Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmittaako tulla lomalta Suomeen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.12.24 21:35:56

Olin etelän lämmössä lomalla reilusti yli kymmeneen vuoteen.
Tämä kylmään Suomeen tulo tuntuu ottavan päähän älyttömästi kun voisi elää lämpimässä missä ei tarvitsisi liukastella ja loukata siten itseään(työn vuoksi ei ole mahdollista käyttää aina nastakenkiä eikä jumituta nyt siihen), tehdä lumitöitä, skrapata autoa(sekin töissä), pukea päälle kolmea kerrosta vaatteita ym.

Re: Harmittaako tulla lomalta Suomeen

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.12.24 21:42:25

Ei harmita. Lomalla on kivaa mutta mukavaa tulla myös tuttuihin kuvioihin. Vaikka onhan nää ilmat välillä persuksesta.

Lähettäjä: Pösö 
Päivämäärä:   10.12.24 21:48:31

Joka kerta harmittaa mut lohdutan ajatuksella että ehkä joskus ei tarvi tulla takas tähän vasemmiston lepokotiin. .kaikki oli täälä joskus kannattavaa ja hyvin...ja kyllä olen ihan duunari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.24 22:06:37

Joo, muutin ulkomaille kokonaan ja sit alkoikin kaipaamaan Suomea eikä koskaan vituttanut tulla enää tänne. Muutin sit takaisin kun alkoi @!#$ lähteä takaisin Suomesta lämpimään :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.12.24 22:34:25

Riippuu kohteesta. Afrikasta kun olen tullut niin niin olen nyt nämä pari kertaa ollut onneissani vaan, kun pääsin omaan kotiin takaisin. Ja todennut etten lähde enää uudelleen, ainakaan ihan hetkeen. :D
Mutta sitten taas Kaliforniasta kun tulin niin harmitti vähän ja tuntui, että aika loppui kesken.

Lähettäjä: Matkaaja 
Päivämäärä:   11.12.24 01:10:56

Kyllä harmittaa. Oon ollut 3 viikkoa nyt reissussa ja viikon päästä paluu sinne pilkkopimeään pakkaseen tuntemaan kylmää. Omaa kotia on kuitenkin ikävä.

Nämä on niitä valintoja, itselläni liikaa tunnearvoa omaa taloa kohtaan, jos raaskisin myydä nii muuttaisin jonnekin etelä-eurooppaan.

Lähettäjä: piku 
Päivämäärä:   11.12.24 07:19:14

Ei enkä juurikaan matkustele enää. En ymmärrä mitä ihmiset saavat jostain Espanjan tai Kreikan turistirysistä, niihin en enää lähtisi vaikka maksettaisiin. Viimeisin reissu oli Alaskaan ja se oli kyllä ikimuistoinen. Jossain vaiheessa sitten Uusi-Seelanti.

Päivämäärä:   11.12.24 07:22:57

Usein harmittaa, koska ei ole aikaa tehdä niin pitkiä lomia kuin haluaisi. Suomessa haluan kuitenkin asua.

Ilmasto ei ole yleensä syy harmitukseen. Harvemmin matkustan lämpimän sään perässä.

Päivämäärä:   11.12.24 08:44:54

Harmittaa. Olen asunut ulkomailla ja kaipaan takaisin keski Eurooppaan. Toivottavasti löydän oman alan hommia sieltä niin voisi ensi vuonna muuttaa :) parikin eri maata mielessä missä mieluummin asustelisin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.24 09:02:49

Jep. Fiksu veto olisi myydä täältä kaikki ja muuttaa muualle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.