Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Threads ja sinkut

Lähettäjä: Torvelo 
Päivämäärä:   16.12.24 13:06:26

Miten tuolta Threadsista ihmiset on löytäneet jotain sutinaa? Välillä jonkun julkaisun perässä on sinisellä vaikka 'sinkkuthreads', mutta kun sitä painaa, tulee vain 'ei tuloksi'. Pystyykö avainsanoja edes jotenkin seuraamaan?

Re: Threads ja sinkut

Lähettäjä: Sinkkupäiväkirjat 
Päivämäärä:   16.12.24 14:26:39

Ilmeisesti niin, että laadit ensin ”ystäväkirja”-postauksen jollain herutuskuvalla, johon laitat samat asiat kuin tinder-profiiliin, mutta sillee naamioidusti, että kavereitahan tässä vaan etsitään. Isosti kuitenkin ”sinkku”-status näkyviin.

Sitten alat avautua Tinder-päiväkirjoista, miten tyhmä sovellus se on, miten kauheita viestejä ja tapaamisia olet kokenut - ja välillä toki myös jotain siis aiiivan ihanaaa sutinaaaa. Sitten bondailet muiden tinder-harrastajien kanssa ja odotat että joku lähettää privaviestiä.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   16.12.24 14:46:35

Kyllä sitä ystäväkirjaa siellä täyttää muutkin kuin seuranhakijat. Ja ei, Threads ei ole ensisijaisesti seuranhakusovellus.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   16.12.24 15:14:56

Ei se ole varsinaisesti seuranhakusovellus, mutta onhan sitäkin kautta pareja muodostunut.

Homma toimii niin, että voit seurailla kiinnostavia ihmisiä ja osallistua keskusteluihin, ja jos jossain vaiheessa jonkun postaukset alkavat kiinnostaa erityisesti ja juttu luistaa muutenkin, siitä saa hyvän lähtökohdan yksityisviestittelyyn. Näin ne Threads-suhteet ovat yleensä alkaneet.

Threadsissa ei toki yv-ominaisuutta ole, joten siinä vaiheessa pitää siirtyä IG:n puolelle.

Huomaa tosiaan se, että siellä on muitakin kuin sinkkuja, eli heti ei kannata olla reteästi lähestymässä. Keskustele ensin hyvällä fiiliksellä ilman sen suurempaa missiota ja katso mihin se johtaa.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   30.12.24 10:38:59

Laitoin ystäväkirja-julkaisun, enkä tarkoituksella laittanut siihen mitään "sinkkuthreads" avainsanaa, pelkästään ystäväkirjavastaukset ja oman pärstän kuvan. Julkaisuun tuli silti joku 50 kommenttia ja ehkä n. 30 tyyppiä laittoi instaan yksityisviestiä.
Olin aika hämmästynyt miten laajasti se levisi.

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   30.12.24 11:51:41

Tässä joulunaikaan on itsekin tullut ihmeteltyä tuota threadsia. Siis ystäväkirja? Onko tähän joku valmis pohja vai ainoastaan itse keksitty? Mitä tuolla edes kuuluisi jakaa? Ja tosiaankin, pääseekö noista avainsanoista(?) johonkin?
En vaan tajua.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   30.12.24 12:08:05

Threads ei ole mikään deittipalsta.

Siellä paljon mielenkiintoisia keskustelunaloituksia joita voi tykkäillä, kommentoida tai sitten vaan seurailla.

Itse en julkaise siellä mitään, mutta tykkään ja joskus kommentoin jotain. En myöskään seuraa itse ketään.

Parasta ajanvietettä lueskella juttuja ja useimmat keskustelut saavat miettimään ihan vaan elämää ja muuta. :)

Päivämäärä:   30.12.24 12:32:59

Ööh: Mä vain kopioin joltakin ystäväkirjatekstin, vaihdoin omat vastaukset ja julkaisin kuvan kanssa. Lopussa siinä oli joku sinkkuthreads-avainsana, sen otin pois, mutta en tiedä olisiko se vaikuttanut mihinkään. Julkaisulla oli 36 000 katsojaa.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   30.12.24 12:34:13

Kiitos vinkeistä

Päivämäärä:   31.12.24 10:17:37

Näenkö muuten mitenkään että ketkä ovat tykänneet julkaisusta? Tykkäysmäärä kyllä on näkyvissä, mutten ole keksinyt miten näen ketä siellä on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.