Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö tämä olisi raiskaus?

Lähettäjä: (=) (=) 
Päivämäärä:   22.12.24 22:00:09

Omituinen toive.

https://www.facebook.com/share/r/1CkAv4GyGw/

Re: Eikö tämä olisi raiskaus?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.12.24 22:05:24

Avaatko hieman?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.24 22:08:51

Ei se ole raiskaus jos etukäteen on asiasta sovittu. Muuten kyllä.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   22.12.24 22:09:48

Jos itse pyytää, niin ei ole.

Päivämäärä:   22.12.24 22:21:39

Voiko sen etukäteen sopia?

Päivämäärä:   22.12.24 22:23:42

Kerrotko vähän mistä tuossa on kyse? En mene mihinkään linkkiin mistä en tiedä mitä se on, vaikka kyseessä on facebook eli sinänsä turvallinen sivu, niin en halua sivuhistoriaani mitään törkyä sieltäkään.

Päivämäärä:   22.12.24 22:58:10

Oletan että täällä puhutaan cnc-fetissistä eli consensual non consent. Jos on ennalta sovittu ja hyväksytty turvasanalla niin ei ole raiskaus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.12.24 23:01:52

.: Video, jossa todetaan, että nainen pitäisi herättää vähintään kerran viikossa nuolemalla.

Ilman ennakkoon sopimista tuo olisi tosiaan vähintään seksuaalinen kajoaminen.

Päivämäärä:   22.12.24 23:11:06

Jos ei ole ennalta sovittu niin kyllähän se silloin seksuaalista väkivaltaa on. Ennakkoon sopimisessakin on se ongelma, että miten suostumuksen voi antaa etukäteen?

Päivämäärä:   23.12.24 00:17:58

Ennakkoon sopimiset on hieman harmaata aluetta ja en tiedä onko niistä ennakkotapausta. Itse en laske raiskaukseksi jos kumppani on toiminut tavanomaisella tavalla ennakkoon sovitun mukaan ja tietenkin lopettaa jos siihen tahto ilmaistaan.

Itse olen sanonut että mun nukkuessa on ok alkaa puuhiin, jos samana iltana ollaan jo seksiä harrastettu. Silloin tiedän, että oon oikeassa vireessä. Jos ei olla esim. viikkoon seksiä harrastettu ja mua ei olisi huvittanut aiemmin päivällä ja mies tekisi saman, olisi kyseessä raiskaus. Samoin jos tekisi jotain tavanomaisuudesta poikkeavaa ja käyttäisi hyväkseen sitä että nukun (eli tietäisi että en suostuisi samaan hereillä).

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.12.24 00:21:11

"Naisen pitäisi herättää ainakin kerran viikossa nuolemalla"

Kenet, ja nuolemalla mistä?

Päivämäärä:   23.12.24 00:30:33

No ainakaan meidän parisuhteessa nuolemalla herättäminen ei ole raiskaus.

Parisuhteessa pitää puhua, ja sopia asiat, mitkä ovat ok ja mitkä eivät.

Jos heräät uuden kumppanin vierestä siihen, että hän halaa sinua, etkä pidä siitä, se ei ole raiskaus ellet ole sitä erikseen kieltänyt.

Päivämäärä:   23.12.24 00:39:27

Itse tykkäisin. Harmi vaan, kun mies nukahtaa aina ennen minua, ja vapaapäivinä lapset on ne, jotka herää ensimmäisenä niin saa odottaa siihen saakka, että ovat vähintäänkin kaikki täysin omatoimisia ennen kuin tuo on mahdollista.

Päivämäärä:   23.12.24 01:50:37

Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä aikaisemmin on puhuttu. Jos kajoaa nukkuvaan ja nukkuva ilmoittaa teon poliisille raiskauksena, niin raiskauksena se myös tuomitaan.

Päivämäärä:   23.12.24 10:40:58

""Naisen pitäisi herättää ainakin kerran viikossa nuolemalla"

Kenet, ja nuolemalla mistä?"

Luehan uudestaan.

Päivämäärä:   23.12.24 10:51:07

Meillä on sovittu, että noin saa tehdä puolin ja toisin. Ja mukava herätyshän se onkin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.12.24 11:08:20

"Naisen pitäisi herättää ainakin kerran viikossa nuolemalla"
"
Kenet, ja nuolemalla mistä?"

Luehan uudestaan."

Olen lukenut aika moneen kertaan, enkä vieläkään näe mitään muuta. Miksi siinä ei kerrota, mitä pitää nuolla, ja kenet sen naisen pitäisi herättää?

Lähettäjä: Si 
Päivämäärä:   23.12.24 11:10:00

Mistä tietää että toinen on hereillä?
Tätä mies on kysellyt useammin, kun pari kertaa sai huutia. Ihan ei luotto toimi, kun on tyyppiä "vaimolle voi tehdä mitä haluaa".

