Lähettäjä: minnu
Päivämäärä: 21.12.24 19:33:24
Minä olisin voinut tottua siihen, että mies on rimpula, mutta hänen asenteensa ja jatkuvan kuittailun vuoksi en tottunut häneen. Ehkä hänelle on jokin ongelma oma ulkomuotonsa, kun muiden ulkomuodosta ja kaikista "vioista" pitää koko ajan kommentoida. Siis ei pelkästään minulle päin naamaa vaan ihan kaikille, kaikkien kuullen, myös haukkui ja halveksi ihmisiä selän takana.
Hän oli kuulemma aiemmin ollut lihava ja laihduttanut 20 kg. Ja jaksoi sitä toistella kaikille. Ja haukkui ja halveksi ylipainoisia.
Kommentoi kaikesta ilkeään sävyyn. Nopeasti kyllästyin häneen. Esim. kun olin tehnyt fyysistä pihatyötä, niin naureskeli sille että olen ihan hikinen ja nimitti minua "hiki-minnuksi". Moneen kertaan kyseli, olenko vielä hikinen ja kutsui hiki-minnuksi. Jos sanoin jonkun sanan väärin, esim. "katso sieltä alakaapistä", hän jaksoi ilkeillä siitäkin. Puristeli minun läskimakkaroitani ja kommentoi, näytänkö läskiltä vai liian muodottomalta, jne. Minun BMI:ni oli 19,3, eli kovin läski ei ollut, mutta hänen piti tuoda joka välissä näkemyksensä esiin ja koettaa puristella minusta joku läskimakkara esiin. Perseeni oli kuitenkin liian pieni, yms.
Kerran hän näki äitini. Ilmeestä näki mitä ajatteli. Äitini on todella lihava. Isäni ei ollut kun hän isäni tapasi, koska isäni sairasti ruuansulatuselimistön syöpää ja oli laihtunut rajusti ja aika kuivassa kunnossa jo tuolloin.
En enää koskaan halua olla sellaisen miehen kanssa, jolle oma koko, ulkomuoto tai ulkonäkö on ongelma. Moni kaverikin on lyhyt ja jaksavat halveksia muita kun on niin huono itsetunto. Ei sellaisia jaksa...
|