Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä näitä yli 55 vuotiaita miehiä riivaa?

Lähettäjä: ystävän puolesta 
Päivämäärä:   16.12.24 13:16:42

Ystäväni tässä hiljattain purkautui sellaisesta aiheesta kuin, että mikä @!#$ noita vanhoja kääkkiä riivaa, kun tämä on nuori ihminen, eikä ole ulkonäöltään tavallista ihmeellisempi ja kotikasvatuksessa teroitettu, että pitää olla muita kohtaan ystävällinen jne. Ne peruskäytöstavat.

Aikuisiällä kun ystäväni on eri tilanteista johtuen pitänyt small talkata eri ikäisien ihmisien kanssa joko työnsä puolesta tai näitä nyt on vapaa-ajalla sattunut tulemaan juttusille, kun tämä on ollut kävelyllä.

Käytännössä kaikki vanhat känttyrät kuvitelleet ystäväni olleen tästä kiinnostuneita, vaikka tämä on vain ollut perus kohtelias ja ystävällinen.
On saanut mm. kuulla kolmannen ja neljännen osapuolen kautta, että joku äijänkäppyrä puhunut tästä jollekin ja tämä kuulija puhunut, että onpa kiva, kun hänen tutullaan menee hyvin kun on se nuori naisystäväkin. Ystäväni kun tästä kuuli, niin hän oli todella pöyristynyt, että mitä ihmettä, mukavaa kun hänkin sai kuulla seurustelevansa jonkun ikälopun papparaisen kanssa. :D

Ystävä myös sanoi, että nämä ketkä kuvittelee jotakin ystävällistä elettä kummempaa, kuten seurustelua, näyttävät kaikki vähintään siltä kuin olisi päätä hakattu tiiliseinään. Eikä hän kaipaa omaksi riesakseen mitään vanhuksia mille tämä olisi joskus hamaan tulevaisuudessa joku omaishoitaja ja vaipan vaihtaja.

Vitsillä ystävä heitti, että voisi tuommoisen käppänän ottaa, kunhan on riittävän paksu lompakko, eikä mikään tyhjätasku ja nämä olleet jotain tyhjätaskuja, ketkä yrittäneet tätä vikitellä huonolla menestyksellä. :D

Ystäväni on jopa sellainen persoonaltaan, ettei tätä edes kiinnosta seurustella. Viihtyy yksin omissa oloissaan ja tykkää, kun ei ole toista osapuolta kenen kanssa pitäisi asioista sopia jne.

Onko suomalaiset vanhat miehet jo oikeasti näin epätoivoisia, että yrittävät oman ikäisen naisen puuttuessa nuorempaa lihaa, joka myös on työikäinen ja elättää omilla tuloillaan sen surkeaa eläkettä saavan käppänänkin siinä ohessa?

Re: Mikä näitä yli 55 vuotiaita miehiä riivaa?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   16.12.24 13:34:54

No mä ainakin olin pitkään suhteessa minä 32v ja mies 56v. Että joitain lykästää mutta eipä tommonen 55v mikään älyttömän vanha edes ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.24 13:37:18

Ei ole kovin vanha. Sillähän on eläkeikäänkin kymmenen vuotta vielä.

Päivämäärä:   16.12.24 13:43:03

Ensinnäkin noihin monen mutkan kautta kuultuihin juttuihin kannattaa suhtautua varauksella. Jututmuuttuu sitä enemmän, mitä enemmän on välikäsiä. Toisekseen, vanhemmilla ihmisillä on toisinaan tapana käyttää termejä tavalla, jotka eivät aukene oikein eri sukupolvelle. Eli esimerkiksi naisystävä saattaa hyvinkin tarkoittaa naispuolista ystävää, eikä seurustelukumppania. Onko ystäväsi siis kokenut epäsopivaa käytöstä ja ahdistelua itse näiltä henkilöiltä, vai onko kuullut vain epämääräisiä juoruja monen ihmisen kautta?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   16.12.24 13:46:31

Minusta on myös puhuttu noin. Ja ei edes mitään tulkinnanvaraista, kuten naisystävä, vaan ihan puoliso olen ollut. Kaksi vanhempaa miestä siis on käsittänyt, että olisin kiinnostunut ja puhuneet sitten pitkin kyliä. Olin tuolloin nuori ja suht nätti.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   16.12.24 13:51:15

