Lähettäjä: Matte
Päivämäärä: 19.12.24 23:11:09
Joo pankkikortin pin-koodin saa ainakin Osuuspankin verkkopankista. Puhelimen sovelluksessa kävi ihan näppärästi. Tässä kohtaa täytyy kiitellä hyvin toimivaa asiakaspalvelua; avasin puhelinsovelluksen ja se ilmoitti heti, että korttisi on lukittu ja varmisteli, olenko ollut itse asialla ja haluanko että yhdistetään asiakaspalvelijalle chattiin. 5 minsaa ja kortti oli avattu.
Minä olen nukkunut huonosti viimeiset 16v, 2 viimeisintä unilääkkeen avulla. Kaikki konstit on kokeiltu vuosien aikana ja lääkkeistä (6 kokeilin) piti valita se, millä nukun mutta olen seuraavan päivän töttöröö. Ja sikäli jännä, että palasin kuukausi sitten 2kk pituiselta sairauslomalta ja nyt teen 50% työaikaa. Ei pitäisi olla raskasta ainakaan työn osalta, mutta tiedä sitten riittikö tuo burnoutista toipumiseen. Vuosien kuormitus vain nosti tien hetkeksi ihan täysin pystyyn ja oli pakko luovuttaa hetkeksi.
Ja sille, joka epäili "tarinaa" niin kyllä, olen käyttänyt nykyistä pin-koodia siis uuden kortinkin kanssa (onhan minun täytynyt), mutta sitten yhtäkkiä unohdin sen.
Kiva kuulla, etten ole ainut ja ettei tarvitse näin 46-vuotiaana epäillä saaneensa muistisairautta tai tulleensa muuten vaan hulluksi. Tai no, onhan minulla "hullun" paperit, masennus ja ptsd.
|