Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kukaan ei halua lapsia kanssani!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 09:02:56

Kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat kysyttäessä änkyttäneet jotakin "no ehkä 10 vuoden päästä". Kerroin havainnoistani täällä jossakin toisessa ketjussa, johon joku vastasi, että miehet haluavat yleensä useammin lapsia kuin naiset ja ovat perhekeskeisempiä. Onko tämä oikeasti totta?? :(

Jotenkin asia masentaa. Muiden on helppo tuosta noin vain löytää puolisoita, jotka ovat halukkaita perustamaan perheen. Minä en jostain syystä kelpaa kenenkään lasten äidiksi, tai sitä emmitään ja epäröidään loputtomiin ja lykätään mahdollisimman kauas tulevaisuuteen, ettei asiasta tarvitsisi vähään aikaan edes keskustella. Nämä kokemukset ovat olleet kaksikymmentäjotain ikäisenä, muutamaa vuotta vanhempien miesten kanssa.

Mikä minussa voi olla vikana? Näkevätkö miehet minut jonakin bimbona blondina, joka kelpaa kyllä tyttöystäväksi, mutta ei vakavasti otettavaksi lasten äidiksi?

Re: Kukaan ei halua lapsia kanssani!

Päivämäärä:   21.12.24 09:14:04

Minkä ikäinen olet?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   21.12.24 09:15:43

Kaksikymppiset miehet eivät yleensä vielä halua lapsia. Harva haluaa myöskään lapsia mihinkään lyhyeen tapailusuhteeseen.

Kun kerran miesasioissa käy hyvä flaksi ja miesehdokkaita on, seulo joukosta sellainen, jonka kanssa itse haluat vanheta yhdessä ja hankkia lapset.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.12.24 09:19:03

No, kun lähestytään kolmekymppiä niin lapsihaaveasiat on käytävä läpi suhteen alussa (jos se on jommallekummalle tärkeä asia). Jos mies ei innostu lapsiajatuksesta niin älä jatka hänen kanssaan pidemmälle.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.12.24 09:53:56

Missä sinä asut ja missä asuu nuo sinun kokemukseesi nähden päinvastaista kommentoineet?

Sanoisin, että isossa kaupungissa nuoret miehet suunnittelee lisääntymistä ehkä 30 ikävuoden jälkeen, kun bileet on nähty, opinnot on opiskeltu, työpaikka saatu, rahaa säästetty sen verran että omistusasumien on mahdollista ja nainen tarpeeksi epätoivoinen hedelmällisten vuosien kesken loppumisesta tehdäkseen kompromisseja kotityön jaossa.

Maaseudulla miehet on paljon nuorempana valmiita perheenlisäykseen: Opinnot on keskimäärin lyhyemmät, joten työelämässä ollaan tukevasti paljon aiemmin ja asunnot on ihan ratkaisevasti halvempia, joten rahaakaan ei tarvitse niin paljon säästää. Ennen kaikkea heille ei tule mieleenkään, että lasten hoito koskisi heitä. Lapsi pitää kivasti emännän kotona ja kiireisenä, jotta he voi turista oluen äärellä kavereiden kanssa rauhassa.

Ja toki on niitäkin miehiä, jotka ihan aidosti haluaa osallistua perhe-elämään ja hoitaa osansa, mutta määrät on vähäisiä ja he ei useinkaan sinkkunaisen silmään näyttäydy pyydystettävänä, omalla rakkaudella hyväksi mieheksi muutettavana itsevarmana menestyjänä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 09:57:39

Tosi harva mies haluaa nykyään perustaa perhettä ennen 30v. ikää. Katsele vanhempia miehiä tai odota muutama vuosi.

Lähettäjä: Vv 
Päivämäärä:   21.12.24 10:33:23

Mun tuttavapiirissä vain naiset haluaa lapsia. Miehet haluaa viettää jatkettua nuoruutta 40-vuotiaiksi ja sitten alkavat vinkua, ettei löydy kuin "vanhoja kurppia", kun parikolmekymppiset ei heitä huoli.

