Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saliohjausta uimahallin kuntosalille?

Lähettäjä: amatööri 
Päivämäärä:   14.12.24 20:07:28

Harkitsen viimeisten E-passirahojen käyttämistä kausikorttiin kaupungin uimahallille. Mahdollista on ostaa kautta/kertoja joko pelkkään uimahalliin tai lisäksi uimahallin yhteydessä olevalle kuntosalille.

Lihasvoimaharjoittelu tulisi minulle todella tarpeeseen, mutta olen täysi noviisi kuntosalien suhteen ja mietityttää, miten salilla osaisin toimia. Onko täällä kokemuksia, onko kaupunkien kuntosaleilla yleensä saatavilla jonkinlaista ohjausta vai pitääkö sellaista varten palkata mukaan PT tms? Kaupungin sivuilta ei käynyt ilmi, onko tällaiseen mahdollisuutta. Kynnys lähteä salille omin päin on aika korkea ja voi olla että minun on sellaiseen turha rahoja käyttää, jos ohjausta ei ole saatavilla.

Re: Saliohjausta uimahallin kuntosalille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.12.24 20:51:29

Kysy asuinkuntasi liikuntapalveluista. Voi hyvinkin olla, että kaupungin salilla on aikoja jolloin ohjaaja paikalla..ainakin meidän kaupungissa näin on. Eri asia sitten sopiiko ajat omiin aikatauluihin.

Lähettäjä: Else 
Päivämäärä:   14.12.24 22:39:09

Kysäise suoraan sieltä uimahallin tiskiltä, osaavat varmasti neuvoa. Yleensä ns. yleisillä saleilla uimahallin yhteydessä ei ole neuvontaa. Toki voit pyytää vaikka jonkun kaverin mukaan / trainerin ekoille kerroille näyttämään.

Lähettäjä: Jees 
Päivämäärä:   14.12.24 22:56:15

On ainakin Helsingissä. Just tällä viikolla mulla oli tunnin aika Pirkkolan u-hallissa ohjaajan kanssa, joka teki mulle saliohjelma. Olen käyttänyt palvelua ennenkin. Lasku ei ole vielä tullut, enkä kysynyt mitä maksaa, mutta jotain 50-100 e väliltä veikkaisin. Oli mukava ja asiallinen nuori naishenkilö, joka kartoitti hyvin mun alkutilanteen ennen tositoimia.

Lähettäjä: Jees 
Päivämäärä:   14.12.24 23:00:40

Ja vielä lisäyksenä, että ohjaajien kalenterit olivat aika täynnä ja eka vapaa aika löytyi vasta parin viikon päästä kun heidät sain kiinni. Ohjaajien Numeron sain uimahallin kassalle soittamalla.

Päivämäärä:   14.12.24 23:03:03

Aika harvoin ohjausta on edes yksityisillä kuntosaleilla jos ei erikseen maksa, itsellä on kyllä sellaiset pitänyt ostaa erikseen.

Päivämäärä:   15.12.24 15:19:47

Meilläpäin fyssari tekee näitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.