Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unohdettiin terveyskeskukseen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.24 17:46:56

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010917267.html

Harmi et palautin syöpään kuolleen kipulääkkeet, näköjään jokaisella tulee olla taskussa tropit omasta takaa nykyään. Onneksi panacodia on,jos tiukka paikka tulee.

Mut siis mitä on ajatellut se hoitaja joka on kirjannut tämän potilaan ulos ?

Varastoissa on viivakoodilukijat et pysyy homma järjestyksessä, niin pitäisi olla ihmispuolellakin,että heti saa tapahtumat kirjattua siinä kun jotain tapahtuu.

Re: Unohdettiin terveyskeskukseen

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   20.12.24 19:40:05

On kyllä varsin erikoinen tapaus, etenkin tuo uloskirjaus?

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   20.12.24 19:48:19

Onneksi kävi päättävässä asemassa olevalle ihmiselle niin tulee niidenkin tietoon että aina se hoito ei toimi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.12.24 20:31:35

”Mut siis mitä on ajatellut se hoitaja joka on kirjannut tämän potilaan ulos ? ”

Et oo vahingoista kuullut?

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   20.12.24 20:32:33

Juu, unohtivat sinne vähän väärän henkilön. Kipulääkkeitä voi olla hyvinkin vaikeata saada silloin kun niitä eniten tarvittais.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.12.24 21:48:07

”Mut siis mitä on ajatellut se hoitaja joka on kirjannut tämän potilaan ulos ? ”

No juuri sitä varmaan mitä on kirjannutkin, että potilas on lähtenyt pois, koska ei ilmaannu mistään, kun vuoronumero on lävähtänyt taululle tai on huhuiltu. Joku eri hoitaja on ilmeisesti vienyt potilaan sinne sivuhuoneeseen ja tieto ei ole välittynyt. Ennemmin voisi siis kysellä, että miksi ei.

Päivämäärä:   20.12.24 23:35:48

Jokin tässä ei oikeen täsmää oli kuitenkin päässyt itse käymään WC:ssä ja liikkeelle kovista kivuista huolimatta. No tietenkin tilat pitäisi tarkistaa ennen sulkemista.

Päivämäärä:   21.12.24 02:29:17

Tuolle käy koko ajan jotain pöyristyttävää. Kaupunkiryhmässä päivittelee vähän väliä, kuinka häntä ja hänen tuttaviaan kohdellaan kaltoin.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.12.24 07:21:15

"Tuolle käy koko ajan jotain pöyristyttävää. Kaupunkiryhmässä päivittelee vähän väliä, kuinka häntä ja hänen tuttaviaan kohdellaan kaltoin."

Olen huomannut saman.
Nyt oli tosin poistanut kaikki juttunsa kaupunkiryhmästä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.12.24 07:45:30

"Jokin tässä ei oikeen täsmää oli kuitenkin päässyt itse käymään WC:ssä ja liikkeelle kovista kivuista huolimatta."

Miten niin, olihan hän itse tuonne hakeutunutkin, kovissa kivuissaan? Ei kai se sitä estä, että nousee välillä vessassa käymään, vaikka kivuliaana mieluummin makaa kuin istuu odotellessaan?

Lähettäjä: niinpä 
Päivämäärä:   21.12.24 07:55:15

Tuossa tulee olemaan kusisessa tilanteessa se joka on uloskirjannut hänet, eikä niin ole oikeastti käynyt.

Itse tuo tapahtuma kyllä herätti minulla kysymyksiä. Olen itse kipukroonikko ja välillä kivut vaatii sairaalahoitoa. Toki jokainen kokee kivun erillä tavalla. Mutta eipä olisi mielenkään tullut kuvailla selffieitä tai videoida tuntemuksia niissä kivuissa mitä itsellä ollut.

Jokainen toki tavallaan. Ikävä tapaus kaikenkaikkiaan.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   21.12.24 08:01:17

No juuri sitä varmaan mitä on kirjannutkin, että potilas on lähtenyt pois, koska ei ilmaannu mistään, kun vuoronumero on lävähtänyt taululle tai on huhuiltu. Joku eri hoitaja on ilmeisesti vienyt potilaan sinne sivuhuoneeseen ja tieto ei ole välittynyt. Ennemmin voisi siis kysellä, että miksi ei.

Tämä. Joku hoitaja vienyt sinne sivuhuoneeseen ja tietoa ei ole kirjattu mihinkään ja sitten asiakasta yritetty huhuilla, ei ole tullut joten on oletettu että on lähtenyt. Ei siellä päivystyksessä ruveta ketään varta vasten etsimään vaan otetaan sitten seuraava asiakas jonosta.
Eli jatkossa sitten varmaan turha toivoa pääsevänsä makuupaikalle vaan kaikki odottavat siinä odotustilassa jotta voidaan varmistua että on paikalla.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.12.24 08:04:44

Kyseinen henkilö kyllä osaa sen, että hänelle aina sattuu ja tapahtuu.
Potkittiin pihalle demareista jatkuvien "tapausten" vuoksi ja nykyisin kuvailee itseään valtuustodiivaksi.

Äidille piti soittaa, joka soitti poliisit, kun ei itse osannut vääntää ovenkahvasta, jotta pääsisi ulos.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   21.12.24 08:13:42

Tuota ihmettelin itsekin että soitti äidilleen eikä häkeen. Itsekin olisin kyllä häkeen varmasti soittanut kun mielestäni vähän erikoista jos tiloissa voi liikkua ilman että siitä menee joku hälytys, saati avata oven vaikkakin sisäpuolelta. Niin parempi että olisi viranomainen paikalla siinä ja tulisi vielä paremmin tietoon tuo asia kuin että itse hiippailee sieltä ulos ja sitten väittää että hänet on unohdettu.
Jos taas sisätiloissa voi liikkua ja ovia availla ilman hälyjä niin erikoista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.