Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä lahjaksi tallinpitäjille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.24 17:54:23

Pää lyö ihan tyhjää ja näin ajoissa aloin asiaa miettiä. Aina tulee vietyä viinipullo, mutta olisko muita ideoita? Kovin kalliiseen ei ole varaa.

Re: Mitä lahjaksi tallinpitäjille?

Lähettäjä: raita 
Päivämäärä:   22.12.24 18:25:59

Villasukat
Lämpimät hanskat
Kahvipaketti ja suklaarasia

Meidän tallilla on kerätty koko porukalta lahjarahaa ja ostettu S-ryhmän lahjakortti.

Lähettäjä: raita 
Päivämäärä:   22.12.24 18:27:35

Lisään vielä että alkoholin antaminen lahjaksi ei ole mielestäni oikein tätä päivää, ellei satavarmasti tiedä että lahjan saajalla (tai hänen perheenjäsenellään) ei ole alko-ongelmaa.

Päivämäärä:   22.12.24 18:33:01

Meillä kaikki tuo aina vuodesta toiseen suklaarasian, konvehtirasian, tai suklaalevyn. Jotkut tuonneet kans pipareita tai itseleivotun taatelikakun.

Päivämäärä:   22.12.24 18:37:50

Meillä siis jokainen on vienyt oman lahjan. Tiedän mistä viineistä tykkää ja siksi olen vienyt, mutta jotain muuta olisi tosiaan kiva keksiä. Olivat juuri ostaneet lämpimät hanskat ja suklaata eivät syö.

Lähettäjä: Hilipatipippan 
Päivämäärä:   22.12.24 19:41:47

Oliiviöljyä, maustesuolaa, umamimaustetta, yrttejä, hunajaa, riistamaustetta, chiliä, kahvia, marmeladikarkkeja, hilloa, sinappia. Poimi noista mieluisimmat.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   22.12.24 19:43:01

"Aina tulee vietyä viinipullo"

No miksi tämä pitäisi muuttaa?

Lähettäjä: 456 
Päivämäärä:   22.12.24 21:42:43

Itse tallinpitäjänä se viinipullo menee anopille, meillä ei kumpikaan juo viiniä. Villasukat, lämpimät hanskat, itsetehdyt leivonnaiset ym. on parhaita.

Lähettäjä: Löpö 
Päivämäärä:   22.12.24 21:44:57

Maksan niin paljon vuokraa, että mun pitäis se lahja saada.
Ei, en anna lahjaa tallinpitäjälle.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.12.24 21:46:34

Viinipulloa en halua- suklaarasia/kahvipaketti yms parempi. Terv yksi tallinpitäjä.

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   22.12.24 23:07:23

Maksatte laskunne eräpäivänä viimeistään.

Turha lahjoja ostaa. Paras lahja ajoissa maksettu lasku.

Lähettäjä: FJ 
Päivämäärä:   22.12.24 23:09:05

Ostin 3 kk Bookbeatin lahjakortin. Tallinpitäjä on nyt kuluvana vuonna löytänyt äänikirjat ja kuuntelee niitä mm. karsinoita siivotessa. Aloitti Storytelillä, sitten ilmaistarjouksen jälkeen siirtyi Bookbeatiin ja on sanonut pitävänsä Bookbeatista enemmän kuin Storytelistä.

Lähettäjä: Ruusu 
Päivämäärä:   22.12.24 23:13:06

Aattona tallille ja siivoan pari karsinaa oman hepan karsinan lisäksi. Omistajalla ja työntekijällään molemmilla perheet, tekevät tallia kahestaan koko joulun yli, että saavat mahdollisimman nopeesti tehtyä ja perheaikaa.

Lähettäjä: Fiuu 
Päivämäärä:   22.12.24 23:31:22

Minä annoin tänä vuonna itse tehtyjä kynttilöitä (tiedän tp:n polttavan PALJON kynttilöitä) ja piccolo-pullon kuoharia.

Ihan vain kiitoksena siitä, että saadaan ponin kanssa hänen tallissaan asustaa ilman pelkoa huonosta hoidosta tai turhasta stressistä. Homma toimii kuin rasvattu, tp:n kanssa ajatukset kohtaavat siitä, miten ponit hoidetaan ja näin ollen voin ponia hänen tallissaan hyvillä mielin pitää. Toki kiitoksena teen ekstrajuttuja pitkin vuottakin (heinien heittämistä, sisäänottoa, karsinoiden siivousta), mutta halusin siitä huolimatta antaa erikseen pienen joulumuistamisen. Jos en olisi joulun pyhiä töissä, olisin lupautunut joululahjana hoitamaan ponit sisälle ja antamaan sisääntuloheinät, koska tiedän tp:llä olevan sukulaisia kyläilemässä koko joulun, mutta työt estivät sen ajatuksen.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   23.12.24 00:03:20

Vein tänäkin vuonna laatikot, punasipulihilloketta, saaristolaisleipää ja viiniä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.12.24 06:49:56

Ihana ajatus tuo äänikirja, kun tietää että menee käyttöön. Itse ostin glögiä ja suklaata.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.12.24 07:36:40

onko talikot ja luudat kunnossa? ite oon monasti ostanut luudan, tulee sitä itsekin käytettyä :D usein olen myös leiponut ja koristellut pipareita tai torttuja. tiedän että menevät kahvin kanssa nopeesti.

Päivämäärä:   23.12.24 08:56:57

"Aattona tallille ja siivoan pari karsinaa oman hepan karsinan lisäksi."

^ Tämä. <3

Päivämäärä:   23.12.24 09:09:41

Meillä yksäreitä kaikki niin ei voi siivota kuin oman. Meillä toimii tallilla kaikki täydellisesti joten jotenkin on kiva muistaa. Täytyy epätoivoisesti tänään yrittää jotain kehitellä :D

Lähettäjä: Hilipatipippan 
Päivämäärä:   23.12.24 09:12:49

Miksei muiden yksäreiden karsinoita voi siivota?

Päivämäärä:   23.12.24 09:39:12

Toisten karsinoita ei saa siivota ettei kuivikkeita kulu, omaakaan ei yleensä saa siivota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.