Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ravintola ei kuunnellut toivetta

Lähettäjä: Ärsyyntynyt 
Päivämäärä:   19.12.24 12:21:47

Tilasin jälleen kebabin valkosipulikermaperunoilla ja ILMAN SALAATTIA! Kun ruoka tuli kotiin ja avasin paketin niin se hemmetin salaatti oli taas siellä! Tämä nyt tapahtunut viikon sisällä kaksi kertaa.

Re: Miksi ravintola ei kuunnellut toivetta

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   19.12.24 12:24:19

No valita sinne kebumestaan, jos sulle on ylivoimaista jättää vaan se salaatti syömättä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.12.24 12:24:36

Ne ei ymmärrä sun puhetta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.12.24 12:25:37

Kokki on miettinyt reseptiikan ja annoksen kokonaisuudeksi, ei sitä tuosta noin vain vaihdella.

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   19.12.24 12:30:38

Minulla Kotipizzassa sama ongelma. Tilaan pizzan ilman ketsuppia. Silti, kun vilkaisen laatikkoon, kun se minulle annetaan, pizzassa on yleensä ketsuppia. Tekevät kyllä uuden (ärsyttävää, jos on kiire), mutta sitten yrittävät antaa kaupan päälle sen ketsuppipizzankin, kun he eivät sillä mitään tee. En tee minäkään. Jos ostaisin useamman pizzan kerralla (joista osassa ketsuppia), niin voisin ottaa sen ylimääräisen pizzan mukaan, kai joku sen söisi. Ostan kuitenkin vain yhden pienen pizzan, joka on koon puolesta tarkoitettu yhdelle syötäväksi. Miksi siis oletetaan, että kotona olisi joku, joka voisi syödä ylimääräisen pizzan, kun en alun perin ollut ostamassa kahta pizzaa.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.12.24 12:36:50

Koska se pizzan uuden pizzan tekeminen on ylipuolet edullisrmpaa heille kuin rahassa hyvittäminen

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   19.12.24 12:40:31

Kotipizzalla ei ole kyllä yhdessäkään pizzassa ketsuppia. :D jos tilaat sanoilla "ei ketsuppia", niin en yhtään ihmettele, jos laittavat tomaattikastikkeen siihen.

Lähettäjä: ratsastaja 
Päivämäärä:   19.12.24 13:45:08

” Kotipizzalla ei ole kyllä yhdessäkään pizzassa ketsuppia. :D jos tilaat sanoilla "ei ketsuppia", niin en yhtään ihmettele, jos laittavat tomaattikastikkeen siihen.”

Tämä. Ketsuppi != tomaattikastike

Päivämäärä:   19.12.24 13:46:55

Eiköhän se pieni lisäkesalaatti tule automaationa lisättyä siihen epähuomiossa. Jätä syömättä

Ja tosiaan, pyytäkää pizzanne ilman tomaattilastiketta, ei ilman ketsuppia, ne kun eivät ole synonyymeja. Ja en kyllä jaksaisi valittaa, jos saa toisen pizzan ilmaiseksi mukaan, antaa vaikka työkaverille. Ihmeelliset on ongelmat.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   19.12.24 13:53:40

Ikinä en ole saanut pizzaa jossa olisi ketsuppia ja aika monta pizzaa olen elämäni varrella syönyt.

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   19.12.24 14:00:54

Ei yksikään pizzaa tekevä ravintola käytä pizzoihinsa ketsuppia, eihän? Siitä pitäisi ainakin olla iso maininta jossain, että osaisi välttää sellaista paikkaa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   19.12.24 14:08:20

Tämä on kuule nykyaikaa. Ei toimi niin mikään ja kaikki unohtuu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.12.24 14:17:45

"Kokki on miettinyt reseptiikan ja annoksen kokonaisuudeksi, ei sitä tuosta noin vain vaihdella."

Kebulan setä on tosiaan varmasti miettinyt viikkotolkulla sitä annosta täydelliseksi ja menettänyt yöunensa sen vuoksi :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.12.24 14:59:22

Salaatin voi jättää syömättä, koska et kuitenkaan saa lisää valkosipulikermaperunoita tai kebabia sen tilalle. Ja ketsuppi≠tomaattikastike!

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   19.12.24 15:03:57

Niin että ruuat roskiin vaan röh röh. Itse joudun myös tilaamaan grilliltä ruuat ilman salaattia, koska heidän salaattisekoituksessaan on porkkanaa. Esim. hampparin välistä en saisi sitä turvallisesti pois.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   19.12.24 15:04:34

Kylän jäi pois grilli-sanan edestä.