Lähettäjä: Fby 
Päivämäärä:   21.12.24 10:57:49

Täälläkin päin vain naiset haluavat lapsia. Viimeinen suhteeni kariutui, kun 39v mies totesi että ehkä sitten joskus 5 vuoden kuluttua.

Päivämäärä:   21.12.24 10:59:45

Suurin osa miehistä ei tunnu haluavan lapsia, onneksi lapsen voi hankkia yksinkin.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   21.12.24 11:00:03

Ei tarvitse kakskymppisten poikien, eikä tyttöjenkään, vielä lapsia haluta.
Olisin itse naisena todellakin juossut karkuun, jos joku oli kakskymppisenä ehdotellut lapsen hankkimista.

20-25-vuotiaana on aivan ok sanoa, että haluaa kyllä lapsia, mutta ehkä viiden vuoden päästä.

Ja on tosi ok opiskella ensin se tutkinto, 5-7 vuotta, ja perustaa perhe vasta sitten.

Suomi on täynnä tukien varassa eläviä lapsia, joiden vuoksi toiset lapset eivät saa koulussa puhua perheen kanssa vietetystä ajasta saati lomamatkoista, ettei näille köyhille rassuille tule paha mieli.

Päivämäärä:   21.12.24 11:15:26

Minkä ikäinen aloittaja on? Se salaisuus piilee siinä, että nämä asiat kysytään heti alussa ja yksikin mies, joka sanoo "ehkä joskus" tai jotain muuta vastaavaa, on mies jonka deittailu loppuu siihen. Deittaile vain ja ainoastaan miehiä jotka sanoo alusta asti, että kyllä haluan lapsia/naimisiin tmv mikä sinulle sitten onkin tärkeää. Jos ensimmäisen seurusteluvuoden aikana suhde ei ala vakiintua ja liikkua oikeaan suuntaan niin sitten kannattaa miettiä, että oletko sinä miehelle SE suuri rakkaus vain ajanviete.

Harva mies haluaa tehdä lapsia jos oma taloudellinen tilanne on heikko ja nainen elää myös kädestä suuhun. Siksi ikäryhmässä 35-45 alkaa löytyä enemmän miehiä jotka niitä lapsia ajattelee.

Sitä kannattaa miettiä että voitko itse saada itsesi parempaan asemaan esimerkiksi kouluttautumalla parempaan ammattiin jos olet nuori ihminen. Minä olen löytänyt montakin miestä lähivuosina, joita on houkuttanut minun asema työelämässä, taloudellinen tilanne ja ulkonäkö. Mikään näistä miehistä ei tosin ole syystä tai toisesta mennyt omalla kohdalla jatkoon.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   21.12.24 11:22:23

” Minä en jostain syystä kelpaa kenenkään lasten äidiksi, tai sitä emmitään ja epäröidään loputtomiin ja lykätään mahdollisimman kauas tulevaisuuteen”

Kuten muutkin sanoi, niin kyse ei ole siitä ettetkö sinä kelpaisi, vaan siitä että miehet ei nuorena halua lapsia, vaan ”ehkä sitten 10-15 vuoden päästä” ja naisen hedelmällinen ikä meni jo…

Lähettäjä: matskua? 
Päivämäärä:   21.12.24 11:25:17

Elämäntyylisi, tapasi, persoonasi, mielipiteesi yms. yms. eivät välttämättä anna ymmärtää että olisit mitenkään loistavaa äitimateriaalia. Newsflash, se että on nainen ei vielä mitenkään takaa sitä että olisi millään tavalla hyvä äiti.

Oletko tutkiskellut tätä asiaa, ja yrittänyt työskennellä sen eteen?

Lähettäjä: NipsNaps 
Päivämäärä:   21.12.24 11:28:54

Olen huomannut että se ympäristö missä eletään muovaa paljon ajatuksia. Jos ympärillä on paljon nuoria lapsiperheitä, se on jotenkin luonnollisempaa perustaa perhettä alle kolmekymppisenä.

Jos taas ympärillä on ikisinkkuja jotka eivät ole lapsista edes kiinnostuneita, herätään aiheeseen vasta kun on liian myöhäistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.