Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten käydyt kurssit työhakemukseen?

Lähettäjä: KouluJäiKesken 
Päivämäärä:   20.12.24 16:23:30

Tuli mielenkiintoinen työ hakuun ja ajattelin laittaa hakemusta menemään. Sopivaa työkokemusta on rutkasti, ja mielenkiintoa löytyy ilmoituksessa mainittuihin asioihin, joista en nyt ihan suoraan voi sanoa että on työkokemusta. Ja kursseja olen käynyt (ja lukenut aiheesta muutenkin), mutta oppari jäi tietyistä syistä, joten en valmistunut. En siis voi laittaa, että olen suorittanut x tutkinnon ja opintoni painottuivat noihin tiettyihin asioihin.

Miten noi kurssit ja kiinnostuksen aiheesta toisi järkevästi esille ilman että tuo esille sitä että on luuseri, jolta jäi opinnot kesken?

(Tuon työn jos saisin niin voisin sen tutkinnonkin ehkä suorittaa loppuun)

Re: Miten käydyt kurssit työhakemukseen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.12.24 16:39:25

Mulla on CV:ssä työkokemuksen alla vielä "muut kurssit / osaaminen"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.24 16:45:32

Jos hakulomakkeessa on jokin vapaan tekstin kenttä jossa pitää osoittaa soveltuvuuttaan tehtävään, mainitsisin että olen käynyt aiheeseen liittyen esim. X amkissa kursseja z, y ja x / ö opintopisteen verran. Jos vapaata kenttää ei ole, mainitsen asian cv:n tekstiosuudessa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.12.24 17:13:59

Mä myös kokoisin ne kurssit kokonaisuuksiksi, esim olen käynyt 10 op viestinnän opintoja, 15 op psykologian opintoja jne. Myös sen opintorekisterin otteen voi printtata itselleen ”todistukseksi” käydyistä opinnoista. Toki sitä että tutkintoa et saanut loppuun ja opinnot jäi kesken on vaikea peitellä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.12.24 17:21:43

Muut opinnot/osaaminen. En erittelisi opintopisteitä tai mainitsisi näitä, elleivät ole työn kannalta merkityksellisiä/läheltä liippaavia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.