Lähettäjä: ej
Päivämäärä: 21.12.24 19:24:15
"Minua ärsyttää kun nykyään näistä asioista keskusteltaessa pitää ensin kirjoittaa että EI KAIKKI MIEHET EN USKO ETTÄ KAIKKI MIEHET JOTKUT MIEHET ON IHAN OK ja vasta sitten voi alkaa puhua itse asiasta. Miehet on kyllä ihan käsittämättömiä vauvoja joita pitää jatkuvasti tyynnytellä etteivät keksi loukkaantua ja kokonaan ohita asiaa."
Minä laitoin vähän aikaa sitten someen tarinan (story) "Miehet sitä ja tätä naisiin kohdistuen". En saanut yhtään kommenttia "No mä en ainakaan!", "Ei kaikki miehet!", tms. Jos olisin, niin olisin vastannut "Aina mies, ei koskaan nainen". En myöskään jaksanut mitään "miesoletettu", "naisoletettu", tms. Ehkä minun someseuraajissani on sitten viisaita ihmisiä, jotka eivät alkaneet vinkua tuosta. Vaikka on ties mitä "ei-täysin-cis-sitä-tai-tätä". Onneksi nyt kukaan ei edes puolestaloukkaantunut ainakaan niin, että olisivat minun kimppuuni hyökänneet.
Ehkä syynä se, että kun tarinoiden aiheen mies yritti alistaa minua, niin hän sai nenilleen, ja vielä kavereidensa nähden niin, että nolasi itsensä ei minua. Kukaan ei varmaankaan uskaltanut alkaa vänkyttää mitään :)
|