Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aktivoitko junalippusi itse vai tuetko...

Lähettäjä: M. M. 
Päivämäärä:   21.12.24 11:31:30

... työllisyyttä.

Re: Aktivoitko junalippusi itse vai tuetko...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 11:33:01

Ihan yhtälailla se työntekijä kiertää liput skannaamassa siitä huolimatta, että aktivoin lippuni.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.12.24 12:02:39

Vaihtelevasti. Joko aktivoin itse voidakseni keskittyä johonkin ihan muuhun rauhassa sen jälkeen tai sitten kaivan konnarin tullessa paperitulosteen skannattavaksi, jos ei ole mitään erityistä keskittymistä vaativaa tekemistä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.12.24 12:18:15

Ei ne konnarit junista mihinkään häviä, vaikkeivat lippuja skannaisikaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.12.24 12:18:41

Lähijunassa ei taida olla muuta vaihtoehtoa.

Lähettäjä: M. M. 
Päivämäärä:   21.12.24 12:55:45

"Ei ne konnarit junista mihinkään häviä, vaikkeivat lippuja skannaisikaan."

Noiden palveluiden kehittäminen on kallista. Ei niitä kehitettäisi, jos niillä ei saavutettaisi säästöjä. Konnarithan ovat poistuneet jo kiskobusseistakin.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   21.12.24 13:08:25

En, sillä kuulun alennusryhmään, joten en voi aktivoida lippua itse.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   21.12.24 14:57:50

Sama kuin edellisellä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 15:09:47

""Ei ne konnarit junista mihinkään häviä, vaikkeivat lippuja skannaisikaan."

Noiden palveluiden kehittäminen on kallista. Ei niitä kehitettäisi, jos niillä ei saavutettaisi säästöjä. Konnarithan ovat poistuneet jo kiskobusseistakin"

Kiskobussit toimii vähän eri tavalla kuin isommat matkustajajunat. Konnareilla on siellä junassa muutakin tekemistä, kuin kiertää lippuja katsomassa. Tällä uudistuksella yritetään kiirejunien työtaakkaa helpottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 15:11:17

En voi aktivoida itse koska minulla on opiskelijalippu. Siinä se ei onnistu. Aktivoisin jos onnistuisi.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.12.24 15:12:36

Niin, sitä työtaakkaahan voisi helpottaa myös palkkaamalla enemmän henkilökuntaa. Ehtis ehkä joku käydä välillä vaikka lisäämässä roskapusseja loppuun kuluneiden tilalle... Viimeksi oli roskikset loppu molemmin puolin paikkaani, vasta parin paikan päässä oli ensimmäinen.

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   21.12.24 15:18:30

En aktivoi, en käytä puhelimessa kuin aivan välttämättömiä sovelluksia tai appeja, vr ei sellaisiin kuulu.

Lähettäjä: Terapiajankkaaja 
Päivämäärä:   21.12.24 15:39:47

"En aktivoi, en käytä puhelimessa kuin aivan välttämättömiä sovelluksia tai appeja, vr ei sellaisiin kuulu."

Käytätkö nettipankkia? Jos käytät, niin mikä ihme estää elämän helpottamisen VR-sovelluksella.

Tuntuu ihan vain änkyröinniltä, jos nettipankki kelpaa, mutta paljon viattomammat sovellukset ei.

Ja netistä kai voi lipun ostaa, mutta sovelluksella netistä ei. Ei, vaikka se helpottaa elämää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.12.24 15:52:08

Nykysuuntaus, jossa joka ikistä nettisivua varten pitää asentaa oma sovellus, on täysin järjetön. Puhelimilta vaaditaan aina vain enemmän ja enemmän suorituskykyä, kun ne pitää tukkia kymmenillä "sovelluksilla", vaikka samat asiat hoituisivat jopa kätevämmin nettiselaimella.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 16:06:30

"sitä työtaakkaahan voisi helpottaa myös palkkaamalla enemmän henkilökuntaa. Ehtis ehkä joku käydä välillä vaikka lisäämässä roskapusseja loppuun kuluneiden tilalle... Viimeksi oli roskikset loppu molemmin puolin paikkaani, vasta parin paikan päässä oli ensimmäinen."

Siitä vaan hakemaan, haku on tosi usein auki, mutta konnareista on pulaa. Ja roskisten vaihto ei tosiaankaan kuulu konnareille. Sitä varten on siivoojat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.12.24 21:29:33

Kyllä ne poistuu – tulevaisuudessa junat kulkee automaattiajolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.