Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihanat työkaverit!

Lähettäjä: Siistijä 
Päivämäärä:   11.12.24 16:16:41

Ollaan siivoojia isohkossa tehdasrakennuksessa. Meitä on viisi. Esimies on toisessa yksikössä joten ollaan omillamme. Minä olen porukan vanhin ja kokenein joten yritän vähän pitää silmällä että kaikki hoituu.
Porukka saikuttaa jonkun verran mutta esimies lähettää silloin toisesta yksiköstä jonkun paikkaamaan. Joskus turhaudun koska itse olen onnekas enkä sairasta ollenkaan.

Vaan nyt kävi niin että yksi aamu minulla oli tosi huono olo ja laitoin esimiehelle viestiä että voisinko tänään jäädä kotiin. Hän vastasi ei koska tällä kertaa meillä ei ole ketään paikkaamaan sinua. Joten menin töihin kiukusta puhisten ja kerroin työkavereille huonon asenteeni syyn.
Olin juuri aloittanut oman alueeni kun työkaverini tulivat minun luokse ja sanoi ”hei jos sinulla on huono olo niin lähde kotiin, me tehdään sinun alue tänään eikä pomon tarvitse edes tietää tästä!”

Voi miten kultaisia työkavereita! Ihana tiimi!

Re: Ihanat työkaverit!

Lähettäjä: Syringe 
Päivämäärä:   11.12.24 16:19:46

Ihania tosiaan <3

Mutta jatkossa et sitten kysy, vaan ilmoitat.

Lähettäjä: tyhjä 
Päivämäärä:   11.12.24 16:20:04

Työkaverisi ovat kyllä ihania, siinä olet oikeassa. Mutta voi jessus mikä pomo.
Ensi kerralla kun olet sairas, niin ilmoitat, että olet sairas, etkä kysy, voitko jäädä kotiin.

Lähettäjä: keittiö 
Päivämäärä:   11.12.24 17:34:21

Voikun itselläni olisi tuollainen työ :(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.24 17:42:13

On muuten laitonta teettää töitä sairaalla. Ei ole oikein joutua kysymään lupaa sairastuessa vaan se on ilmoitusasia esimiehelle.

Päivämäärä:   11.12.24 17:44:48

Ihania työkavereita! Ostaisin heille suklaata kiitokseksi kun ei ole iso ryhmä <3

Päivämäärä:   11.12.24 18:01:21

Olette varmaan kaikki naisia.

En osaa kuvitella että missään mieskimpassa tultaisiin töihin sairaana ja sitten kaikki kannustaisi toista lähtemään sairaana kotiin yhteisenä salaisuutena.

Se olisi mennyt niin että miehet olisivat pakottaneet sinut sairaslomalle ja pomolle olisi ilmoitettu että tää on sairas, sä olisit sitten myös sanonut että mä jään kotiin koska olen sairas.

Tämä on suomi, ei saudi-arabia.

Lähettäjä: Juuppistajaa 
Päivämäärä:   11.12.24 18:03:12

On muuten laitonta teettää töitä sairaalla. Ei ole oikein joutua kysymään lupaa sairastuessa vaan se on ilmoitusasia esimiehelle.

Päivämäärä:   11.12.24 18:03:44

Ensi kerralla kun olet sairas, niin ilmoitat, että olet sairas, etkä kysy, voitko jäädä kotiin.

Päivämäärä:   11.12.24 18:05:28

Joo, on kyllä aivan käsittämätön keskustelu. KYSYT ihan oikeasti lupaa sairastaa?!?!??? Olen pahoillani, mutta tämä on yksi syy miksi ihmiset pitävät matalapalkka-alan työntekijöitä tyhminä. Kun te itse todistatte tyhmyytenne. Yksikään juristi tai johtaja ei kyselisi keneltäkään LUPAA olla pois sairaana. Ei jumalauta! ::D

Päivämäärä:   11.12.24 18:07:40

"Joo, on kyllä aivan käsittämätön keskustelu. KYSYT ihan oikeasti lupaa sairastaa?!?!??? Olen pahoillani, mutta tämä on yksi syy miksi ihmiset pitävät matalapalkka-alan työntekijöitä tyhminä. Kun te itse todistatte tyhmyytenne. Yksikään juristi tai johtaja ei kyselisi keneltäkään LUPAA olla pois sairaana. Ei jumalauta! ::D"

Tämä!!

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   12.12.24 10:24:16

Kertaan mitä muutkin tossa sanoi: ei kannata kysyä ollenkaan vaan ilmoittaa. Itse olisin laittanut viestiä että "Olen tänään pois akuutin sairastapauksen takia, ilmoittelen huomenna jatkon osalta tilannetta".

Eli ei kannata sinun stressata tuosta ollenkaan, jätä se esimiehellesi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.