Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ”Hemmottelu-kori” joululahjaksi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.12.24 07:27:43

Mitä te (naiset) haluaisitte saada hemmottelu-korissa? :)

Ajattelin kasata ystävälleni sellaisen joululahjaksi ja nyt pohdin sisältöä.

Ajatuksena ainakin;
Kasvomaskeja tms.
Skumppaa
Suklaata

Re: ”Hemmottelu-kori” joululahjaksi

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.12.24 07:33:34

Riippuu, onko ystävällesi hemmottelua epäterveellinen mässäily vai jokin terveellinen. Itse ilahtuisin punaviinipullosta, laadukkaasta kylmäpuristetusta oliiviöljystä, pähkinöistä, hedelmistä, erilaisista hyvistä teelaaduista ja ihonhoitotuotteista (kosteusvoiteet, levitettävät kasvonaamiot ym.). Voisi siellä Fazerin sininenkin olla, mutta lähtökohtaisesti en haluaisi kovaan rasvaan ja sokeriin perustuvaa herkkukoria.

Lähettäjä: Kerstin 
Päivämäärä:   17.12.24 07:40:47

Skumppa tai punkku tai olut, joku hiushoito, huulivoide, joku herkku, joko teemaan sopiva (onko siis sellainen spa-kori vai ylipäätään kaikkea, mistä toinen tykkää..) minulle kävisi hillo tai joku suolainen säilyke, vaikka sipuli tai valkosipuli tai joku chilihomma. En haluaisi että kukaan menee yli budjettinsa, mutta kirja (vaikka se, jota olen himoinnut omasta kirjahyllystäsi) tai lehti kruunaisi hemmotteluhetken. Ja lempiväriseni hiusdonitsi olisi myös hauska.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   17.12.24 07:41:42

Jos ystäväsi tykkää alkoholista ja suklaasta, niin kuulostaa hyvältä <3 sinä varmasti tunnet hänet parhaiten.
Itse taas en juo, enkä käytä kasvomaskeja. Ilahduttaisi enemmän suklaa ja vaikka suihkugeeli.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.12.24 07:45:14

Varmista ensin että ystävä haluaa alkoholia. Itse en tykkää punaviinistä ja skumppakin menee juhlissa pakollinen lasi kohteliaisuutena. Harmittaa kun pulloja tuodaan silti .
Jos ystävä on teen juoja niin teemakuja paljon ja niitä voi valita mukaan.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.12.24 07:55:01

Tuo tosiaan kannattaa ottaa selville, mistä ystäväsi tykkää. Itse olen saanut joskus koreja, jotka ovat täynnä piparia, suklaata ja kaikkea mahdollista makeista. Pidän kyllä suklaasta, mutta se levy Fazerin perussinistä silloin tällöin on hyvä eikä kuorma-autollinen kaikkea mahdollista mässyä. Jouluna muutenkin jo syö aika yltäkylläisesti.

Kahvinjuojalle erilaiset kahvit. Jos saattaisi tykätä niin hyvät säilykkeet, esim. poronlihasäilyke. Marjajauheet, siemensekoitukset, D-vitamiinipurkki, laadukas mysli. Kauniit saippuat ja suihkugeelit, hiusnaamio, tuoksukynttilä, huonetuoksu. Nämä tulivat vielä edellisten lisäksi mieleen. Ja alkoholia vain jos tiedät hänen juovan sitä ja silloinkin hänen makunsa mukainen.

Lähettäjä: Hunajaa 
Päivämäärä:   17.12.24 08:35:37

Perinteisesti olen laittanut teetä tai kahvia vähän parempia laatuja, viiniä tai glögiä, suklaata, pähkinäsekoitusta, D- vit, kalaöljykapseleita. Oliiviöljyä, viikunahilloa, keksejä, hunajaa.
Nuo kertakäyttöiset kasvonaamiot ovat ihan sopivia myös jos haluaa jotain kosmetiikkaa mukaan. Itsekin haluaisin niitä.

Lähettäjä: Juuh 
Päivämäärä:   17.12.24 13:14:56

Omasta hemmottelukorista toivoisin löytyvän:
- lempisuklaatani
- lempilimsaani
- lempiteetäni (pussitee tai irtotee)
- Annas piparkakut
- Sidosteen Pörrö-sukat
- Body Shopin pieni käsirasvatuubi
- hyvä kirja tai vaihtoehtoisesti Bookbeatin lahjakortti esim. kuukaudeksi
- kynttilä (tuoksukynttilä ok)
- löylytuoksu

Asioita, joita en toivo korista löytyvän:
- erikoisemmat/eksoottisemmat syötävät. Pidän tutusta ja turvallisesta.
- alkoholi. En käytä eikä lähipiirissäkään kukaan käytä, niin en voi antaa eteenpäinkään.
- Kasvo- ja hiusnaamiot. Eivät vaan ole minun juttuni.
- Hajusteista (ja herkuista) sitrus. Vaikka käsirasva, tuoksukynttilä ja löylytuoksu on minulle ok, sitruksen hajua (ja makua) vihaan.
- kynsien hoitoon liittyvät tuotteet. En käytä.

