Lähettäjä: 62520
Päivämäärä: 10.12.24 00:11:36
Noniin täällä aloittaja! Tämä ei ole provo!
Mun autoni on ollut ruudussa niin, että nokka on ollut nimenomaan pois päin kolauttajan autosta, eli etuovet autoista on ollut kauempana toisistaan, mitä ne olisi, jos olisin parkkeerannut suoraan. Kolauttajan pikkuinen auto on myös ihan yhtä vitûrallaan, kun omani. Jos molemmat autot olisi ollut suorassa ja keskellä ruutuja, jäisi tilaa ovien väliin noin 40cm. Eli tila on älyttömän pieni.
Parkkipaikka on kuin kuja talon ja piha-aidan välissä ja minun parkkiruudun takana on roskakatos niin, etten pääse koukkaamaan riittävän kaukaa ruutuun. Parkkipaikalle pääsee vain yhdestä suunnasta, eikä siellä ole tilaa käydä kääntämässä autoa niin, että pääsisi toisesta suunnasta jos ruudut on täynnä, jolloin roskakatoksen vierestä pääsisi koukkaamaan ruutuun. Eli jos ajan parkkipaikan perälle, joudun peruuttamaan pois, ellei jonkun muun ruutu ole tyhjänä, jolloin voin sen kautta kääntää auton. Täytyy alkaa varmaan peruuttamaan kadulta parkkikujalle, jotta saan auton paremmin parkkiin.
Ja kuten sanoinkin jo, tiedän että vika on osittain minun. Mutta vika on myös naapurin. Nyt illalla kun palasin kotiin, hinkkasin auton paikoilleen niin, että koko laitos on ruudun sisällä ja millilleen keskellä. Silti uskon, että aamulla taas kolisee. Toisella puolella oleva autoilija taas peruuttaa autonsa ruutuun, jolloin hänenkin kuljettajan puolen ovi on kohti minun autoa, eli en voi parkkeerata oman ruudun toiseen reunaan. Toki, hyöty siitäkin olisi sen 10cm, joka ei kolauttelijalle todennäköisesti riitä, koska tämä ei ole ensimmäinen kerta.
|