Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen ollut sinkku 10 vuotta enkä tarvitse...

Lähettäjä: Poikamies 
Päivämäärä:   10.12.24 15:18:03

...naista mihinkään. Ihan hyvin tulen toimeen itseksenikin. Olen introvertti ja pidän kirjoista ja liikunnasta. Siinä minun elämäni sisältö.

Myönnän kuitenkin, että sopivan kohdalle sattuessa parisuhde toisi elämääni lisää sisältöä. Harmi vain, että tapaan kiinnostavia naisia hyvin harvoin, eivätkä tunteet silloin ole olleet molemminpuolisia, joten tutustuminen on jäänyt.

Re: Olen ollut sinkku 10 vuotta enkä tarvitse...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.24 15:39:54

Samat ajatukset, eri sukupuoli. Ehkä joskus tulee joku vastaan, tai sitten ei.

Päivämäärä:   10.12.24 15:44:57

Ei se kumppani ole mikään elämän päätarkoitus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.12.24 15:50:50

Samat ajatukset täälläkin. 13,5 vuotta nyt sinkkuna. Sopivan ihmisen osuessa kohdalle voi tilanne toki muuttua, mutten mitenkään tietoisesti ketään etsi. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa, se on tullut ihan käytännössä todettua.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   10.12.24 16:00:20

Sama täällä, paitsi olen nainen ja ollut vielä kauemmin sinkku :)
Parisuhde ei tosiaan ole mikään elämän tärkein asia kaikille.

Lähettäjä: Wff 
Päivämäärä:   10.12.24 16:32:03

Sama, mutta olen nainen enkä tarvitse miestä. 6v sinkkuna. Hevosten parissa menee paljon aikaa, toki töissäkin. Lisäksi opiskelen ja tapaan kavereita. Kaksi kertaa vuodessa ulkomaanreissulle ja useamman kerran vuodessa kotimaan matkailua.

Vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka jäävät kotiin itkemään, jolleivät onnistu pariutumaan.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   10.12.24 16:37:01

Tuli mieleen eräs entinen kaverini, joka oli aivan heitteillä sinkkuna ollessaan. Ei syönyt oikein mitään, hyvä kun suihkussa kävi, elämä oli aivan merkityksetöntä. Tämä pariutui aina parin viikon sisään uudestaan ja muisti sen jälkeen aina sanoa, miten surullista ja säälittävää on kun ihmiset ovat sinkkuja. Niin no, useimmilla ei toki mene sinkkuna niin huonosti kuin hänellä, luuli varmaan että menee :D

On mielettömän helppoa ja mukavaa tehdä asioita yksin!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.12.24 19:25:22

Itsekkin olen ollut kohta 6v sinkkuna ja oikeastaan koko elämäni. Mitään kunnollista suhdetta ei ole ollut, ja minusta sinkkuna oleminen on vain niin paljon helpompaa. Varsinkin introverttina ja omaa aikaa sekä tilaa rakastavana.

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   10.12.24 21:07:40

Täällä yksi introvertti lisää. En mäkään miestä _tarvitse_. Olen kuitenkin ollut suhteessa (lähes) 10 vuotta ja olen tosi onnellinen parisuhteeseeni. Ei asuta yhdessä, nähdään kerran-kaksi viikossa, mutta joka ilta saa vaihtaa jonkun kanssa kuulumisensa ja toivotella hyvät yöt. Tässä on itselleni (ja miehelle) juuri sopiva tasapaino oman tilan ja läheisyyden välillä.

Päivämäärä:   10.12.24 21:43:13

kaikki suhteeniollut yli 10v . muutama random seksiseikkailu siellä välissä suhteen niellä.
en oikeasti kaipaa mitään muuta kuin satunnaista hyvää seksiä.
suhdetta en mienkään. olen onnellinen näin.
välillä olen haastanut itseäni, provosoinut jopa, että leikinkö ja mitä oikeasti haluan.
lopputulos aina sama.en halua suhdettta ja käskyttäjää arkeen. haluan nukkua syödä joogata ja tehdä töitä miten haluan. vetää pyyheturbaanin saunan pääle vaikka näytääkin tyhmälle. syödä grillimakkaran käsin. suolata sen ongella saadun pikkuahvenen ja aamulla laittaa leivän päälle. voi niin paljon pierniä asioita. mninä haluan. ja sinä ei sitä estä. et koska pidät pallisi muualla kuin mun mun vierellä.
hmm. en tajunnutkaan kuinka täynnä vihaa vieläkin olen...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.