Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten tietokoneeltä lähetetään google...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.24 17:09:04

...kartta kännykkään? Missä sen pitäisi kännykässä näkyä? Kun klikkaan koneelta lähetä kuvaketta, kännykässä ei tapahdu mitään.

Re: Miten tietokoneeltä lähetetään google...

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.12.24 17:10:24

Siis mitä nyt haluat tarkalleen ottaen tehdä? Google maps toimii kännykässäkin, ihan selaimelta löydät.

Päivämäärä:   17.12.24 17:18:06

Android puhelimissa on maps valmiiksi asennettu, laita osoite sinne

Jos sama google tili puhelimessa ja koneella niin saattaa puhelimessa muistaa viimeksi haetun paikan mapsista ja ehdottaa sitä ekana kun kirjoitat maps hakuun osoitetta, eli aina ei tarttee edes kirjoittaa kun klikkaa vaan siitä.

Päivämäärä:   17.12.24 17:19:39

Juu, mutta kun tahdon suunnitella reitin tietokoneella. Se on helpompaa ja siihen saa useampia välipysäkkejä. Tahdon vain lähettää sen kännykkään. Miten se tehdään?

Lähettäjä: hyh 
Päivämäärä:   17.12.24 18:29:10

Minulla se lähetä puhelimeen tarjoaa ainakin sähköpostin lähettämistä. Voit myös siitä vierestä kopioida linkin ja vaikka tallentaa sen luonnoksena jos käytät samaa sähköpostia koneella ja puhelimella.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   17.12.24 20:59:47

Mapsissa on ainakin minulla linkki "lähetä reittiohjeet xxx puhelimeen" siinä reittisuunnitelman alapuolella.

Päivämäärä:   17.12.24 21:44:45

"Mapsissa on ainakin minulla linkki "lähetä reittiohjeet xxx puhelimeen" siinä reittisuunnitelman alapuolella."

Niin minullakin. Pystyn myös klikkaamaan linkkiä. Silti puhelimessa ei tapahdu mitään, vaikka olen kirjautuneena sekä puhelimella että tietokoneella.

Lähettäjä: Muta 
Päivämäärä:   17.12.24 23:56:19

Itse kun painoin tuosta "Lähetä reittiohjeet tänne:"-kohdasta, tuli muutaman sekunin jälkeen puhelimeen popup-ilmoitus avata Google Maps -sovellus.

https://i.imgur.com/obZyQw9.png

Voinee kokeilla myös kopioida osoitteen osoiteriviltä ja lähettää sen vaikka WA tai s-postilla tms. ja avata linkin sitten puhelimella, jolloin se varmaankin avautuu Mapsissa.

Päivämäärä:   18.12.24 00:16:33

Mulla ei tapahdu mitään. Ei auta kuin kopioida linkki Google Docsiin tai Gmailiin ja avata ne sitä kautta, tuo Google docs on kyllä ihan kätevä, kun reittejä on paljon.

Ja toimiihan tuo QR-koodikin hyvin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.