Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmiset jotka tulee selän taakse itsepalvelukass

Lähettäjä: alla 
Päivämäärä:   22.12.24 12:26:17

Luuleeko nää selän taakse itsepalvelukassalla tulijat että siitä mennään nopeammin pois kun ne on siinä sun vieressä? Eikö ne tajua että siihen kuuluu tulla vasta kun edellinen on lähtenyt siitä pois, ei silloin kun edellinen on maksamassa tai vielä piippaamassa tai pakkaamassa (jotkut kun ei osaa laittaa niitä tavaroita suoraan kassiin, vaan alkaa pakata vasta kun ovat maksaneet).

Tänäänkin en ollut saanut vielä edes kuittia otettua kun seuraava tunki jo siihen mun itsepalvelukassalla. Ja joo oon kyllä avannut suuni ja käskenyt odottamaan kauempana.

Re: Ihmiset jotka tulee selän taakse itsepalvelukass

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   22.12.24 12:37:54

Jotkut ihmiset tunkee taakse ihan normi kassallakin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.12.24 12:50:34

Minusta jopa yleisempää normikassalla.
Kassa piippaa jonkun ostoksia, itse kasaan tavaraa hihnalle, niin eikö siellä jo seuraava höngi niskaan ja tavoittele sitä välikapulaa vaikka mulla on vielä kärryssä tavaraa. Ja joo, minäkin sanon viimeistään siinä vaiheessa kun ruvetaan tönimään kärryllä, että hei, tämä kassa ei vedä yhtään nopeampaa vaikka tökit mua sillä ostoskärryllä.
Enkä yleistä mutta useimmiten keski- iän ylittäneitä henkilöitä, nuoret ovat fiksumpia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.24 12:53:21

Ei ole kyllä ikinä itsepalvelukassalla kukaan hönkinyt niskaan vaikka niitä enimmäkseen käytänkin.

Sen sijaan normikassalla tökitään kärryllä. Ihan katsomatta taakse tönäisen niin kovaa kun pystyn takaisin, ei ole ikinä kuulunut äänähdystäkään ja on saanut olla rauhassa sen jälkeen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.12.24 13:08:46

Minua ei ole koskaan tökitty kärryillä, eikä työnnetä ostoksiakaan ennen aikojaan hihnalle, koska puran tavarat hihnalle kärryni etupäästä. Seuraava jonottaja seisoo siis parin metrin päässä, eikä ole selän takana hönkimässä.

Lähettäjä: 68v. 
Päivämäärä:   22.12.24 13:20:49

Pienet murheet on joillakin. Kun on marmatettava vaan jostakin.

Päivämäärä:   22.12.24 13:29:37

Normikassalla on pari kertaa minuakin tökitty kärryillä. Ihan kuin se nopeuttaisi toimintaani mitenkään. Viimeksi potkaisin jaloille työnnettyä kärryä niin, että se lähtikin rullailemaan useamman metrin päähän :D ei tullut toista kertaa jaloille se kärry.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   22.12.24 14:17:52

Kun oppisivat menemään oikein niille itsepalvelukassoille eli täyttö rivin viimeisestä alkaen. Ettei tukita väylää jumittamalla ekalle ja kärryt, kassit ja pompat poikittain kulkuväylillä.
Tavan jonossa olen pitänyt kärryä itseni ja takanaolevan välissä koronasta alkaen, ei höngi kukaan niskaan.

Lähettäjä: mikämenivikaan 
Päivämäärä:   22.12.24 14:22:32

Hetkinen, eikös se pitänyt olla "uusi normaali" että kaupoissa ei enää tungeta toisten iholle???

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   22.12.24 14:37:10

Vähän OT mutta kumma kyllä olen törmännyt samaan ilmiöön pankkiautomaatilla. Kerrankin kun olin itse asioimassa tai oikeastaan vasta aloittamassa asioinnin automaatilla niin jonossa seuraava tunki siihen ihan selän taakse hönkimään jolloin huomautin asiasta. Seurasi huutoa ja uhriutumista ja teatraalinen siirtyminen viiden metrin päähän. "Onko nyt tarpeeksi etäisyyttä määmäämää". Kyllä, en edelleenkään aio näpytellä tunnuslukua ja nostaa rahaa jonkun kytätessä selän takana. Toinen kerta kävin talletusautomaatilla. Pariskunta sähläsi siinä edellä, talletti rahaa seteleitä, kolikoita ja vaihteli korttejaan jne. Kun olivat lopulta valmiita siirtyivät luukulta puoli metriä syrjään ja jatkoivat sähläystä automaatin kolikonlaskijan luona. Toinen sanoi mulle että alota vaan, hyvin mahdut. Kerroin heillekin hoitavani pankkiasiat rauhassa ja jos he ovat valmiita voisivat siirtyä muualle. Mikä sitten tapahtui, melkoisen mulkoilun kanssa.

"Minua ei ole koskaan tökitty kärryillä, eikä työnnetä ostoksiakaan ennen aikojaan hihnalle, koska puran tavarat hihnalle kärryni etupäästä."

