Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Rimpula" mies

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 18:39:50

Olen ihastunut mieheen, jonka on vähän rimpula. Itse taas aika rotevakin jopa. Onko täällä muita samallaisella kombolla? Seksissä tulee vähän dominoiva olo, mutta nyt ihastuneena se ei niin haittaa. Totttuuko tähän koko eroon ja siihen että itse on vahvempi osapuoli

Re: "Rimpula" mies

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 18:44:27

en tottunut. ihan normikokoinen, ehkä hoikkakin mutta kun se hieno mies oli ihan vinkuheinä. seksi oli kuin patjan päällä olisi hyppinyt. halatessa keppi käsien välissä. en todellakaan tottunut. en oikeastaan tiedä mikä siinä niin ahdisti. oli vain fiilis ettei ole mitään mihi koskea vaikka SE siellä jalkojen välillä oliki turhankin iso.
ahdisti onko miehen koko mennyt sinne. kävelevä kikkeli?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   21.12.24 18:45:00

Riipuu varmaan kaikesta, itse en tottunut.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.12.24 18:49:57

Sehän on makuasia mistä tykkää, en osaa ajatella sitä tuollaisten "kuka on vahvempi tai dominoivampi" vaan mieltymyksenä. Itse en pidä rimpuloista, ulkoisesti tai sisäisesti, eli en uskoisi tottuvani. Ainakaan haluavani.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   21.12.24 19:01:07

Häiritsi, mutta sitten sain houkuteltua saliharrastuksen pariin, tuli vähän lisää massaa mitä halata, niin nyt pärjään.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.12.24 19:18:05

Oon huomannut, et usein rimpulamiehellä on joku xxxl kumppani

Päivämäärä:   21.12.24 19:32:58

Mies painaa alle sata kiloa ja sinä lähes kolmesataa.
Ei ole helppo tilanne.

Lähettäjä: minnu 
Päivämäärä:   21.12.24 19:33:24

Minä olisin voinut tottua siihen, että mies on rimpula, mutta hänen asenteensa ja jatkuvan kuittailun vuoksi en tottunut häneen. Ehkä hänelle on jokin ongelma oma ulkomuotonsa, kun muiden ulkomuodosta ja kaikista "vioista" pitää koko ajan kommentoida. Siis ei pelkästään minulle päin naamaa vaan ihan kaikille, kaikkien kuullen, myös haukkui ja halveksi ihmisiä selän takana.

Hän oli kuulemma aiemmin ollut lihava ja laihduttanut 20 kg. Ja jaksoi sitä toistella kaikille. Ja haukkui ja halveksi ylipainoisia.

Kommentoi kaikesta ilkeään sävyyn. Nopeasti kyllästyin häneen. Esim. kun olin tehnyt fyysistä pihatyötä, niin naureskeli sille että olen ihan hikinen ja nimitti minua "hiki-minnuksi". Moneen kertaan kyseli, olenko vielä hikinen ja kutsui hiki-minnuksi. Jos sanoin jonkun sanan väärin, esim. "katso sieltä alakaapistä", hän jaksoi ilkeillä siitäkin. Puristeli minun läskimakkaroitani ja kommentoi, näytänkö läskiltä vai liian muodottomalta, jne. Minun BMI:ni oli 19,3, eli kovin läski ei ollut, mutta hänen piti tuoda joka välissä näkemyksensä esiin ja koettaa puristella minusta joku läskimakkara esiin. Perseeni oli kuitenkin liian pieni, yms.

Kerran hän näki äitini. Ilmeestä näki mitä ajatteli. Äitini on todella lihava. Isäni ei ollut kun hän isäni tapasi, koska isäni sairasti ruuansulatuselimistön syöpää ja oli laihtunut rajusti ja aika kuivassa kunnossa jo tuolloin.

En enää koskaan halua olla sellaisen miehen kanssa, jolle oma koko, ulkomuoto tai ulkonäkö on ongelma. Moni kaverikin on lyhyt ja jaksavat halveksia muita kun on niin huono itsetunto. Ei sellaisia jaksa...

Päivämäärä:   21.12.24 19:40:02

Ei siihen totu. Siinä on kyse miehisyydestä eikä 10-vuotiaan pojan vartalo ole miehen vartalo. En voi edes kuvitella halaavani vinkuheinää. Siihen kun yhdistää korkean äänen niin voi moro. Mielummin rehellisesti lihava, matalaääninen MIES.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   21.12.24 20:12:44

Onhan näitä. Tiedän kaksikin pariskuntaa, joissa nainen on ylipainoinen ja roteva ja mies pieni himpula.

Päivämäärä:   21.12.24 20:20:53

Itsellä on ns luikku, piukkakroppainen mies. Välillä ahdistaa. Ääni onneksi matala. En pystyisi olemaan jos olisin itse ns iso/normaali

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.12.24 20:46:32

Ei haittaa minua. Olen itse niin pienikokoinen (157 cm, 52 kg), että mies olisi joka tapauksessa isompi. En edes pidä miehillä ns. massasta oli se sitten lihasta tai läskiä. Isimaha ja kaikenlainen "karhumaisuus" on turn-off. Ihannemiehelläni olisi sellainen tanssijan/telinevoimistelijan/uimahyppääjän vartalo.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   21.12.24 20:57:10

Mun mies niin laiha että kaikki luut ja lihakset erottuu.
175 pitkä ja painaa 56kg.

Itse olen 168 pitkä ja painan 90kg, eikä haittaa kokoero tippaakaan B

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.12.24 21:07:00

Oma oli hieman rimpula kun tavattiin- mutta vuosien varrella tullut sopivasti kiloja lisää kun syönyt tekemääni ruokaa...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.