Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Johan alkoi työviikko hyvin

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   16.12.24 10:11:25

Käynnistelin työkoneen ja saman tien kun sain koneen auki, työkaveri pommitti viestillä. Oli jo huhuillut Teamsissa tuntia aikaisemmin vaikka tietää mihin aikaan aloitan työt.

Ihmettelin että mikä hätä siellä on kun heti laittoi viestiä ja kysyi voidaanko soitella. Soiteltiin ja työkaveri aloitti paasauksen kun olin tehnyt jotain väärin. Hetken siinä vaahtosi. Sit totesin, että kollega oli tehnyt noi asiat, en minä. Vähän oli kai nolona.

Hitsi, että alkoi ärsyttää toi kun hyökätään noin kimppuun. Sit en yhtään tykkää syyttää muita, mutta en tuossa tilanteessa halunnut ottaa syytä niskoilleni, vaikka joskus teen niinkin kun jotenkin sellainen kenen vika syyttely on musta usein turhaa ja homma voitaisiin hoitaa ihan sillä, että korjataan vain tilanne. Nytkään ei ollut mistään isosta asiasta kyse vaan "kauneusvirheestä".

Turha topikki, mutta oli pakko purkaa tätä jossain. Miten muiden työviikko on lähtenyt käyntiin?

Re: Johan alkoi työviikko hyvin

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   16.12.24 10:13:53

Onneksi, onneksi aikaisin suusi. Mimä en olisi, ja harmittelisin asiaa vuosia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.24 10:18:48

Ai stna että risoo nuo työntekijät. Mulla oli työkaverina joskus tommonen kans. Kaikki tekee väärin paitsi hän. Hän kans stalkkas eri alan työntekijöitä samassa firmassa jotka teki ihan eri juttuja kun me. Saattoi mennä katsomaan kasuaalisti heidän jälkeä ja osasi kuulemma paremmin ja haukkui ne pystyyn aina. Todella raskas jonka olisi pitänyt saada monoa käytöksellään..

Lähettäjä: Tietoa 
Päivämäärä:   16.12.24 10:23:18

Helpottako kun tänne siitä avauduit , keskittyisit töihisi !!

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   16.12.24 10:25:09

No päin vittua. Vesiputki on jäätynyt, lunta sai kauhia ovien edestä puoli tuntia, auraa ei ole näkynyt, vesiastioita on kadonnut lumeen.
Ainakin kahden ovessa oli valmiiksi märät loimet, toisella tänään ratsastettavalla puuttuu etukenkä joten sellainenkin pitäisi jostain etsiä ja lyödä paikalleen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.12.24 12:03:27

Ai mä oon niin onnellinen, että ei enää heppahommia....😊

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   16.12.24 12:55:57

Eihän tuommonen ole mitenkään hyväksyttävää käytöstä. Ottaisin puheeksi oman esimiehen kanssa, etenkin jos olette samaa tiimiä. Olisi aika keskustella tiimin sisällä mikä on sovelias tapa kommunikoida ja mikä ei. Mikä tärkeintä puhuisin pomolle ihan jo senkin takia että tyyppi on takuulla ehtinyt jo valittamaan susta aiheetta!! joka suuntaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.24 17:15:58

Minä joko keskeyttäisin ja sanoisin, että palaa asiaan kun on rauhoittunut tai löisin luurin korvaan jos ei kuuntele. Kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista.

Lähettäjä: ,r 
Päivämäärä:   16.12.24 18:20:52

Minä luulin, että olisit oikeasti mokannut jotain tai joku mennyt niin pieleen, ettei päivästä tullut mitään. Mutta tuollainen... Noh, tikkunsa kullakin.

Minulla olisi tällä viikolla ollut hirveästi tekemistä. Mutta niin vain iski migreenikohtaus heti aamupäivästä. Näköhäiriön vuoksi en näe lukea mitään. En siis mitään. En isoja banderolleja, postereita seinästä, mitään tekstiä paperilla enkä varsinkaan ruudulta.

Kohtauslääke on niin vahva, että sitä en voi ottaa kesken työpäivää ja jatkaa kuin ei mitään, vaan lääkkeen vuoksi nukun 6 h ja se päivä on sitten siinä. Eli kun en kohtauslääkettä voinut töissä ottaa, otin parasetamolia ja kahvia ja pidin toisen silmän koko ajan peitetynä, koska päänsärky iski heti jos molemmat silmät oli auki.

Että semmosta sitten. Enpä ehtinyt tehdä töitä kuin 1,5 h! Ja ne työthän ei tekemättä lopu...

Lähettäjä: tuttua 
Päivämäärä:   17.12.24 01:41:27

"Soiteltiin ja työkaveri aloitti paasauksen kun olin tehnyt jotain väärin. Hetken siinä vaahtosi. Sit totesin, että kollega oli tehnyt noi asiat, en minä. Vähän oli kai nolona."

Anna kun arvaan, työkaverisi ei myöskään puolella sanallakaan pahoitellut tai pyydellyt anteeksi tätä ansaitsematonta hyökkäystä sinua kohtaan? Se kuuluu näillä yleensä kuvioon, omien virheiden myöntämistä pidetään jonkinlaisena heikkouden osoituksena tai kasvojen menetyksenä, joten niitä ei myönnetä koskaan vaan sanotaan vain "oho" tai jotain sen kaltaista :)

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   17.12.24 01:57:51

Päin p*rsettä menee täälläkin. Työt ei etene koska tuuli puhaltaa myrskylukemissa ja sataa lunta, räntää ja isoja lumirakeita vuorotellen, ja ko. myrskyn takia joutuu sivutöitä tekemään ulkona myrskyn keskellä, kuten korjailemaan myrskyn rikki hivuttamia juttuja joita ei ole mahdollista saada suojaan. Olen ollut flunssassa toista viikkoa eikä työn teko kylmässä ja märässä säässä ainakaan auta asiaa. Talvihaalaristani hajosi vetoketju ja loput saatavilla olevat haalarit ovat minulle liian isoja. Pisteenä iin päälle on täydenkuun aika enkä saa unta vaikka miten väsyttää.

Mikä lie ihmissusi mahdan olla.. Ei auta verhot ikkunoissa eikä pilvinen sää. Kyse ei ole valosta, vaan ajankohdasta. Joka on juuri nyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.