Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kateellisena katson ikääntyneiden..

Lähettäjä: ..illanviettoa 
Päivämäärä:   13.12.24 00:28:34

Selailin tuossa facebookia ja useasti sattuu silmään vanhempieni ystäväpariskunnan illanvietot. Siellä ollaan päivällä käyty lähikaupungissa kirpparikierroksella ja sitten tultu saunomaan talolle. Laulettu karaokea ja pelattu korttia. Menty nukkumaan ja juotu aamukahvit.

Mistä 4kymppinen nainen saisi tuollaisen elämän, varsinkin kun oma kohta 5kymppinen mies eikun haluaisi rientää maailmalla matkaten. Ei kai se oikein ole jos haluaa jo nyt rauhoittua. Lapset omillaan ja meitsi viihtyis ihan hyvin näin.

Re: Kateellisena katson ikääntyneiden..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.24 00:32:46

Vaihda eläkeukkoon, jos eläkeläisten elämäntyyli kiinnostaa. Kyllähän nelikymppinen nainen monelle eläkeläiselle kelpaisi, mutta älä ota liian virkeää tapausta.

Lähettäjä: ..illanviettoa 
Päivämäärä:   13.12.24 00:37:46

Ihan viriili kaveri kävisi kun kuitenkin vällyhommat maistuu. Ei vaan jaksa hillua yötä myöten tanssibaareissa tai matkustella monta kertaa vuodessa kaukomaille

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   13.12.24 00:56:18

Vaihda kavereita ja ukkoa.

Oon itte 40 ja me ei kyllä jakseta missään meluisassa karaokessakaan olla :D Ulkona jonnekin viinibaariin ja syömään hyvin johonkin fine dining-paikkaan ja sitten kotiin puolison kanssatai vaihtoehtoisesti illanvietot jonkun kotona/mökillä esim. lautapelejä pelaillen ja saunoen. Näin tehty oikeestaan viimeset 10v. Ollaan varmaan henkisesti jo toiset jalat haudassa xD

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.12.24 01:16:52

Minun 75-vuotiaat vanhemmat matkustaa ulkomaille monta kertaa vuodessa. Eläkkeellähän on ihanasti aikaa siihen! Se on persoonallisuuskysymys, ei ikäkysymys. Olisit valinnut kotihiirimiehen, jos sellaisen haluat. Minä en ainakaan aio rauhoittua ikinä, jos se tarkoittaa kirpparia, karaokea, korttipeliä ja saunomista matkustelun sijaan.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.12.24 08:09:18

Ei ole ikä- vaan persoonakysymys. Ei se elämäntyyli eikä sänkyhommatkaan

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   13.12.24 09:03:18

Mä löysin monen meneväisen miehen jälkeen omanlaiseni; molemmat ollaan 46v ja viihdytään kotona. Viikonloppuisin ulkoillaan, syödään hyvin (joskus ravintolassa), saunotaan, katsotaan leffoja/sarjoja, jutellaan, ollaan lähekkäin ja nukutaan kunnon yöunet. Ihan parasta! Ei olla 1,5v aikana käyty kertaakaan baarissa, Tuska-festareilla viime kesänä ja siinä oli festaria koko vuodeksi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   13.12.24 15:16:29

Mun mies on 33v ja tykkää lojua kotona viikonloput. Passaa mulle vallan hyvin. Laitetaan ruokaa, saunotaan, käydään kävelyllä ja that’s it. Hyvin harvoin illan istujaisia. Kirppareilla voidaan kyllä käydä ja kaupungilla jos on jotain ulkotapahtumaa

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   13.12.24 15:30:35

Seuraat vanhempiesi ystäväpariskuntien illanviettoja? Nehän on jo oikeesti ikääntyneitä, varmaan eläkeikäisiä. Kysyt kuitenkin nelikymppisen illanvietosta?

Oon kohta viiskyt, enkä millään muotoa koe itseäni "ikääntyneeksi".

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.12.24 16:38:28

Mielenkiinnosta kysyn minkä ikäinen on teistä ikääntynyt?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   13.12.24 16:45:43

Duunariukko ei jaksa enää rientää.
Näin se on käynyt itsellekin ja nyt pitäisi lähteä pikkujouluihin ja oman firman pikkujoulut.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.12.24 19:14:45

Persoonakysymys. Ollaan miehen kanssa nelikymppisiä. Käydään koirien kanssa kävelyllä, salilla, laitetaan ruokaa, katsotaan leffoja, saunotaan. Silloin tällöin käydään ulkona syömässä, leffassa. Baarissa ei olla käyty vuosiin. Reissut on yleensä sellaisia että vuokrataan joku kiva mökki, otetaan koirat mukaan ja käydään patikoimassa. Muutaman kerran ollaan käyty ulkomailla ja kivaa sekin on, mutta ei ole intoa lähteä edes joka vuosi. Viihdytään hyvin yhdessä ja vällyjen välissä on vipinää.

Lähettäjä: Tonttuakka 
Päivämäärä:   13.12.24 19:23:31

Pisterivi: sinulla on ihan samanlainen parisuhde kuin minulla. :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.12.24 19:42:11

En näe miten nuo sulkevat toisensa pois. Ihan hyvin ehtii kiertää kaupungilla, saunoa, tehdä hyvää ruokaa ja pelata lauta pelejä ja vielä reissata siellä sun täällä. Just tulin pikkujouluista kotiin sohvalle lojumaan, kesällä olen lähdössä junaillen Romaniaan ja Bulgariaan. Ikää on 42 vee.

Lähettäjä: M51 
Päivämäärä:   14.12.24 11:57:17

Tuollaisia päiviä mekin saatetaan viettää tuttavapariskunnan kanssa monestikin vaikkei kukaan meistä ole ikääntynyt tai eläkkeellä. Ja ensi viikolla saatetaan sitten taas matkata ympäri maailmaa :) kaikki on kivaa!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   14.12.24 11:58:34

Miten elämässä rauhoittuminen ja matkustelu liittyvät toisiinsa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.