Osa porukkaa ei osaa ottaa vaikkapa pientä flirttiä ja hyväntahtoista juttua sellaisena normaalina ja positiivisena vaan kuvitellaan heti että toinen on jotenkin isosti kiinnostunut tai että on jotain taka-ajatuksia. Ehkäpä ap kaverin pitäisi olla vähän varovaisempi kuinka kaverillisesti juttelee "mukavia" jos toinen on vaan joku hyvänpäiväntuttu tai esim duunin kautta oleva henkilö. Ei kannata antaa väärää signaalia jos ei ole mitään tarjolla.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   16.12.24 14:23:01

Kyllä se vähän vanhempikin kelpaa jos hänellä on lompsa lyönnissä. Rouvalle toiseen käteen luottokortti ja toiseen citymaasturin avaimet niin mikä ettei.

Päivämäärä:   16.12.24 14:24:25

Uskon ja toivon, että normaalit miehet osaavat erottaa normaalin ystävällisyyden ja seksuaalisen kiinnostuksen toisistaan. Mikon kaltaisten kanssa taas on naisten parasta olla mahdollisimman töykeitä, koska Mikon kaltaisilla ei ole normaalien sosiaalisten taitojen ja käytöstapojen käsitettä. :)

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   16.12.24 14:47:39

Ei tämä ole vain 50+ ikäisten ajattelutapa, vaan kaiken ikäisten. Silläkään ei ole merkitystä, onko mies varattu, hyvässä tai huonossa suhteessa, sinkku... Joillain miehillä on tämä ihmeellinen tapa ajatella.

Sitten niitä oikeasti jopa hävettää, kun niille käyttäytyy asiallisesti joku nainen, joka ei ole heille ulkonäöllisesti puoleensavetävä, kun tosiaan kuvittelevat, että ystävälliset naiset on kaikki heistä kiinnostuneita.

Itse kun olen hymyilevän sortin vastakohta kirjaimellisesti, niin saan sitten kuulla tällaisilta, että kun pitäisi hymyillä enemmän ja olla "ystävällinen". Että ole siinä sitten miten vaan, aina teet väärin näille. Sitten suuttuvat kun ei kiinnosta olla millään tapaa tekemisissä.

Lähettäjä: deni 
Päivämäärä:   16.12.24 16:25:10

No huhhuh!

Päivämäärä:   16.12.24 17:46:26

Minusta on myös puhuttu noin. Ja ei edes mitään tulkinnanvaraista, kuten naisystävä, vaan ihan puoliso olen ollut. Kaksi vanhempaa miestä siis on käsittänyt, että olisin kiinnostunut ja puhuneet sitten pitkin kyliä. Olin tuolloin nuori ja suht nätti.

Samoin. Tuo oli sinkkuuden huono puoli.

Lähettäjä: jjjss 
Päivämäärä:   16.12.24 18:11:24

Iästä riippumatta miehet luulevat, että nainen on hänestä kiinnostunut, jos on vain ystävällinen.

Ihan perus kohteliaisuuskin riittää, ei ole pakko olla edes varsinaisesti ystävällinen.

Jotkut ovat alkaneet veetuilla, että "Luuletko itsestäsi liikoja" ja toiset taas suuttuvat, kun en lämpenekään hiplaamiselle, halailulle ja suutelulle. Ja siis yleensä yrittävät suudella kättä tai poskea, mutta jotkut paskimmat jopa suulle.

Olin joskus kavereiden urheilupeliä seuraamassa, siis naisten laji, ja lupasin katsoa heidän kamojaan salin reunalla. Siinä oli muutama muukin tyyppi ja menin vahingossa aika lähelle, noin metrin päähän eräästä kaverimiehestä, joka oli myös katsomassa noita kisoja ja seurusteli yhden pelaajan kanssa. Jotain small talkia siinä heitettiin, kun hän sitten yhtäkkiä alkoi virnistellä, että mitä mä oikein itsestäni luulen kun hakeudun hänen viereensä ja olen häntä kohtaan niin ystävällinen. Koska katsoin peliä, niin en heti edes tajunnut hänen puhuvan minulle.

Ja yleensä on ihan puolituttuja tai tuntemattomia, jotka luulevat että flirttailen kun en ole naama norsunveellä ja todella töykeä. Joillekin riittää ihan perus asiallisuus, kun ovat jo onnessaan, että olen kiinnostunut.

Eikä ole väliä onko kyseessä 17 v vai 57 v... Itse olen siis 40 v ja ihmetellyt kavereiden kanssa miesten ajatuksenjuoksua jo 2,5 vuosikymmentä...

