Lähettäjä: *
Päivämäärä: 22.12.24 19:23:38
"Mainosporukalla on outo käsitys että mikä tahansa keino saada asia jäämään mieleen olisi hyvää mainontaa. Esim kun tubessa tuli koko ajan silmille Colgate hammastahnan mainoksia, nimi jäi kyllä mieleen mutta en osta sitä enää ikinä sen takia että se mainospommitus pilasi videoiden katselun."
Mulla ihan sama. Monesti on käynyt kirjaimellisesti niin että otan kaupan hyllystä jonkun tuotteen käteeni ja sitten muistan että ai niin, tämä on se merkki jolla oli se sairaan ärsyttävä mainos; laitan sen takaisin hyllyyn, ja valitsen toisen valmistajan vastaavan tuotteen. Ihan vain koska mä voin.
Mutta ilmeisesti sitten näitä ihmisiä joille riittää että jokin renkutus jää takaraivoon ja ohjaa ostokäyttäytymistä sillä melkeinpä alitajuisesti on niin paljon, että joitakin asiakkaita kannattaa noilla renkutuksilla karkoittaakin.
|