Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinted palaute, hidas toimitus

Lähettäjä: Kysyn 
Päivämäärä:   16.12.24 18:22:20

Annatteko palautetta vinted ostoksista?
Antaisitteko huonon arvostelun esim siitä että tuote ok mutta toimitus tosi hidas.. Siis 5pv oston jälkeen viety postiin ja siitä vielä toki 4 päivää ennenkuin paketti oli perillä.
Itse ainakin kun jotain myyn niin vien postiin viimeistään seuraavana päivänä.

Re: Vinted palaute, hidas toimitus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.12.24 18:25:32

Annan. Kuten myös silloin, jos ostaja noutaa postista vasta joskus viikon päästä..

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   16.12.24 18:26:46

Olen nyt yhden kerran tilannut Vintedistä ja siellä luki jotakuinkin näin: "Myyjän on toimitettava tuote postiin x päivään mennessä." Jos tuote toimitetaan luvattuun päivään mennessä postiin ja tuote on iuvaillun kaltainen, niin en antaisi huonoa arvostelua.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   17.12.24 03:32:02

Vähennän tuosta syystä korkeintaan yhden tähden.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.12.24 07:01:30

No onpa tarkkaa, jonkun posti voi olla hyvin kaukana tai esim kipeä ettei postiin heti pääse. Jos on toimitettu ajallaan niin täydet tähdet

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   17.12.24 07:24:47

Annan 5 tähteä vaikka tuote olisi lähetetty viimeisenä mahdollisena päivänä ja jos tuote vastaa kuvausta. En todellakaan vähennä tähtiä siitä ettei joku postita heti seuraavana päivänä. En itsekkään postita seuraavana päivänä kuin harvoin. Jos ostoksella on kiire, on ostajan vastuulla kysyä onnistuuko postitus heti samantien salamana.

Vastaavasti olen kaksi myyjää laittanut estoon jotka eivät ole tuotetta lähettäneet ja kaupat pereruuntuneet. En ala kyselemään perään jos itse siellä myy. Odotan että rahat palautuvat, myyjälle 1 tähden arvostelu ja sen jälkeen estoon. Eipä tule uudestaan vastaan sama myyjä jolloin saisi taas miettiä että tuleeko tuote vai ei.

Välillä tuntuu että Vintedissä ostajat odottavat parempaa palvelua kuin mitä saavat normikaupassa.... Pitäisi postittaa heti seuraavana päivänä ja tuotteiden olla täysin virheettömiä. On toki myös niitä mätiä myyjiä! En itse ainakaan osta mitään kalliimpaa minkään kirppari sovelluksen kautta kun en kuitenkaan tiedä sitä kuntoa. Lapselle on löytynyt sieltä 20€ edestä synttärilahjoja ja olen siitä tyytyväinen.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   17.12.24 07:30:47

Laitatko myös jollekkin verkkokaupalle palautetta jos eivät lähetä tuotetta samana tai seuraavana päivänä? :D mutta yksityisen henkilön pitäisi tehdä tai saa huonon arvostelun? :D

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   17.12.24 10:47:54

On oikeasti aika pikkusieluista vähentää tähtiä "hitaasta" postituksesta, jos myyjällä on sivuston mukaan se 5 päivää aikaa postittaa tuote.
Kyseessä on käytetyn tavaran kauppa ja tuotteet hinnaltaan yleensä muutamaa euroa, ei tämä mikään luxusverkkokauppa ole, jossa voisi odottaa välitöntä palvelua ja jossa asiakas maksaa saamastaan palvelusta :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.