Ja jos nainen ei ole ystävällinen ja hymyile, niin miehet alkavat vänistä "Hymyilisit edes vähän" ja "Sun pitäis hymyillä enemmän" ja "En poistu ennen kuin olen saanut hymyn" (asiakaspalvelijoille).

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   16.12.24 20:54:31

Kyllä minäkin katselen nuoria naisia mielelläni.. ja se joka ei katsele on homo.

Lähettäjä: Pilkku 
Päivämäärä:   16.12.24 22:05:17

Mun entinen työkaveri 28-vuotias hyvännäköinen blondi jutteli töissä miesten kanssa tosi rivoja, heitti jatkuvasti kaksimielistä läppää ja löi vettä myllyyn. Sitten lopulta itki ahdistuneena kun ei ollutkaan enää kivaa.

Päivämäärä:   16.12.24 22:49:14

On eri asia katsella nuoria naisia mielellään kuin kuvitella et kun nainen puhuu sinulle normaalisti päivän säästä, se tarkoittaa samantien seurustelua. Tai tavallinen tervehtiminen sitä että nainen on heti lääpällään.

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   16.12.24 22:56:51

Lähettäjä: jjjss
Päivämäärä: 16.12.24 18:11:24

Iästä riippumatta miehet luulevat, että nainen on hänestä kiinnostunut, jos on vain ystävällinen.

Yhden teorian mukaan tämmöiset ihmiset luulevat että ystävällinen ihminen on kiinnostunut koska eivät itse kohtelisi kivasti ihmistä josta eivät ole kiinnostuneita. Tiedä sitten kuinka paljon totuuspohjaa tässä on mutta käy silti järkeen.

Päivämäärä:   16.12.24 23:04:19

Nämä miehet joille normaali ystävällisyys tarkoittaa kiinnostusta, eivät pidä naisia samalla tavalla ihmisinä kuin miehiä. He eivät näe naisissa mitään muuta kuin seksin. Siksi naisten kanssa ei heidän mielestään voi olla normaalia sosiaalista kanssakäymistä, vaan kaikki liittyy seksiin.

Päivämäärä:   16.12.24 23:11:33

No mikä siinä on uutta? Kuolinkoureitahan nuo ovat ennen sitä hormonaalista luhistumista.
Monet miehet on kasvatettu pikkupoikina jalustalle ja myöhemmin yhteiskunta on tukenut sitä miesten palvontaa ja erinomaisuutta.
Nyt joku 55v Pena-perheenisä on tilanteessa, jossa kotona on kitkerä akka ja nuoret naiset ihania.
Ne ei ikinä tule pysymään siinä muutoksessa mukana, että tavallinen kulahtanut keski-ikäinen ukko ei ole enää nuorten naisten unelma ja niitä nuoria tyttöjä ei enää opeteta lapsena sietämään ja hymyilemään hiljaa.

Ne vielä elää sitä, että ystävällisyys ja reippaus ja hymy on flirttiä. Ja monet iiden Penojen vaimot ovat samaa mieltä: hymy ja hyvät käytöstavat ovat julkeaa flirttiä.
Ja sitä kutsuvaa flirttiä nähdään työpaikoilla ja harrastuksissa, vaikka sen ainoa oikea paikka on seuranhakuun suuntautuvissa paikoissa: baareissa, netissä jne. Mutta kuka varattu ja keski-ikäinen kaiken saaanut alentuu tai pääsee baareihin tai seuranhakuun suunnattuihin paikkoihin? No ei kukaan ja jos pääsee, niin ei sielläkään ketään parikymppisiä lapsettomia naisia kiinnosta keskituloinen vaihdevuosiPena.

Lähettäjä: möö 
Päivämäärä:   16.12.24 23:19:30

Ei ole yhtään tavatonta, että mies on huomattavasti vanhempi. Joskus rahan ja vallan takia, usein myös sen takia, että osa naisista pitää vanhemmista miehistä tai pitää tietystä vanhemmasta miehestä yksilönä.

Biologisesti miehet ovat kiinnostuneita nuoremmista naisista: he etsivät synnyttäjää, kun taas naiset etsivät elättäjää poikaselleen.

Moni vanhempi mies ihastuu jo ajatukseen nuoremmasta naisystävästä. Sitten kuvitellaan kaikenlaista, tai ainakin annetaan muiden kuvitella kaikenlaista.

Inhimillistä.

