Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Neljä Fazerin suklaalevyä kympillä

Lähettäjä: -0- 
Päivämäärä:   12.12.24 11:03:54

Lidl tarjoaa neljä Fazerin suklaalevyä kympillä. Siihen kai loppuivat viiden levyt tarjoukset. Tuskin muutkaan niitä tulevat enää tarjoamaan.

Re: Neljä Fazerin suklaalevyä kympillä

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   12.12.24 11:04:56

Just oli Tokmannilla 5kpl 10e.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   12.12.24 11:14:53

Fazer on kallis suomalaisen verotuksen takia. Pitänee ostaa Marabouta kunnes Fazerkin menee Ruotsiin...

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   12.12.24 13:50:12

Lähettäjä: T
Päivämäärä: 12.12.24 11:04:56

Just oli Tokmannilla 5kpl 10e.

------
Onks tää vielä? Perus-sinistä vai onko makulevyt kans?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.12.24 13:51:28

Ihan mielenkiinnosta, kuka syö niin paljon suklaata että pitäisi saada ostettua viisi levyä kerralla mahdollisimman halvalla?

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   12.12.24 13:53:57

Just katsoin niin Tokmannilla näyttäs olevan 4kpl/11€ , eli aika kaukana ollaan tosta "T" mainitsemasta - utopistisesta?? hinnasta.

---

Lähettäjä: --
Päivämäärä: 12.12.24 13:51:28

Ihan mielenkiinnosta, kuka syö niin paljon suklaata että pitäisi saada ostettua viisi levyä kerralla mahdollisimman halvalla?

--
veikkaan että aika moni, olen nähnyt kaupasta kannettavan vastaavia tarjouksia. Jos on tuohon hintaan 5 levyä niin todellakin ostan (tai ostaisin) parikin satsia. En tiedä pitääkö se erikseen avata sinulle, mutta ainakaan minä en siis yhdeltä istumalta syö 5 levyä :D :D

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   12.12.24 13:58:38

"Ihan mielenkiinnosta, kuka syö niin paljon suklaata että pitäisi saada ostettua viisi levyä kerralla mahdollisimman halvalla?"

Minä. Mutta tämä on muuten tosi outo ajatusmaailma, että jos kerralla ostaa jotain paljon, niin se kaikki on myös syötävä kerralla. Jos ei syö esim. sitä suklaata usein, niin silloinko siitä pitää maksaa ylihintaa ja ostaa aina yksi suklaalevy kerrallaan? Minä ostan myös irtokarkit alennuksesta, ja silloin ostan niitä myös lähemmäs kilon. Siitä saan kauheasti aina kommentteja, että hirveän määrän karkkia olen ostanut. Ok? En ajatellut syödä sitä kaikkea kerralla.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.12.24 14:44:10

"Just oli Tokmannilla 5kpl 10e."
SeKIN oli 4 kpl 10 e.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.12.24 14:53:22

Pari viikkoa sitten Tokmannilla oli 6 levyä normaalia Sinistä kympillä.
Arvaa ostinko??:)
Nyt ei oo enää.

Lähettäjä: Nam 
Päivämäärä:   12.12.24 14:54:46

4 levyä kympillä on kyllä hyvä diili. Just katoin Prismassa että 4,09e yhden levyn hinta...

Päivämäärä:   12.12.24 15:02:06

Häh voiko joku selventää lisää tuota Marabou juttua Venäjä yhteyksiin? Itse olen ollut Maraboun suuri fani jo vuosia enkä ole ollut tietoinen. Menee kyllä boikottiin jos on tosiaan totta.

Lähettäjä: joulumieli 
Päivämäärä:   12.12.24 15:05:02

Ostin 4kpl kympillä- K-Marketista. 3kp laitoin vähävaraisten keräykseen.
Olen itse myös työtön.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.24 15:47:27

Mä olen järkyttynyt Maraboun konvehtirasioiden hinnoista, älyttömiä. Mutta ei onneksi tartte ostaakaan, en ole Marabouta ostanut moneen kuukauteen Venäjä-kytköksien vuoksi.
Samalla tulee suosittua suomalaista.

Päivämäärä:   12.12.24 16:55:48

"Pari viikkoa sitten Tokmannilla oli 6 levyä normaalia Sinistä kympillä"

Se oli kylläkin 5 normaalia sinistä kympillä, ei 6. Taisi olla black friday -tarjous.

Ja pari kk sitten oli 5 mitä tahansa makua kympillä. Silloin tartuin tarjoukseen ja vieläkin on fazerin punaisia levyjä jäljellä.

Tokmannin tarjoukset on tosi outoja, koska tällä viikolla voi olla vaikka 4 sinistä levyä 10,95€ ja sitten seuraavalla viikolla mitä tahansa makua 5/10€. Tai jos olette seuranneet näiden jouluna myytävien konvehtilaatikoiden hintoja, niin nehän on ovat koko ajan tarjouksessa, mutta tarjoukset ovat ihan mitä sattuu eri viikoilla.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   12.12.24 16:59:02

Nam: oho, jo on nousseet!

Lähettäjä: Kekilia 
Päivämäärä:   12.12.24 17:01:41

"Ihan mielenkiinnosta, kuka syö niin paljon suklaata että pitäisi saada ostettua viisi levyä kerralla mahdollisimman halvalla?"

Tulin vain katsomaan, montako tällaista kommenttia täällä on :D

Ihan mielenkiinnosta, kuka ostaa aina vain kerrallaan syötävän määrän kutakin tuotetta? Ja jokainen perheenjäsen toki omansa, koska eihän esimerkiksi perheenisä voi ostaa kaikkien neljän lapsen pikkujouluihin kerralla niitä levyjä...

Päivämäärä:   12.12.24 17:07:29

Ja kun se oli 6 levyä kympillä,onko nyt niin haastavaa uskoa tämä??
Voi olla avajaistarjous joka oli uudistetussa Tokmannissa tällä paikkakunnalla(ettei muissa).
Kuusi ostin ja 10 e maksoi,viisi vielä jäljellä kaapissa.

Ja nämähän säilyvät hyvinä pitkään,pikkuhiljaa niitä syödään:)

Päivämäärä:   12.12.24 17:10:03

Tuo 6/10 e oli älytön tarjous,halpuudessaan.
No,viimeksi kun kävin niin tarjouksessa oli 5 isoa Remix-pussia kympillä.Sekin älytön halvennus kun vrt kaupan hintaan.
Niitä en ottanut .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.