Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koiratalous ja karvat

Lähettäjä: Tykki 
Päivämäärä:   17.12.24 16:20:35

Miten muut pitää tän karvahomman hallinnassa? Imuroitteko joka päivä? Meillä iso talo ja tuntuu että karvaa on joka paikassa

Re: Koiratalous ja karvat

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.12.24 16:23:26

Ei jaksa kiinnostaa. Imuroidaan kerran viikkoon.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.12.24 16:31:27

Meillä imuroidaan eteiset ja keittiö päivittäin.
Ja jos on ihan näkyvää karvaa, niin ne aina heti.
Varsi-imuri on kätevä pikkuimurointiin.
Muutoin siivooja käy joka perjantai. Imuroi koko talon, ja moppaa kaikki lattiat ja tekstiilit.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.24 17:21:43

Robotti-imuri siivoaa päivittäin ja noin kerran viikossa tai kahdessa imuroin itse. Karvanlähtöaikaan harjaan päivittäin ja myös teippirulla on kovassa käytössä. Kuivausrumpu hoitaa vaatteet ja tekstiilit karvattomiksi.

Päivämäärä:   17.12.24 17:27:22

Robotti-imuri ja kuivausrumpu. Koirat eivät tule sohville eivätkä sänkyihin.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   17.12.24 17:36:16

Näkyviä karvoja ja nopeimmin sotkustuvia paikkoja varsi-imurillä päivittäin, isommin kerran viikossa. Sohvilla on peitteet ja ne imuroidaan/puistellaan samalla ja pestäänkin aika usein (minulle ei karva niinkään, mutta kaikki se paska tassuista ja koirasta mahdollisesti muutenkin, enhän minäkään ulkokengät jalassa ole sohvalla!). Makkari on koiraton.
Tärkeä on myös pitää ne itse koirat puhtaina ja harjattuina, karvanlähtöaikaan pestään ja föönataan useammin ja muulloin enemmän harjaa.

Päivämäärä:   17.12.24 17:37:06

Useamman kerran viikossa joutuu imuroimaan vähintään ne mitä jo paljaalla silmällä näkee kerääntyneen

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.12.24 17:43:31

Villakoira. Karvaa irtoaa vain harjatessa.

Päivämäärä:   17.12.24 17:46:48

Robotti-imuri sutaisee pahimmat pois päivittäin. En itse yhtään tykkää, kun niitä karvoja leijailee joka paikkaan, mutta toistaiseksi on nyt päivittäisen imuroinnin ansiosta pysynyt karvat poissa kahveista ja keitoista :)

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   17.12.24 17:51:43

Robotti--imuri, kuivausrumpu ja olen ajanut trimmerillä kaljuksi kaikki kolme koiraa.
Tykkäävät fleecepuseroista ja tossut oli niillä jaloissa karvallisinakin ulkoillessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.