Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 22.12.24 13:07:49
Minua alkaa pikku hiljaa jo ärsyttämään tämä Metti Forssellin suoranainen kiusaaminen ja mustamaalaaminen netissä. Kyllä, hän oli ohjelmassa minunkin mielestäni ärsyttävä hahmo, mutta ohjelma oli ihan tarkoituksella myös leikattu sellaiseksi, että hänestä luotiin suorastaan ilkeä kuva. Metti on kommentoinut, että esimerkiksi taksin "varastaminen" ei ollut totta, vaikka ohjelmassa näin annettiin ymmärtää. Samoin se, että Hanna kantoi hetken molempien säkkejä johtui siitä, että Metti luki samalla ohjeita. Monia kommentteja oli kuulemma irrotettu asiayhteydestä, mikä on varmasti totta, koska näinhän tositv-ohjelmia aina muutenkin käsikirjoitetaan.
Minä näen Metissä varsinkin viime jakson perusteella melko epävakaan ja epäitsevarman henkilön, jolla on lisäksi ihan järjetön kilpailuvietti ja epäonnistumisen pelko. Mielestäni hän on vaikuttanut olevan paniikkikohtauksen partaalla monta kertaa ennenkin, ei pelkästään finaalijaksossa. Taksissa hän on romahdellut tosi monta kertaa. Lisäksi hänelle on epäterve koirapelko. Ilman Hannan kannattelua hän ei olisi ikinä selvinnyt tuolla.
Itse tunnen enemmänkin sääliä kuin inhoa häntä kohtaan. Säälittää, että kilpailuun on otettu mukaan tuollainen henkilö, jonka psyyke ei oikein vaikuta kestävän kisassa. Hannalle pointsit, hän on ihan mahtava tyyppi.
Onko kellään muulla samansuuntaisia ajatuksia, vai vihaatteko te kaikki muut Mettiä? Ja ajatteletteko, että hän on tuollainen oikeastikin, vai onko ohjelmaan vain leikattu kaikki huonot palat hänestä?
|