Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pk tottis (ok)

Lähettäjä: Heidi 
Päivämäärä:   13.12.24 18:08:32

Miks pk tottisvideot on ohjaajat polvet koukussa, hiipi, kädet kuin sorsanpojan siivet?
Näitä kavereita facebookissa muutama ja en osaa tykätä kun naurattaa, eli en ymmärrä.

Re: Pk tottis (ok)

Lähettäjä: NipsNaps 
Päivämäärä:   13.12.24 18:10:38

Itsellä ongelma aina vasemman käden kanssa kun koira on siinä käden ja kropan välissä. Polvet koukussa en kyllä kulje edes hitaassa kohdassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.12.24 18:10:57

En kyllä tunnista tuollaista liikkumistapaa vaikka tokoporukkaa somessa seurailenkin

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.12.24 22:28:48

Ööö, nyt kyllä tartteis melkein sen videon. En kyllä kans kuvailusta ymmärr, mitä tässä haetaan.

Pk-tottis ja toko on sitten kaksi ihan eri lajia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.12.24 23:11:18

En ymmärrä kuvailua.

Mun on ainakin pakko pitää kättä koiran pään yli toisella puolella, kun muuten huitoisin sitä seuraamisessa koko ajan päähän.

Lähettäjä: Hau 
Päivämäärä:   14.12.24 00:15:56

Polvet koukussa kuvausta en ymmärrä minäkään.
Vasenta kättä voi liikuttaa pienellä liikkeellä takaviistoon, ikään kuin etuvasemmalta omaa takapuolta kohti, silloin ei osu koiraan ja luontevamman näköistä kävely. Olen myös kuullut tuomarin huomauttavan täysin paikallaan pysyvästä vasemmasta kädestä.

Lähettäjä: Ravirytmi 
Päivämäärä:   14.12.24 00:58:12

Oi kyllä, ymmärrän, mistä aloittaja puhuu! Minulla on pari tottista harrastavaa kaveria ja jestas, että se touhu on tyhmän näköistä. Miten voi ihmisen käveleminen olla niin vaikean näköistä?

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   14.12.24 06:03:16

No jonkun pennun opettamisessa toki voi mennä matalampana, mutta ei kai nyt muuten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.12.24 08:34:58

Mä tunnistan myös kuvauksen :D

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   14.12.24 10:00:28

Niin minäkin tunnistan ja se on naurettavaa. Ja ärsyttävää. Mutta jos haluaa kisata hakua ja jälkeä jne ni se pk-tottis vaan pitää handlata, valitettavasti

Lähettäjä: kevv 
Päivämäärä:   16.12.24 18:27:51

Pk-tottiksessakin ohjaajan kuuluu kävellä normaalisti. Tähän jonkun verran onneksi tuomarit jo nykyään puuttuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.24 22:48:05

"Pk-tottiksessakin ohjaajan kuuluu kävellä normaalisti. Tähän jonkun verran onneksi tuomarit jo nykyään puuttuu."

Kerrotko tyhmälle, miten siellä sitten kävellään jos tuomarin pitää puuttua? Kun minä en tyhmänä pk-ihmisenä ymmärrä tuota kuvausta sitten millään.

Normaalisti siellä kävellään, ainut että koiran puoleinen käsi saattaa heilua "kauempana", koska pieni ihminen ja suuri koira yhdistelmässä on se vaara, että muuten mätkii koiraa kädellä päähän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.