Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  vatsan toiminnasta

Lähettäjä: prööt 
Päivämäärä:   14.12.24 10:18:08

Millä muulla kun kahvilla vatsa toimimaan aamulla?

Re: vatsan toiminnasta

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   14.12.24 11:22:14

Minä käytän picorion tippoja 2 kertaa viikossa. Illalla 12 tippaa ja vatsa toimii aamulla. Nämä pecorionit ja muut lisää nestettä suoleen ja tuloksena on vaan että vettä tulee suolesta eikä varsinaisesti auta ummetukseen. Picorion vaikuttaa suolen toimintaan ilman että lisää nestettä suoleen. Ei tarvi aamua päivystää vessassa kun sitä nestettä tulee useita kertoja. Ummetus alkoi mulla 15 vuotiaana, todella hankalat oireet 20 vuotiaana ja keliakia todettiin 30 vuotiaana, ainut oire oli se ummetus. Nyt oon 50v vatsa turpoaa jos en tippoja käytä säännöllisesti.

Lähettäjä: prööt 
Päivämäärä:   14.12.24 11:52:12

Millä normi ruualla tai juomalla?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.12.24 12:00:31

Ei sitä noin vaan saa toimimaan yhtäkkiä aamuisin. Sinun täytyy ns. opettaa suolistosi uudelleen ja muuttaa varmaankin ruoka- ja liikuntatottumuksia. Eli paljon terveellistä ravintoa, tarpeeksi nestettä ja liikuntaa. Aamuisin käyt rauhassa pöntölle istumaan ja katsot tuleeko mitään. Ehkä joku ruoka-aine voisi tehota... Täytyy googlettaa. En suosittele alkuun mitään vatsantoimintalääkkeitä. Jos niille on tarve niin alkuun juuri esim. Pegorion. Viimeinen vaihtoehto on nämä suolen toimintaa lopulta laiskistavat lääkkeet kuten Picorion. Niitä ei juurikaan saa käyttää säännöllisesti niin kuin edellä kirjoittaja sanoikin. Eli sanoisin nyt että sinulle reilusti kuitua, nestettä ja opeta vatsa toimimaan aamuisin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.12.24 16:57:00

Mä käytän myös Picorioneja (kapseleina). Otan illalla ja aamulla tulee paljon tavaraa ulos.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.