Päivämäärä:   17.12.24 16:09:22

Käyttää alkoholia kyllä mutta ei ole viini-ihmisiä, skumppaa juo :)
Suklaa ja piparit turvallinen valinta koska niitä syö varmuudella. Muuten syömisen laittaminen on vähän hankalaa kun en tiedä mitä syö. Jos ajattelee jotain juusto-tarjotin tyylistä, hilloja tms.

Kiitos vinkeistä eiköhän näiden avulla saada kori kasaan

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   17.12.24 16:18:44

Jos saisin herkkukorin, toivoisin ehdottomasti että sisältäisi kuivattuja sieniä, mut se on toki aivan saajasta kiinni että kelpaako ne :D

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   17.12.24 16:35:54

Itse annan naiselleni kassissa muutaman tölkin pirkka-olutta ja purkin valkovaseliinia

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   17.12.24 16:45:40

Minä haluaisin tällaisen:

-tummaa suklaata muutamaa laatua
-taatelipatukoita tms.
-mehuglögi omenasta
-muutama erikoisolut, vaikka marja- ja hedelmämakuja
-vihreää teetä jotain kivoja makuja
-luonnonkosmetiikan saippuaa, käsivoidetta, huulirasvaa
-pakko laittaa vielä kylpykuula, vaikkei ammetta ole tällä hetkellä

Nämä käyttötavaraa ja syömistä/juomista sisältävät korit ovat parhaita :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.24 17:11:42

-joku söpö pullo suihkugeeliä
-meikin ja kasvojen puhdistukseen soveltuva meikinpoistoaine
-hunaja saunasaippua
-löylytuoksu
-huulirasva
-nykyään kasvoille on kaiken näköisiä puhdistusvesiä joten joku sellainen
-pörrösukat
-itse en alkoholia juo niin pommac tai monster energy olisi minulle luksusta :D
-hiusöljy
-hiusten selvityssuihke, jos pitkät hiukset
-teepuusaippua
-kylpypallo, jos amme löytyy
-kynttilä joka sopii vaikka just sinne ammeen viereen
-kasvopyyhe
-kahvipaketti, ehkä vähän joku jännempi kuin tavis? Niitäkin löytyy esim. jauheena niinkuin kaakao
-vitamiinejä
-Joku söpö muki, jos heppaihminen niin Polle aivan ihana

Asioita mitä en haluaisi

-body mist/kehorasva tuotteet. Niitä ei koskaan tule käytettyä ja aina ne löytyy jossain lahjapakkauksessa
-shampoo ja hoitoaine, ellei ostaja tiedä sit mitä käytän. Jotkut shampoot kuivattaa ja takkunnuttaa hiukset täysin.
-Kynsilakat ja tuotteet, samoin irtokynnet
-käsirasvat, niitä saa aina jo joka vuosi ainakin pari pulloa joltain ja harvoin käytän
-jalkarasvat ja jalan hoitoaineet, taaskin tulee käytettyä tosi harvoin
-kummalliset hillot ei kiinnosta tai mausteet
-hiusnaamiot, trendaavia mutta niissäkin saa olla pitkähiuksisten kanssa aika tarkkoja mitkä sopii ja mitkä ei. Lisäksi tämäkin on vähän turhaa

Listasin asioita joita tulisi varmasti itselläni käyttöön, just eilen tuli käytyä joululahjaostoksilla niin tuli mietittyä :D

Päivämäärä:   17.12.24 17:16:44

Tosi moni naisystävä on toivonut sellaista peppureikään laitettavaa tappia, niin kai se on annettava sellainen.

Päivämäärä:   17.12.24 18:15:35

Tosi hyviä ideoita, kiitos teille asiallisesti vastanneille! :)

Tykkää lakata kynsiä joten voisi miettiä kynsijuttuja myös!

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   17.12.24 19:08:35

Mulle kelpaisi erityisesti:
Punaviini, kuivatut marjajauheet/rouheet (sain niitä joskus ja olivat kyllä mieluisia ja ostan itse niitä nykyään) ja tervapalasaippua.

Juhla-Mokka kahvi mieluisinta, muista en niin välitä. Jouluteet annan eteenpäin, ei maistua. Pidän erityisesti siitä perus Panda-joulusuklaalajitelmasta.

Toisaalta villasukat ja jalkarasva (kiitos siskolle jo etukäteen).
Tai d-vitamiinipurkki ja Acon kasvorasva ovat ihan aatelia joululahjoissani (kiitos aikuiselle pojalleni, joka osasi vaklata lempirasvani kaapistani).
Myös ne monivitamiinipehmonallet ovat mieluisia itselleni...apteekissa oli hyvä kampanja, joten pehmonalleja löytyy villasukkien kanssa läheisteni paketeista.

Lähettäjä: dunja 
Päivämäärä:   17.12.24 19:59:56

Parfyymi
Kosteusvoide
Superpehmeä kaulahuivi

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.