Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Latasin pitkästä aikaa deittisovelluksen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.24 17:25:13

Ja muistin miksi en siellä ole.

Ensimmäinen tyyppi keskustelussa kertoo että ei voi sietää koiria, mutta ihana nainen voi kyllä mielen saada muuttuun. Mun profiilissa lukee että omistan kaksi koiraa ..

Joka toisella on profiilissa emojit kettinki ja musta sydän. Skippaan.

Nyt tuli vastaan joku jolla lukee "pegging" ja sydän perässä. Kivan oloinen profiili, mutta lopussa tuo sana joka piti googlata mitä tarkoittaa. Onneks googlasin... Olisin muuten tykännyt.

Yli kolmekymppisillä kuvia kun on 10 vuotta nuorempia. Mikähän näköinen on nyt ?

Hyvää joulua

Re: Latasin pitkästä aikaa deittisovelluksen

Päivämäärä:   22.12.24 17:28:59

Tinder-peli on nykyään ihan algoritmein ohjattua pikaviihdettä, jolla on tarkoitus tehdä tunteilla businesstä

Päivämäärä:   22.12.24 17:31:07

En ole tinderissä nyt vaan badoossa

Lähettäjä: Viikuna 
Päivämäärä:   22.12.24 17:42:00

Ou nou, juuri kun tänään päässäni harkitsin pitäisikö rohkaistua ja ladata joku äppi, niin vastaan tulee tällainen topic :D En tiedä onko minulla joku 30 v ikäkriisi vai mikä päällä, mutta kaipaan yhtäkkiä miestä aivan äärimmäisen paljon. Tsiisus jopa ruokakaupassa yhtään komeampi vastaan tuleva miespuolinen henkilö saa tuntemuksia päässä aikaan. Mutta tuo aloittajan kertoma nyt ei ole sitä mitä haluaisin kokea… Haluaisin löytää ihan ns normaalin puolison (joka ei halua lapsia). Tai piru vie tähän hätään edes jonkun turvallisen ja perusfiksun kaverin, jonka kanssa vaikka edes halailla jos ei muuta.

Päivämäärä:   22.12.24 17:48:51

Oon kans reilu 30 v. Se on varmaan tämä tuleva joulu mikä toi ne fiilikset että nyt haluan löytää sutinaa

Mulla lukee profiilissa myös että en halua lapsia. Silti miehet joilla lukee profiilissa taas että haluaa lapsia, tykkäilee mun profiilista.. ei ne lue. Katsoo vaan kuvat

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.