Lähettäjä: heh
Päivämäärä: 22.12.24 14:37:10
Vähän OT mutta kumma kyllä olen törmännyt samaan ilmiöön pankkiautomaatilla. Kerrankin kun olin itse asioimassa tai oikeastaan vasta aloittamassa asioinnin automaatilla niin jonossa seuraava tunki siihen ihan selän taakse hönkimään jolloin huomautin asiasta. Seurasi huutoa ja uhriutumista ja teatraalinen siirtyminen viiden metrin päähän. "Onko nyt tarpeeksi etäisyyttä määmäämää". Kyllä, en edelleenkään aio näpytellä tunnuslukua ja nostaa rahaa jonkun kytätessä selän takana. Toinen kerta kävin talletusautomaatilla. Pariskunta sähläsi siinä edellä, talletti rahaa seteleitä, kolikoita ja vaihteli korttejaan jne. Kun olivat lopulta valmiita siirtyivät luukulta puoli metriä syrjään ja jatkoivat sähläystä automaatin kolikonlaskijan luona. Toinen sanoi mulle että alota vaan, hyvin mahdut. Kerroin heillekin hoitavani pankkiasiat rauhassa ja jos he ovat valmiita voisivat siirtyä muualle. Mikä sitten tapahtui, melkoisen mulkoilun kanssa.
"Minua ei ole koskaan tökitty kärryillä, eikä työnnetä ostoksiakaan ennen aikojaan hihnalle, koska puran tavarat hihnalle kärryni etupäästä."
^ Teen saman kassalla. Seuraava jonossa pysyy aisoissa kun parkkeeraa kärryt siihen väliin XD Joskus joku on töninyt kärryjään nilkkoihin, sanon isoon ääneen voisitko olla tönimättä kärryilläsi mikä yleensä tehoaa. Jos ei tehoa potkaisen kärryt päin tönijää.
|