Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Ralph Lauren laadukas?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.24 08:52:33

Kaveri myy pieneksi jääneitä vaatteita ja yhtä laukkua. Tarjosi niitä pakettihintaan, mutta mietin kun hinta on tavan riepuja kalliimpi.

Re: Onko Ralph Lauren laadukas?

Päivämäärä:   11.12.24 08:55:43

Riippuu vähän tuotteista, Polot on yleensä ok (Ralp Lauren Polo).

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   11.12.24 09:00:31

On ne ihan laadukkaita tuotteita. Laukuista en tiedä mutta mulla on useampi RL paitapusero sekä pari neuletta ja ne ainakin ovat olleet tosi hyvälaatuisia. Toki jos on vanha ja paljon pesty vaate niin kyllähän ne laadukkaatkin käytössä kuluu mutta kestää paremmin kuin yksikään henkkamaukka ja vastaavat.

Päivämäärä:   11.12.24 13:57:53

Tässä ilmeisesti takkeja, neuleita, mekko ja poolopaitoja + iso laukku. Tarkemmista mallistoista en tiedä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   11.12.24 14:13:06

"mutta mietin kun hinta on tavan riepuja kalliimpi."

Hieno suhtautuminen vaatteisiin =/ Pitäisi päästä pois siitä ajatuksesta, että vaatteen pitää olla mahdollisimman halpa, koska nuo halvat "rievut" eivät kestä käyttöä ja aiheuttavat paljon haittaa valmistaessa eikä niitä saa kierrätettyäkään.

Itse asiaan: minä en kyllä ostaisi mitään vaatteita näkemättä ensin mitä kaikkea settiin kuuluu. Jos ovat sinulle mieleisiä ja tuntuu että niille on käyttöä, kyllä voit ne ostaa hyvin mielin, pitäisi olla ihan laadukkaita.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.12.24 14:22:17

Ne "tavalliset rievut" ovat pikamuotia tai jotain Prisman tuotteita ja siksi ne ovat halpoja. Ralph Lauren on hyvä merkki ja siksi niiden kuuluukin olla kalliimpia, koska eivät ole riepuja.

Lähettäjä: Suklis 
Päivämäärä:   11.12.24 14:43:48

On tavan riepua laadukkaampi

Päivämäärä:   11.12.24 14:57:28

Olen nähnyt pari kuvaa, jossa ovat levitettynä sängylle. Sinänsä ok näköisiä vaatteita, mutta oma palkka ei ole niin suuri, että maksaisin miettimättä 250 euroa vaatepaketista, jossa on kestokassillinen vaatteita. Jos ovat oikeasti laadukkaita niin ei ole niinkään paha, siksipä tässä kyselenkin että ovatko perusriepuja laadukkaampia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.24 15:16:04

Riippuu siitä ovatko aitoja vaiko feikkejä - melkein joka merkistä nykyään feikkituotteet olemassa. Yleisesti: käytetystä vaatteesta max. puolet sen ostohinnasta, kunnon mukaan tietenkin.

Päivämäärä:   11.12.24 15:39:07

Ralph Laurenilla on laatutuotteita ja halpatuotteita. Jos näkyy logo isolla niin se on halpislinjaa.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   11.12.24 15:41:05

Höpö höpö tuo edellinen kommentti 😆

Lähettäjä: RL 
Päivämäärä:   11.12.24 17:52:51

Ikävä kyllä merkin vaatteet ovat viime vuosina muuttuneet huonommaksi laadultaan. Tyyliin 10 vuotta sitten ostetut RL vaatteet on vielä hyvässä kunnossa. Ja muutama vuosi sitten ostetut vastaavat on jo roskiskamaa. RL Polo mallisto on sitä kaikkein laaduttominta nykyään. Kaikkihan nämä nykyään tehdään pelkästään halpamaissa, ja sen kyllä huomaa.
Vanhemmat laukut myös parempaa nahkaa kuin ihan uudet.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.12.24 18:13:34

Minä olen viime vuosina tykästynyt juuri kyseiseen merkkiin. Olen harventanut vaatteiden ostoa muutamaan vaatteeseen per vuosi ja kyllä tämä on yksi lempparimerkeistäni. Minulla on nyt kaapissa heidän kolme peruspuseroa, joita olen käyttänyt jo vuosia arkena ja juhlanakin. Ne ovat kaikki pysyneet melko hyvinä pesuista huolimatta. Hintaa ollut jokaisella noin 100e.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.12.24 18:17:15

Laukut hyvin ainakin.

Calvin Klein on se kallis halpalaatuinen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   11.12.24 19:20:42

Miettisin, ovatko värit, mallit ja koot sopivia. Käyttäisinkö juuri tällaisia vaatteita. Haluisinko laukkua, jos en tietäisi sen merkistä mitään.

Jos tavara on juuri itsellesi käyttökelpoista, osta pois.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   11.12.24 21:47:17

Iso musta olkalaukku nahkaa käytössä, n 4 v
(ei päivittäin, mutta viikottain )
On kuin uusi.

Lähettäjä: G.A 
Päivämäärä:   11.12.24 23:00:31

Valmistuin sata vuotta sitten ammattiini opintoköyhistelyjen jälkeen ja ostin ensimmäisestä palkasta Ralphin mustan nahkatoten.
Edelleen särmä, tyylikäs ja huomattavasti elegantimmin patinoituneempi kuin minä.
Minun aikana toki Ralph Loren oli luksusmerkki.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.24 09:56:28

Laatu ja merkki ok, onko sellaista mitä haluat?

Ns tavan rievut ei mene eteenpäin, RL saat itsekin myytyä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.