Lähettäjä: Heppa
Päivämäärä: 14.12.24 06:40:12
Jos olet ollut alalla pitkään ja sinulla on useampi alan työpaikka niin laita vaan ne, esimerkiksi 3-5 eri paikkaa. Jos olet alan vaihtaja ja haet vasta ekaa tai tokaa nykyisen alan työtä niin sitten toki laitat niitä muita ei saman alan kokemuksia listaan.
Samoin koulutuksen kanssa, jos on paljon tutkintoja niin niitäkään ei välttämättä tarvitse kaikkia laittaa. Itsellä esimerkiksi on 5 eri tutkintoa ja näistä laittaisin 3. Työpaikkojakin on kertynyt +20, koska olen ollut palkkatöissä jo 15-vuotiaasta asti, tehnyt joskus 2-3 eri työtä samaan aikaan ja opiskelujen ohella olen elättänyt itseni aina työllä, opintotukea en ole saanut. Lisäksi olen asunut Suomessa ja ulkomailla useassa eri paikassa, joten muuttojen myötä myös työpaikkoja on kertynyt, vaikka nykyisessä työssäkin olen ehtinyt olla jo 6 vuotta, ikää 40v.
Hiljattain päivitin CV:ni en työnhakua vaan toista juttua varten niin en todellakaan laittanut siihen kaikkea mitä olen tehnyt, olisi muuten ihan liian sekava ja pitkä. CV voi hyvin olla yhden sivun, kaksi sivua on ihan maksimi. Esittelykirje/sähköposti/puhelu tms. hakemus/kertomus itsestä on sitten erikseen.
|