Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viritteleekö työkaveri jotain draamaa?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   11.12.24 14:08:59

Mulla on kaksi hyvää työkaveria. Vaikka A ja B, jotta pysyy työkaverit järjestyksessä. B:tä näen useammin, mutta A:n kanssa ystävyys on syvempää. Nyt A on alkanut kyselemään, että mitä teen B:n kanssa tai teenkö jotain hänen kanssaan. Kyseli juttelemmeko muistakin kuin työasioista ja utelee teemme vapaa-ajalla asioita yhdessä. Kun kerroin, että olen lähdössä matkalle niin kysyi kenen kanssa lähden ja lisäsi vielä, että lähdenkö B:n kanssa.

Mua vähän ihmetyttää nämä kyselyt. Ei ole aikaisemmin tuollaista kysellyt, mutta nyt on kauhean kiinnostunut siitä millainen suhde meillä on B:n kanssa. Ollaan muutaman kerran kolmistaankin vietetty aikaa kun ollaan töiden takia tavattu ja kumpikin tietää että kaverraan kummankin kanssa. A ja B eivät taas ole sen kummempia kavereita keskenään. Mikä tuossa kyselyssä on takana? Pelkääkö A, että olenkin parempi kaveri B:n kanssa, kun vähän ehkä tuohtui siitä kun sanoin että jutellaan B:n kanssa muustakin kuin työasioista.

Re: Viritteleekö työkaveri jotain draamaa?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   11.12.24 18:36:59

Oletko kysynyt A:lta miksi häntä kiinnostaa sinun ja B:n väliset jutut? Ehkä siitä vastauksesta voisi jotain lähteä tulkitsemaan. Että vaivautuuko hän, puolustautuuko, alkaako selitellä, hermostuuko.. ihmisillä voi olla ihmeellisiä motiiveja tietää toisten asioista. Mua harmittaa kun en aikanaan kysynyt miksi niin monen naama venähti kun kerroin uudesta tuttavuudesta, koska jos olisin silloin kysynyt heiltä, olisin itse säästynyt monelta harmilta jota tuo uusi tuttavuus sitten myöhemmin mulle aiheutti, ja oli aikaisemmin aiheuttanut muillekin. Itse en siitä vaan tiennyt mitään. Että siellä voi olla taustalla ihan hyviäkin ajatuksia.

Re: Viritteleekö työkaveri jotain draamaa?

Lähettäjä: suosittelen teille 
Päivämäärä:   11.12.24 21:29:56

Kolmen kimppaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.