta tuntuu oudolta saada kehuja entiseltä panolta, sano ettet halua kehuja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.12.24 10:47:52

Mina avasi hyvin miehen tavoitteita.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.12.24 10:48:12

Täälå vouhkataan, että kaikki keski-ikäiset miehet kuvittelevat kaiken ystävällisyyden olevan flirttiä.
Ei, kyllä ne kuvittelevat ovat nuoria naisia.

Ota hyvä ihminen kehut vastaan, ja kiitä niistä.

Lähettäjä: kn 
Päivämäärä:   23.12.24 11:29:52

Pillua vailla, anna ja kärsi seuraukset.

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   23.12.24 12:02:22

Asiallisissa välissä oleminen ei tarkoita, että tarvitsee pitää yhteyttä.

Kun kerran et tuosta käytöksestä tykkää, sano se hänelle ja lakkaa pitämästä yhteyttä. Mikä ihme siinä on, kun naiset ovat niin avuttomia, että joka asiaan pitää kysyä neuvoa netistä? Mies pitää sinua helppona ja yrittää lirkutella saadakseen jännitystä elämäänsä ja ehkä helppoa seksiä joskus. Niin kauan kuin annat hänen jatkaa sitä, osoitat, että hän saattaa olla oikeassa ja kannattaa jatkaa lirkuttelua.

Päivämäärä:   23.12.24 12:12:49

Kiität kehuista ja elämä jatkuu. Miksi tehdä asiasta numero?

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   23.12.24 12:35:10

Sanot miehelle että osoittaa ne kehut parempaan kohteeseen eli tyttöystävälleen.
Kysyisin vielä että onhan hän muistanut kehua tyttöystäväänsä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.