Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aggressiivinen koira

Lähettäjä: Agre 
Päivämäärä:   10.12.24 02:23:06

Minulla on 8-vuotias narttukoira, joka on alkanu olemaan aggressiivinen ihmisiä ja toisia koiria kohtaan. On käyty fyssarilla, hierottavana ja kaikenmaailman kommervenkit kokeiltu mut mitään vikaa tai kipua ei löydy mistään. Joku sanoi, että leikkuuta se mutta jostakin luin, että se ei välttämättä edes auta.
On purrut minua muutaman kerran ja kaveria paristi. Laitetaanko monttuun, minulta loppuu keinot.

Re: Aggressiivinen koira

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.24 04:38:16

Ei koira yhtäkkiä ala aggressiiviseksi ilman syytä.

Mulla oli kerran yksilö jolla munasarjoissa kasvaimia. Muuttui siitä todella ärhäkkääksi ja aggressiiviseksi.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   10.12.24 05:34:59

Jos kerran puree niin monttuun. Kipeä se on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.24 05:38:03

Joo, laita monttuun jos et vaivaudu edes eläinlääkärille viemään tutkittavaksi. Pitäisi olla sanomattakin selvää, että ensin mennää ell eikä millekään fyssarille tai hierojalle.

Päivämäärä:   10.12.24 06:55:58

Kipeähän se selvästi on. Joko kunnon tutkimuksiin tai monttuun. Ja loppuajaksi vähintään kipulääkitys päälle jos et heti halua pois laittaa.

Päivämäärä:   10.12.24 07:06:46

Kaikki kommervenkit siis onko se käynyt eläinlääkärille vai ei?

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   10.12.24 09:52:33

Kuulostaa syövältä. Oma koira alkoi loppukesästä olemaan kiukkuinen muille koirille ja ärsyyntymään pikkuasioista. Omia ihmisiä kohtaan ei kuitenkaan ollu aggre. Löytyi nisäkasvain ja kun röntgattiin niin keuhkot oli täynnä etäpesäkkeitä. Meni kuukauden päästä siitä niin huonoon kuntoon että oli pakko päästää pois. Ei ehtinyt täyttää 8 vuotta :(

Päivämäärä:   10.12.24 09:52:43

kipeä. Joko tutkit ja hoidat, mutta veikkaan että turhaa. Piikille ja sitten avaus, jos kiinnostaa

Lähettäjä: Jr 
Päivämäärä:   10.12.24 10:19:05

Totta kai kipeä jostain! Oletko käyttänyt eläinlääkärissä? Ultraus? Kuvat? Kipulääkekokeilu?

Eikä ole häpeä laittaa monttuun koiraa, joka puree jo omaa väkeä eikä halua laittaa tonni tolkulla rahaa tutkimuksiin ja hoitoihin...

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   10.12.24 10:49:35

"Kipeähän se selvästi on. Joko kunnon tutkimuksiin tai monttuun. Ja loppuajaksi vähintään kipulääkitys päälle jos et heti halua pois laittaa."

Tiivistettynä se on ihan näin.

Lähettäjä: 898 
Päivämäärä:   10.12.24 12:04:34

Kipeä. Mun koira puri mua kerran, soitin heti oman lääkärireissun jälkeen eläinlääkärille ja löytyi pissasta verta. Eturauhanen vaivasi, koira kastroitiin ja ongelmia ei sen koommin ole enää ollut.

Lähettäjä: JLM 
Päivämäärä:   10.12.24 12:07:53

Juuri samaa tulossa kysymään kuin muutama muukin, että onko se siis käynyt varsinaisissa eläinlääkärin tutkimuksissa vai mistä sinä puhuit? Jos et viitsi kunnolla tutkituttaa niin suorilta pois vaan. Muutoin ensin röntgenit ja ultrat. Tosin, niistäkään ei välttämättä löydy yhtään mitään vaikka kuinka tutkisit. Mulla oli koira joka ei kylläkään ollut aggre, mutta muutoin silminnähden kipeän oloinen. Sitä kertakaikkiaan tutkittiin jotakuinkin mikroskoopin kanssa muttei vikaa löydetty. Noh, pakkohan se oli lopulta pois päästää vaikka koville otti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.