Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä paksut pehmeät fleecehousut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.24 19:28:08

Auttaisko sennula?

Mistä löydän paksua pehmeää (pörrö?)fleeceä olevat housut? Googlella sain esim. The Comfy Dream Pantsit, jotka näyttää suurinpiirtein siltä mitä haen. Toki olisi kiva jos niitä saisi eri koossa. Resori alareunassa plussaa mutta ei pakollinen, tälleen lyhyelle ihmiselle kiva. Olis kiva kun pääsis hypistelemään ja vaikka sovittamaankin, enkä ihan miljoonaa tahtois niistä maksaakaan. Mihin mun kannattaa suunnata?

https://tinyurl.com/37rja2un

Re: Mistä paksut pehmeät fleecehousut?

Päivämäärä:   13.12.24 19:29:01

Tokmanni?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.12.24 21:23:44

Paksua fleeceä näkee enää aniharvoin. Itsekin kaipaisin kunnon paksuja oloasuja/yöpaitoja, mutta ovat järjestään läpikuultavan ohuita.

Päivämäärä:   13.12.24 21:37:36

Siitä lähteekin sitten kivasti mikromuovia joka pesun yhteydessä.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   13.12.24 21:39:57

Temu

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   13.12.24 21:45:20

Olen itsekin huomannut nykyfleecen ohuuden. Ihan turhia.

Onko fleecelle mitään ympäristöystävällisiä lämpimiä vaihtoehtoja, jos villaa ei voi käyttää? Todella hankala nykyään löytää lämmintä kotivaatetta, jos nyt ei suoraan halua toppavaatteita käyttää. Kaikki villalaadut mistä tahansa elukasta kutittavat järjettömästi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.12.24 21:50:00

College harjatulla sisäpinnalla voisi olla vaihtoehto, mutta kun nekin ovat nykyään seitinohuita.

Lähettäjä: Jonsku 
Päivämäärä:   13.12.24 23:06:47

Just ostin joululahjoiksi NewYorkerista!
Kävin parin kauppakeskuksen kaikki kaupat läpi ja ei löytynyt, viimeisenä menin tonne niin oli jopa montaa eri kuosia!
Mitään superlaatuahan tuolta ei saa, mutta eiköhän ne nyt yhden talven olohousuina mee... teini-ikäiset lapset nimenomaan toivoivat pörröisiä.

Päivämäärä:   14.12.24 09:02:10

Hei kiitos Jonsku! Mä suuntaan sinne kurkkaamaan heti tänään!

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.12.24 09:17:40

Jos pitää olla pörröinen, niin varmaan harjattusisäpintaisesta collegesta saisi aika lämpimät, kun ompelisi kaksinkertaisena "nurinpäin" siten, että pörröiset pinnat jää sekä ulospäin, että ihoa vasten, sileät pinnat toisiaan vasten.

Tavis: kutittaako villa siis puuvillavaatteen läpikin? Yleensähän siellä villaisen asun alla on puuvillavaatteet, vain merinokerrastot ulkoilua varten tästä poikkeuksena.

Itse taas en voi käsittää, miten joku voi käyttää 100% polyesteriä olevia vaatteita muuhun kuin uimiseen tai urheilurintsikoina. Polyesterin muovisuus ja hiostavuus häiritsee jo alhaisinakin sekoiteprosentteina. Elastaania kärsii olla 2%, sitä suuremmat muoviprosentit vaikuttaa kankaan ihotuntumaan epämiellyttävästi.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   14.12.24 10:15:07

Nikellä ja Pumalla oli ainakin viime talvena.

Päivämäärä:   14.12.24 10:27:26

Mä ostin pari vuotta sitten Kappahlin lastenosastolta. Kävin äsken katsomassa, niin enää ei tietenkään ole vastaavia. Mutta jos aloittaja ei oo kovin isokokoinen, niin kannattaa lastenvaatteet tsekata! Mun mielestä ovat yllättävän isoja. Itse olen 172cm ja 63kg. Pörröhousuissa mulla on koko 170 ja on kyllä reilut. Puman shortseissa sovitin eka 170, mutta oli niin valtavat, että päädyin vielä kokoa pienempään.

Päivämäärä:   15.12.24 07:21:45

Joo, aloittaja ostaa välillä housuja lasten osastolta.

Kävin kahdet ostamassa tuolta New Yorkerista, mutta saa kertoa toki vielä vinkkejä!

Lähettäjä: Tre 
Päivämäärä:   15.12.24 13:06:18

Tokmannilla on teddyvuorellisia collegehousuja.

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   15.12.24 14:11:07

Ei pääse sovittamaan mutta Temusta 10-15e. Heidän kokotaulukot pitää tosi hyvin paikkaansa.

Lähettäjä: Kuustoista 
Päivämäärä:   15.12.24 21:03:34

Näin Prismassa jotain paksuja fleecehousuja.

Lähettäjä: juup 
Päivämäärä:   15.12.24 22:00:37

_ : Miksi pitäisi mistään Temusta ostaa, kun samalla hintaa saa ihan suomesta? Itse ostin Tokmannilta.

Lähettäjä: Yökkärit 
Päivämäärä:   15.12.24 22:28:57

Prismassa myydään pyjamahousuina pörröisiä fleecehousuja. Minusta ne ovat liian kuumat peiton kanssa, mutta kotihousuina käytän, kun olen lahjaksi saanut. Yhdet siniset, joissa valkoisia poroja tms ja yhden vaaleanpunaiset, joissa pinkkejä sydämiä.

Päivämäärä:   15.12.24 22:43:06

Juup: aloittajan linkkaamat maksoi 40e

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   15.12.24 22:46:16

Mistä tahansa krääsäkaupasta.
Muovia nuo ovat.
Osta temusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.