Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alakerran oireilu. Vatsa-ja yhdyntäkipu

Lähettäjä: Äm40 
Päivämäärä:   12.12.24 22:11:09

Muutaman viikon päästä aika lähetteellä erikoislääkärille, joten kokemuksia kysyn. En neuvoja.

Ikää 42. Viimeisen vuoden aikana kanssakäyminen tuntuu kipeältä. Selkövammainen olen, mutta nyt on ollut selkäongelmat ihan eri tasolla. Enemmän jopa etupuolella kuin selän puolella. Lisäksi ulosteen mukana tulee kirkasta verta/joskus hyytymä. Muutoinkin alavatsaan sattuu vaimeasti, niinkuin olisi menkat päällä. Menkat sitten onkin ihan toinen juttu. Todella kivuliaat ja runsaat. Olleet aina. Minipillereitä söin niihin ja menkat hävisi, mutta olin tulla hulluksi joten lopetin 3 vuoden jälkeen. Kävin yleislääkärillä alatutkimuksen ja siellä epäili vulvodyniaa sekä jonkinlaista poikkeamaa/kasvainta on. Ohjasi suoraan naistentaudeille. Mitäs siellä olisi odotettavissa niin en tiedä. Pelottaa, että kaikki menee selän ongelmien piikkiin ja kaikki muut suljetaan pois.

Re: Alakerran oireilu. Vatsa-ja yhdyntäkipu

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   12.12.24 22:14:29

Veikkaisin ennemminkin jotain suolistovaivaa, hyvä, että olet menossa tutkittavaksi.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.12.24 22:16:09

Pysyt tiukkana, että tutkitaan huolella.

Lähettäjä: Äm40 
Päivämäärä:   12.12.24 22:22:44

Yleislääkärin tekstissä luki kyllä, että on niin monisyinen vaiva, että tällä otannalla ensin naistentaudeille. Tosi kiva, että laittoi. Sieltä todella toivon pääseväni eteenpäin jos tarve. Olen jo googlannut kaikki mahdolliset syövät joten, äh. Alatutkimuksissa vaihdevuoden oireita ei näkynyt. Verikokeetkin ok sen puolesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.