Lähettäjä: Kulahtanut akka 
Päivämäärä:   16.12.24 23:25:33

Minä olen ikäluokkaa, joka eli tuota ihan samaa elämää, mutta se kaikki piti vaan sietää ja hymyillä hiljaa: töissä likaiset keski-ikäiset sai kouria, ja puhua törkeyksiä ja kerrain sain potkut, koska ärähdin.

Niillä limaisilla keski-ikäisillä ukoilla oli silloin jo lapset ja vaimot ja ne on siirtänyt saman eteenpäin.

Onneksi tuota kukkua on jo alettu lailla säätelemään esimerkiksi työpaikoilla, mutta vielä siellä näköjään elää sitkeästi näitä viimeisiä mohikaaneja ja oman elämän Dannyja ja Frederikkejä.

Lähettäjä: Kokemusta on 
Päivämäärä:   16.12.24 23:38:40

Tuttua. Mä oon 37v ja ihan nätti, nuorekas ja mukava _kaikille_.

Uudella työpaikalla on nyt 4(!!!) Eläkeikää lähestyvää kääkkää kuvitellut että jotain säpinää on ilmassa. Voi luoja mä sanon.... yksi näistä on ehdottanut aivan suoraa toimintaa, yksi oli puhunut työkaverille että aikoo pyytää treffeille ja kahdesta on näkyny kilometrin päähän että kiinnostaa.

Että joo-o =D

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   16.12.24 23:59:31

"Vitsillä ystävä heitti, että voisi tuommoisen käppänän ottaa, kunhan on riittävän paksu lompakko, eikä mikään tyhjätasku ja nämä olleet jotain tyhjätaskuja, ketkä yrittäneet tätä vikitellä huonolla menestyksellä. :D"

Eikä tainnut edes olla ihan 100% vitsiä ;)

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   17.12.24 02:00:53

Mitä olen tökeröjä iskuyrityksiä sivusta katellut, niin kyllä niihin syyllistyvät melko lailla kaikki. Itse kerran ihmettelin ku olin ainoa vanhempi paikallinen mies joka sai kutsun 25vee synttäreille 47 vuoden iässä ja muut oli 30vee tai alle. En minä mitään kuvitellut, mutta olihan siihen syy miks mut oli kutsuttu ja se sit selvis ja muutama kuukausi seurusteltiin. Ei hän tarvinnut edes luottokorttia ja maasturia, seksi ja kyyti koiraharrastukseen paljastui motiiviksi. Toki ruokaharrastuskin oli yhteinen koirien lisäksi.

Eläkeikään päässyt nainen on yrittäny pokata mua yli 20 vuotta nuoremmalta työkaveriltaan. Vaikka oon kuinka tehny selväks, että mulla on fwb-juttu kaverinsa kaa, niin silti on jopa napannu mun koiran kuvan yhteen someprofiiliinsa. Ja ainakin yrittänyt käyttää taloudellista väkivaltaa.

Yleensä ne jotka luulee itestään liikoja, ei ymmärrä markkina-arvoaan. Sama koskee myös niitä nuorempia naisia, jotka kelpuutetaan seksiin, mutta joita ei arvioida ns vaimomatskuks / parisuhteeseen sopiviks. Mikä näitä noin kolmekymppisiä neitoja riivaa?

Päivämäärä:   17.12.24 03:35:46

Jone O:kin varmasti osaa erottaa tilanteen, jossa nuori nainen kutsuu synttäreille vanhan miehen ja vanha akka vikittelee nuoria miehiä hämärin perustein, mutta eihän tällainen sosiaalinen ja vapaaehtoisuuteen perustuva toiminta kuulu työpaikkoihin tai harrasteporukoihin..?
Töihin mennään tekemään töitä ja harrastukseen mennään harrastamaan.
Mutta eihän se niin mene, koska epätoivoisimmilla ei ole muita mahdollisuuksia sosiaalisiin kontakteihin kuin töissä ja harrastuksessa.
Ja jos nykyään parikymppisiä tai kolmikymppisiä neitoja riivaa se, että töissä tai harrastuksissa ei persaukiset setämiehet kiinnosta, niin hyvä niin.
Ei niiden neitokaisten tarvi myöskään alkaa synnyttämään yksinään ja hoitamaan lapsia yksinään nykyään ja yhteiskunnan tukeman (sic! miehen varallisuus)

Miksi kenenkään pitäisi innostua haparoivasta seksistä, vanhoista vaimoista/miehistä, monen ikäkauden lapsista, jopa bonuslapssta, kuluneeksi asutusta perhetalosta, jonka arvo on purkukuntoa, hormonisekoiluista ja ikääntymisen tuomasta sentimentalisuudesta ja liukumäestä kohti parkkia ja alzia.

