Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko vastakkaista sukupuolta olevaa sanoa ihana

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 11:39:59

Vai herättääkö se heti ajatuksia, että sanojalla on jotain tunteita henkilöä kohtaan?

Re: Voiko vastakkaista sukupuolta olevaa sanoa ihana

Lähettäjä: gogo 
Päivämäärä:   21.12.24 11:53:08

Riippuu täysin tilanteesta

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   21.12.24 11:59:07

Riippuu täysin tilanteesta.
Mä sanoin just eilen töissä miespuoliselle työkaverille "Hannu sä oot ihana, kiitos", kun Hannu teki mulle pienen palveluksen.

Eri asia olisi, jos vaikka pikkujouluissa huppelissa flirttailisin, ja sanoisin siinä Hannu, sä oot ihana.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   21.12.24 13:04:32

Sanoin myös pari päivää sitten vastakkaista sukupuolta olevalle työkaverilleni ”kiitos ihana” ja hänen nimensä ja kunnon hymy perään.
Enkä todellakaan ajatellut, että se voisi herättää ajatuksia siitä, että minulla olisi tunteita häntä kohtaan. Ehkä asetalmakin on vähän epärealistinen sille, että minulla olisi tunteita häntä kohtaan koska hän on minua ainakin 15 vuotta nuorempi ja minä en oikein tunne vetoa vastakkaista sukupuolta oleviin.
Enemmän minussa sai kipinöitä aikaan kun samaa sukupuolta oleva työkaveri oikaisi rintsikkani olkaimen ja tuli todella lähelle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 13:08:13

Ennen uskalsin sanoa, nykyään en enää kenellekään yhtään vieraammalle. Jotkut miehet kuvittelevat kehumisen tarkoittavan seurustelua.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   21.12.24 13:08:15

Ja tilanne oli siis se, että hän toi minun työpisteelleni joulutortun ja konvehtirasiasta ne suklaalla päälystetyt marmeladi sydämet jotka ovat konvehtirasian parasta antia, hän muisti minun mieltymykseni juuri noihin konvehteihin ja olin otettu tästä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.