Päivämäärä:   19.12.24 15:04:53

@Ällö

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   19.12.24 15:05:48

Kappas, ylisviiva! Mitäpä isäukollesi kuuluu?

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   19.12.24 15:16:36

jep ,näin on myös kotipitsalta unohtuu kotimaiset tuotteet,kiinasta saa niin hyvvee
tarkastamantonta lihaa ku on niin halapaa.

Lähettäjä: Jaiks 
Päivämäärä:   19.12.24 15:22:20

En ymmärrä miksi sitä salaattia on edes koskaan alettu laittamaan niihin kebabbeihin. Ei niitä vissiin muutkaan syö.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   19.12.24 15:24:56

Jos syö kebabia, niin se salaatti siinä on pienin ongelma siinä ruoassa :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.12.24 16:14:21

"Ostan kuitenkin vain yhden pienen pizzan, joka on koon puolesta tarkoitettu yhdelle syötäväksi. Miksi siis oletetaan, että kotona olisi joku, joka voisi syödä ylimääräisen pizzan, kun en alun perin ollut ostamassa kahta pizzaa."

Mä oli kesällä kaverin kanssa hotellissa ja mä halusin käydä illalla hotellin ravintolassa syömässä. Kaveri lähti sitten mun seuraksi kun ei halunnut rahojaan tuhlata kalliiseen ravintolaruokaan. Mulle tehtiin vahingossa väärä ruoka ja tarjoilija sitten kysyi että haluaisko tää mun kaveri syödä sen (ei tarvinnut maksaa siitä mitään, joku hampurilaisannos tais olla). Ei kaveri sitten sitä ottanut (mä sen sitten otin mukaan ja säilytin huoneen jääkaapissa kun en heti jaksanut syödä sitä pois) ja ihmetteli mulle suuresti että miten se tarjoilija nyt hänelle sitä mun ruokaa tyrkytti. :D

Päivämäärä:   19.12.24 16:38:39

Kebab on niin hirveetä paskaa, että vahingossa mukaan laitettu salaatti on ongelmista pienin.

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   19.12.24 16:46:02

...: tuo se on ylensyöneen puhetta ;)

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   19.12.24 17:34:29

LähettäjäJaiks 

Päivämäärä19.12.24 15:22:20

En ymmärrä miksi sitä salaattia on edes koskaan alettu laittamaan niihin kebabbeihin. Ei niitä vissiin muutkaan syö.

Todella moni syö.

Minä syön aina kebabin salaatilla. En todellakaan millään perunoilla tai riisillä.

Päivämäärä:   19.12.24 18:13:42

"Minulla Kotipizzassa sama ongelma. Tilaan pizzan ilman ketsuppia."

Eihän kukaan voi olla noin tyhmä?!?!?? Olen aivan sanaton.

Päivämäärä:   19.12.24 20:21:23

Ketsuppia pizzassa!! Apua xD

Päivämäärä:   19.12.24 22:09:11

"...: tuo se on ylensyöneen puhetta ;)"

Syö sinä vaan itsesi turvoksiin sillä rotan lihalla ;)

Mä söisin aloittajan annoksesta vain salaatin ja kermaperunat.

Päivämäärä:   19.12.24 22:13:06

Sinähän tuota tunnut monipuolisesti syövän: ulosteita ja rottaa.

Lähettäjä: Sori mut 
Päivämäärä:   20.12.24 01:23:33

"Ei yksikään pizzaa tekevä ravintola käytä pizzoihinsa ketsuppia, eihän?"

Ysärillä se oli mun lapsuudessani vakio kun kotona tehtiin pizzaa :D Hyvää oli. Ravintoloista en tiedä, toivottavasti ei.

Päivämäärä:   20.12.24 15:54:43

"Sinähän tuota tunnut monipuolisesti syövän: ulosteita ja rottaa."

Sori vaan, mut mulle ei kebab maistu missään muodossa toisin kuin sulle tuntuu maistuvan ;)

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   20.12.24 16:16:46

Sori mut: Niin se oli vakio meilläkin. Sen jälkeen, kun maistoin ensimmäisen kerran oikeaan soosiin tehtyä pizzaa, en ole voinut suuhuni laittaa ketsuppia sisältävää pizzaa, aivan ällömakeaa ja kamalaa

Päivämäärä:   20.12.24 18:36:07

Juu, oikein kunnon shishit tulikin viime viikonloppuna syötyä. Se onkin hyvää, vähän samalla tavalla kuin ulosteet ja rotat sinulle :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.