Päivämäärä:   17.12.24 03:49:12

Millainen mies ja millaisella arvomaailmalla varustettu mies toivottaa tervetulleeksi perheeseen oman 18-vuotiaan tyttären 80-vuotiaan miesystävän..? Kaikki toki tietää, että on olemassa iskelmätähti joka on rakentanut varallisuutensa muunkin, kuin oman osaamisen varaan ja saanut vähän apua, mutta vanha nulkki on vanha nulkki ja vielä kiipeilee pikkutyttöjen selkään.
Mutta edelleen; millainen tällaisten vanhemipien ja keski-ikäisten maailmankuva ja moraali on rakentunut?

Päivämäärä:   17.12.24 04:20:08

Se on joku sekava suuruusharha: kaunis ja pinkeä ja iloinen nuorinainen hurmaantuu yhtäkkkiä rempseästi nuorekkaasta ukosta jolla on vielä vakityö ja iso talo, joka kaipaa naisen kosketusta..
Ja totuus on se, että viimeisiä hormoneita poltellaan ja se 2000-luvulla rakennettu talo on suttuinen ja eletty perheasunto, jota ei ole intoa ja varaa korjata ja kohentaa yksin ja maailmaa ohjaa entinen vaimo, joka on huolehtinut yksin niistä kakaroista, joilla osalla on diagnoosi.
Eeen usko, että ketään kiinnostaa sillain ihan tosissaan.. Ja toki parikymppinen nainen voi myös harrastaa seksiäkin, jos se onnistuu, mutta ei se silti ole ihan hirveän kiinnostunut muusta.

Päivämäärä:   17.12.24 09:16:24

"Sama koskee myös niitä nuorempia naisia, jotka kelpuutetaan seksiin, mutta joita ei arvioida ns vaimomatskuks / parisuhteeseen sopiviks. Mikä näitä noin kolmekymppisiä neitoja riivaa?"

Jos mies käyttää oikeasta, tuntevasta ihmisestä sanaa _materiaali_ , niin silloin on kyllä hän, eikä naisparka, oli tämä millainen tahansa, se osapuoli joka ei ole parisuhteeseen eikä minkäänlaiseen muunkaanlaiseen suhteeseen sopiva. Se, että mies erottaa naiset esineistä on kyllä ihan vähimmäisvaatimus minkäänlaiseen kanssakäymiseen.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   17.12.24 12:53:57

Vasta 8kymppinen on vanha. Taitaa aloittaja olla parikymppinen? :D

Lähettäjä: Huulen Maiskahdus 
Päivämäärä:   17.12.24 17:36:36

Katsokaa Youtube Skeeter Jean, siellä aiks uskomattomia reality juttuja.

Päivämäärä:   17.12.24 17:46:27

Nykyään loukkaannutaan joka sanasta. Anteeksi. Seuraan ja miltein fanitan nettisivua vaimomatskuu (.com) enkä ollut tajunnut että sen pitäjä ilmeisesti halventaa itseään tuolla termillä tai että mies ei sitä saa käyttä (ja siis että sen käyttäminen on loukkaavaa). Pahoitteluni.

Päivämäärä:   17.12.24 17:52:24

Jos kirjoittaa kuinka osa naisista kelpuutetaan vain seksiin ja puhuu vielä "vaimomatskusta" niin kertoo kyllä kaiken tarpeellisen asenteistaan. Jos et halua, että sinua pidetään kaksinaismoralistisena, naisia esineellistävänä moukkana niin älä käyttäydy kuin kaksinaismoralistinen, naisia esineellistävä moukka.

Päivämäärä:   18.12.24 01:19:53

Olen pahoillani että exälläni on joku persoonallisuushäiriö. En tiedä onko kaksisuuntainen ja siihen joku epävakaus päälle. Sit a-ongelmaa ja patologista valehtelua. Pyöritti lisäkseni neljää tai viittä tindermiestä joista jäi kiinni. Sanoi poistaneensa koko sovelluksen, mutta jätti puhelimen pöydälle ja tunnistin signaalin. Eikä hänen exänsäkään ole aviomiesainesta, ainakaan kenellekään suositeltavaa. Väkivaltainen juoppo joka varasti jopa lapselta vitosen että sai kaljaa. Toki moni tällaisen wt-touhun harrastaja on aviopuolisoainesta omasta mielestään, mutta ilman mitään kaksoisstandardeja tai sukupuolisidonnaisuutta mielestäni ei ehkä ihan "créme de la créme". Mutta Suomi on vapaa maa, täällä saa toki olla eri mieltä ja pitää väkivaltaista juoppoa potentiaalisena aviomiehenään ken haluaa, ihan vapaasti. Ja loukkaantua mistä termistä lystää.