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   23.12.24 11:13:07

"Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä aikaisemmin on puhuttu. Jos kajoaa nukkuvaan ja nukkuva ilmoittaa teon poliisille raiskauksena, niin raiskauksena se myös tuomitaan."

No onhan. Jos on sovittu, että meidän parisuhteessa on täysin ok, että nukkuva saa tällaisen herätyksen, niin silloin se on sovittu eikä ole raiskaus.

Päivämäärä:   23.12.24 11:15:13

Pysyvää suostumusta ei ole olemassa. Etukäteen ei voi antaa lupaa.

Päivämäärä:   23.12.24 11:18:00

Lähettäjä. 

Päivämäärä23.12.24 01:50:37

Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä aikaisemmin on puhuttu. Jos kajoaa nukkuvaan ja nukkuva ilmoittaa teon poliisille raiskauksena, niin raiskauksena se myös tuomitaan.

Ja höpö, höpö taas.
Kun parisuhteessa jotakin sovitaan, niin siitä mitään raiskausta tule. Lopettaa pitää tietysti, jos toinen niin pyytää.

Älä muuten ikinä ala parisuhteeseen tuolla asenteella.

Päivämäärä:   23.12.24 11:25:03

"Tätä mies on kysellyt useammin, kun pari kertaa sai huutia. Ihan ei luotto toimi, kun on tyyppiä "vaimolle voi tehdä mitä haluaa"."

Puhutko siis sinun miehestäsi? Olisi aivan hirvittävä ajatus, että eläisin sellaisen ihmisen kanssa, jonka mielestä minulle saa tehdä mitä vain, ja on äärettömän surullista, että sinä elät. Minkä neuvon antaisit ystävällesi jos hänellä olisi tuollainen mies? Etkö koe ansaitsevasi parempaa kuin tuollaista elämää? Kyllä sinä ansaitset.

Päivämäärä:   23.12.24 16:27:04

Kyllähän se on raiskaus tai jokin muu seksuaalirikosnimike jos kiellosta huolimatta herätetään seksuaalisin teoin. Jos se on toivottua ja etukäteen sovittua niin ei se silloin sitä ole, ainakin jos se loppuu pyynnöstä samantien.

Meillä ei varmasti mies uskalla kokeillakaan, potkaisin niin kovaa kun lähtee. :D Olisi tosi, tosi inhottavaa herätä tuollaiseeen!

Päivämäärä:   23.12.24 16:41:01

Aloittajahan ei kirjoita kieltämisestä yhtään mitään.
Ja ei, ei ole raiskaus jos molemmat siitä tykkäävät.

Lähettäjä: Pehmeä Jänis 
Päivämäärä:   23.12.24 16:45:22

Ei se nuoleminen ole raiskaus, jos on etukäteen sovittu, että se on ok. Sitten, jos nainen herää ja kieltää, mutta mies siitä huolimatta jatkaa, se on raiskaus. Tai pakottaminen seksuaaliseen tekoon, en nyt tiedä virallisista termeistä.

Jos tekee noin ilman, että siitä on keskusteltu koskaan etukäteen, ollaan vähän harmaalla alueella.

Päivämäärä:   23.12.24 16:53:31

"Jos tekee noin ilman, että siitä on keskusteltu koskaan etukäteen, ollaan vähän harmaalla alueella."

Ei se ole harmaata aluetta, se on seksuaalista väkivaltaa. Teet seksuaalisen teon toiselle ilman hänen tietoaan ja suostumustaan kun hän on tilassa, jossa ei heti pysty haluaan kommunikoimaan ja voi vaikka säikähtää pahasti.

Päivämäärä:   23.12.24 16:59:31

Älkää ruvetko parisuhteisiin jos elämä on noin vaikeaa.

Lähettäjä: Pehmeä Jänis 
Päivämäärä:   23.12.24 17:03:37

Oletan, että suhteessa oleva pariskunta on sen verran samalla aaltopituudella, ja tunnistaa toisensa seksuaalisuuden, että jos on vaarana, että toinen osapuoli säikähtää, toinen tietää olla tekemättä niin.

Kaikki pakottaminen, se että tehdään jotain, mistä tietää, että toinen ei tule pitämään, tai saattaa siitä ahdistua, on väärin.

Olen itse melko avoin ja kokeilunhaluinen, joten koen, että vaikka mieheni tekisi noin ilman, että olen erikseen sanonut, että on sitten lupa tehdä, en siitä ahdistuisi tai säikähtäisi. Tai vaikka olisi joku yhdenyön juttukin, jonka kanssa on suostumuksellisesti oltu edellisenä yönä, saisi nuolla kyllä.

Mutta heti, jos nainen työntää pois, väistää, kieltää tai antaa muuten ymmärtää, että ei halua, kaikki tulee lopettaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.