Lähettäjä: Sini
Päivämäärä: 20.12.24 21:32:59
Näpytin kotona työhön liittyvää viestiä puhelimella, eräs tuttu miesasiakas kiitti joulumuistamisesta ja siis vastasin hänelle hymiön kera. Mieheni tuli selkäni taakse ja katsoi puhelintani ja kysyi hyvin syyttävästi huudahtaen että kenelle oikein tuollaista viestität?! En yhtään tykkää tuollaisesta mustasukkaisesta kyttäämisestä, joten sanoin ettei kuulu sulle. Heti perään kyllä kerroin että työjuttuja, vastaan asiakkaalle kiitosviestiin. Mies siis oli nähnyt viestin ja sen asiakkaan nimen, että sinänsä tyhmä kysymys alunperinkin. Mies veti tästä herneet nenään ja vetää nyt mykkäkoulua ja koko joulu varmaan tätä samaa paskaa...
Olen niin väsynyt tuohon miehen käytökseen. Itse en ikinä kyttää hänen viestittelyjä enkä ole millään tavalla mustasukkainen, joten en voi sietää sitä piirrettä toisessa. Olen joskus aiemmissa suhteissa joutunut kärsimään siitä pahasti (väkivaltaa mustasukkaisen puolison toimesta, aiheetta), joten siksi sanoin tyhmästi, ettei kuulu hänelle mitä viestittelen. Tiedän että sanoin varmasti tyhmästi ja nyt mies omassa päässään kehittelee jotain suhdetta minun ja asiakkaan välille, vaikka ei oikeasti ole mitään syytä olla mustasukkainen.
En tiedä mitä tällä hain, ehkä jotain viisaita ajatuksia tai muuta... Ahdistaa vaan ja tuntuu että joulu jo pilalla.
|