Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihanaa, kun on perjantai!

Lähettäjä: Tonttuakka 
Päivämäärä:   13.12.24 18:50:21

Pitkä ja aika paska työviikko takana. Huh huh. Useimmiten työ on ihan ok, mutta tällä viikolla tuntuu, että kaikki ihmiset käy hermoon ja lisäksi on kaikenlaista, mitä pitäisi ehtiä tehdä ennen joululomaa. Mutta onpa ihanaa, että viikonloppu alkoi!!!

Mitäs te teette näin perjantaina? Täällä paukkuu pakkanen, joten takassa on tulet. Jouluvalot palaaa ja join just kuumaa glögiä lempparikeksien kanssa. Katson suoratoistosta hyvää sarjaa ja koirat torkkuu vieressä. Kyllä tämä on nelikymppisenä ihan täydellinen ilta.

Re: Ihanaa, kun on perjantai!

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   13.12.24 19:23:20

Olen puolittaisessa koomassa ja yritän kerätä voimia huomiselle. Pakko mahduttaa koko viikonloppu yhteen päivään, koska sunnuntaina on päivystys lumisateen/hiekoitustarpeen varalta eli silloin joko olen töissä tai roikun koko päivän löysässä hirressä...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.12.24 19:57:21

Ois ollu töitä tarjolla la- ilta ja su-aamu, en ottanut. Kuten aloittaja sanoo: "ihanaa, että on perjantai!"😊

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.24 20:03:46

Kunhan vaan olla möllötän. Olen niin väsynyt viikosta, että oli pakko nukkua muutaman tunnin päiväunet, että jaksan pysytellä hereillä iltaan. Koirat täytyy vielä lenkittää ja jonkun leffan ajattelin vielä myöhemmin katsoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.24 20:14:01

Vuorotyöläiselle ei päivällä ole mitään väliä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.12.24 20:25:59

Töissä menee koko vkl. Navetalla tietty jalkansa loukkinut hieho, vähintään pitää ell pyytää se lopettamaan. Siinä on sitten operaatiota että saa sen vedettyä jollain karsinasta pihalle. Päivällä kävin tallilla hevosen hoitamassa. Hesessä tulin syömään kun töistä lähdin ja auto piti käydä tankkaamassa. Kotona vois sitten ottaa jonkun hyvän juoman ja polttaa kynttilöitä. Joulukoristeet onkin jo aikalailla kaikki asennettu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.