Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tätä kusipäisyyden määrää. Näin tänään...

Lähettäjä: ------ 
Päivämäärä:   22.12.24 00:25:30

Kun joku autoilija alkoi pelleilemään liikenteessä nähtyään jalankulkijoita. Todistin aitiopaikalta kuinka lähellä hän oli ajaa ihmisten yli :) Uskomatonta kusipäisyyttä oikeasti. Kyllä HÄVETTÄISI jos oma jälkikasvu olisi noin v*tun vajaa, että kokee tarpeelliseksi esittää liikenteessä ja vaarantaa ihmishenkiä.

Re: Tätä kusipäisyyden määrää. Näin tänään...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.12.24 06:43:25

Voisitko vähän tarkentaa? Melko suurella todennäköisyydellä kaikki autoilijat näkevät jalankulkijoita päivittäin, ja paljon. Jospa vaan oli huono kuski ja liikaa nopeutta keliin nähden.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   22.12.24 06:46:33

Ja et viitsinyt soittaa poliisia paikalle koska...?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.24 06:47:17

.. On mukavampaa nälviä netissä ja leikkiä siten parempaa ihmistä.

Lähettäjä: Paku 
Päivämäärä:   22.12.24 09:24:11

Mitävälii-ihmisiin ei tepsi kuin kantapään kautta oppiminen. Toivoisi vain, ettei sen takia kuolisi tai vahingoittuisi kukaan sivullinen.

Päivämäärä:   22.12.24 09:26:06

Jos se on turvallisuuden vaarantamista, soitetaan 112

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   22.12.24 11:25:15

..tai sitten se auto tosiasiallisesti heitteli huonosta ja jäisen uraisesta tienpinnasta johtuen ja kuski olikin sen verran taitava, ettei rysäyttäny tjalankulkijoiden päälle. Onko sulla muuten ajokorttia?

Lähettäjä: driveri 
Päivämäärä:   22.12.24 13:44:53

Jouluun liittyvä ilmiö, olen pannut saman merkille jo vuosia sitten. Itse yritän olla suunnilleen 22. päivä alkaen Tapaniin asti liikenteessä niin vähän kuin mahdollista, koska selvästikin tosi monella tuolla keittää joulukiire ja stressi jotenkin yli ja seurauksena on ihan kaikenlaisia törttöilyjä ja perseilyjä tiivistettynä muutaman päivän ajalle yhtä paljon kuin koko muuna vuonna näkee yhteensä. Siis aivan vatipäistä toimintaa, jota ei uskoisi todeksi jos ei itse näkisi. Siellä mennään Hummerilla kevyenliikenteenväylää pitkin punaisissa odottavan jonon ohi oikomiseksi ja sitä rataa, kuten tuossa muutama vuosi sitten Järvenpäässä todistin...

Lähettäjä: loooooool 
Päivämäärä:   24.12.24 21:44:43

"Voisitko vähän tarkentaa? Melko suurella todennäköisyydellä kaikki autoilijat näkevät jalankulkijoita päivittäin, ja paljon. Jospa vaan oli huono kuski ja liikaa nopeutta keliin nähden."

=D Niin luulet ihan oikeasti etten tajua milloin kuski kaasuttaa tarkoituksella ja luisuu sivulta toiselle ihan tahallisesti?

Lähettäjä: loooooool 
Päivämäärä:   24.12.24 21:48:38

Osaavat varmaan itsekin ottaa yhteyden poliisiin, kun eivät loukkaantuneet eivätkä kuolleet tilanteessa. Heillä oli jokin mahdollisuus nähdä rekkari, minä en sitä nähnyt. En ole muiden holhoaja.

Lähettäjä: Todellakin 
Päivämäärä:   24.12.24 22:15:30

Tottahan tämä. Kun itse olin liikkeellä kylältä kotiin ja ajoin pikkutietä, jossa on 30km:n rajoitus, niin vastaan tullut älykääpiö ajoi liki puolet kovempaa. Kohtasimme mutkassa ja tämä tolvana luistattaa perää niin, että pelkäsin jo sen rysähtävän kylkeen. Ja ei taatusti tämäkään tehnyt sitä ”vahingossa”.

Päivämäärä:   25.12.24 00:57:14

Asun itse pk-seudun ulkopuolella, mutta vietän paljon aikaa myös Helsingin keskustassa. Helsingin keskustassa saa rauhassa mennä milloin vain tien yli ja autoilijat antavat aina tilaa. Jos ylittäisin katuja samalla tavalla kotiseudullani, olisin jo miljoona kertaa jäänyt auton alle, koska lähtökohtaisesti autoilijat eivät hidasta yhtään jalankulkijoiden kohdalla.

Aloittajankin tapahtuma lienee sattunut jossain muualla kuin pk-seudulla.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   25.12.24 01:46:04

En minä sanonut missään vaiheessa mitään tien ylittämisestä. Ap

Lähettäjä: Sara 
Päivämäärä:   25.12.24 16:25:49

Helsingissä ei kyllä myöskään osata antaa kävelijöille tietä, ellei itse kävele vaan eteen sopivan välin tullessa. Suomalaisten perisynti tuo välinpitämättömyys liikenteessä.

T. Keskustassa asuva

Lähettäjä: gdgfd 
Päivämäärä:   25.12.24 17:30:26

Hyvä esimerkki oli muutama päivä sitten Lahden keskustassa: kaikki suomalaisrekkarilla olevat ajoivat eteeni kun yritin päästä tien yli, sitten tuli saksalaisrekkareilla oleva auto ja kas, näytti kädellä "ole hyvä". Suomalaisilla on vielä oppimista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.