^ Teen saman kassalla. Seuraava jonossa pysyy aisoissa kun parkkeeraa kärryt siihen väliin XD Joskus joku on töninyt kärryjään nilkkoihin, sanon isoon ääneen voisitko olla tönimättä kärryilläsi mikä yleensä tehoaa. Jos ei tehoa potkaisen kärryt päin tönijää.

Lähettäjä: Paku 
Päivämäärä:   22.12.24 16:02:20

Joillakin ihmisillä vaan on jumalaton kiire. Todennäköisesti samat ihmiset roikkuvat liikenteessäkin edellämenijän puskurissa kiinni, vaikka heillä ei ole aikomustakaan ohittaa.

Lähettäjä: Jaa-a 
Päivämäärä:   22.12.24 16:07:00

Ei pikakassalla, mutta normikassoilla. Olen kerran kääntynyt kysymään, haluaisiko rouva mahdollisesti maksaa minun ostokseni? Ei halunnut, vaikka oli kyljessäni kiinni.

Lähettäjä: Kerralla 
Päivämäärä:   22.12.24 16:11:12

"Minua ei ole koskaan tökitty kärryillä, eikä työnnetä ostoksiakaan ennen aikojaan hihnalle, koska puran tavarat hihnalle kärryni etupäästä."0

" Teen saman kassalla. Seuraava jonossa pysyy aisoissa kun parkkeeraa kärryt siihen väliin XD Joskus joku on töninyt kärryjään nilkkoihin, sanon isoon ääneen voisitko olla tönimättä kärryilläsi mikä yleensä tehoaa. Jos ei tehoa potkaisen kärryt päin tönijää."

Puran ostokset hihnalle näin myös itse, mutta siitä huolimatta vähän aikaa sitten eräs rouva alkoi omia ostoksia lappaamaan hihnalle. Kurotteli siis minun ostoskärryjen yli sinne hihnalle. Siinä vaiheessa totesin rouvalle ettei siihen hihnalle voi laittaa yhtään mitään, sillä minulla on nii paljon ostoksia kärryssä, että täyttävät koko hihnan. No niin ne täyttivät ja rouva siinä sitten hymistely, kun on niin kamalasti ostoksia.

Teen viikon/puolen toista ruokaostokset kerralla ja Lidlin pitkä hihna tulee ihan täyteen. Ärsyttää nämä jotka yrittää niitä omia ostoksia siihen hihnalle tunkea, vaikka näkevät minulla olevan kärry täynnä tavaraa ja hihna tulee siitä määrästä varmasti täyteen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.12.24 16:24:04

Normikassalla ostoskoria hihnalle tyhjätessäni kävi joskus niin, että takana jonottava setä laski oman kahvipakettinsa hihnalle kerta toisensa perään ja joutui nostamaan sen kerta toisensa jälkeen pois hihnalta, kun lappasin koria rauhalliseen tahtiin tyhjäksi. Rauhalliseen tahtiin, koska hihna kulki sitä tahtia. Tuo sedän painostaminen alkoi jo hymyilyttämään ja viidennen kerran jälkeen hän ei enää kehdannut laskea pakettiaan ostoksieni sekaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   22.12.24 16:27:12

Tavallisella kassalla on myös näitä. Ymmärrän,mettä haluaa laskea korin käsistään, mutta sitä en tajua, että tullaan aivan iholle ja hermostuneina vilkuillaan olan yli.
Olen pariin kertaan kysynyt, että Luuletko pääseväsi tästä yhtään sen nopeammin vaikka hyppisit tasajalkaa?

Päivämäärä:   23.12.24 11:13:52

Pieraise ääneen tai yski päin naamaa.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   24.12.24 07:11:28

Kummasti tulee kyllä tilaa, kun yskii ja tokaisee perään "Voi @!#$ tän koronan kanssa!"

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   25.12.24 00:28:36

"Tänäänkin en ollut saanut vielä edes kuittia otettua kun seuraava tunki jo siihen mun itsepalvelukassalla. Ja joo oon kyllä avannut suuni ja käskenyt odottamaan kauempana."

Olitkohan tänään just mun edellä ip kassalla :D V+ttuillessani nakkasin korin siihen pakkaustasolle melkein heti kun edellä olevan laahustajan kuitti tulostui, josko tajuaisi lähteä mutta ei, hetki piti vielä siinä vatuloida.

Päivämäärä:   25.12.24 00:43:40

ähettäjä: Jaa-a
Päivämäärä: 22.12.24 16:07:00

Ei pikakassalla, mutta normikassoilla. Olen kerran kääntynyt kysymään, haluaisiko rouva mahdollisesti maksaa minun ostokseni? Ei halunnut, vaikka oli kyljessäni kiinni.

täytyypä kokeeilen itsekin. vihaan noita kärryillä tönijöitä, kiilailijoita ja muutenvaan mulkkuja jotka katsoo oikeudekseen potkia mut jonosta pois. sikoja @!#$ riittää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.