Päivämäärä:   18.12.24 03:14:54

Jone, tahallaan väärin ymmärtäminen ei myöskään anna ihmisestä fiksua kuvaa. Tässä ei nyt puhuttu siitä onko väkivaltainen juoppo parisuhteeseen sopiva, tai että pitäisi hakeutua kenen tahansa seuraan, vaan tässä puhuttiin nuorten naisten hyväksikäytöstä. _Sinä_ kirjoitit: "Yleensä ne jotka luulee itestään liikoja, ei ymmärrä markkina-arvoaan. Sama koskee myös niitä nuorempia naisia, jotka kelpuutetaan seksiin, mutta joita ei arvioida ns vaimomatskuks / parisuhteeseen sopiviks. Mikä näitä noin kolmekymppisiä neitoja riivaa?" Mitä muuta tuollainen on kuin oksettavaa esineellistämistä kun huijataan pelkkää seksiä nuorilta naisilta jotka ovat itse parisuhteen toivossa, ja sitten vielä pilkataan heitä etteivät ymmärrä olevansa vain seksiin kelpaavia? Sitten kun sait palautetta tästä vastenmielisestä käytöksestä, aloit sössöttää väkivaltaisista juopoista vaikkeivät ne liittyneet aiheeseen mitenkään.

Lähettäjä: nimetön 
Päivämäärä:   18.12.24 08:54:52

Mä en sanoisi, että aloitus on täynnä ikärasismia ja miesvihaa mutta itse kohtuullisen hyvin säilyneenä 50-vuotiaana naisena olen huomannut, että jos erehdyt juttelemaan iloisesti ja hymyillen hieman vanhemmalle miehelle niin sitä pidetään heti flirttailuna. Nuoremmille pystyy heittämään jopa vähän läppää koska ne eivät tällaista "ikäloppua" ota tosissaan mutta omakohtaisesti on kokemusta kun olet miellyttävä ja kohtelias ja hymyilet niin oletetaan, että olet kiinnostunut. Mä sain riesaksi naapurin eronneen 55v. miehen koska pihalla olen jutellut hänen kanssaan (ei mitään flirttailua vaan ihan normaaleja asioita) ja nyt tämä mies luulee, että olen kiinnostunut.

Onneksi ei sentään juttele muille, että me seurusteltaisiin tai jotain. On sen verran ahdistavaa, että olen jo harkinnut muuttoa toisaalle.

Lähettäjä: Tralla 
Päivämäärä:   18.12.24 08:58:40

”Kyllä minäkin katselen nuoria naisia mielelläni.. ja se joka ei katsele on homo.”

Ja tässä mies, joka ei selvästi ymmärrä lukemaansa.

Lähettäjä: oksennus 
Päivämäärä:   18.12.24 09:05:20

"Mä sain riesaksi naapurin eronneen 55v. miehen koska pihalla olen jutellut hänen kanssaan (ei mitään flirttailua vaan ihan normaaleja asioita) ja nyt tämä mies luulee, että olen kiinnostunut.

Onneksi ei sentään juttele muille, että me seurusteltaisiin tai jotain. On sen verran ahdistavaa, että olen jo harkinnut muuttoa toisaalle."

^
tuttua, mun riesaksi tuli seitsenkymppinen rähjä, joka autolla vaanii joka mutkassa kun kuljen asioillani. On sitten rasittava maanvaiva tuo kähmäle. Ja mitä selvemmin sille viestii, että painu hevonkuuseen, niin sitä varmemmin se on siinä edessä taas törttimässä seuraavana aamuna.

Päivämäärä:   18.12.24 09:11:57

Kyllä ongelma on yhteiskunnassa eikä iässä. Eihän nuo yhtäkkiä muutu tollaiseksi, kyllä se on ollut alusta asti. Naisen pitää olla kiltti ja myötäilevä mutta samaan aikaan se halutaan luulla flirttailuksi. Taitaa olla tälläiset miehet niitä, jotka Thaimaasta tuo yllätyksiä..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.