Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kirpparipöydän tyhjennys tänään

Lähettäjä: Huu 
Päivämäärä:   9.12.24 11:43:13

Jännittää, paljonko saan raahata tavaraa takaisin kotiin, vaikka aika hyvin tuota on mennyt. Hinnat olivat niin matalat, että rahaa sieltä ei tule kuin jokunen kymppi, mutta pointtina olikin saada hyvä tavara kiertoon kaappien perältä.

Pitäkää peukkuja, että kaikki olisi mennyt kaupaksi :)

Re: Kirpparipöydän tyhjennys tänään

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   9.12.24 11:58:57

Hienoa, että olet saanut tavaraa menemään! Ei ole mikään itsestäänselvyys nykyään, vaikka hinnat olisi hyvin maltilliset. Parasta tosiaankin on, kun saa tavaraa menemään ja kotiin tilaa :)

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   9.12.24 14:26:08

Meillä päin kirpparipöydissä nököttää samat, ylihintaiset kamat kuukaudesta toiseen. Esim. Kulahtanut henkkamaukka t-paita 5e, partylite tuikkukippo 10e, kookas paistinpannu 100e. En ymmärrä miten on kannattavaa pitää pöytää, jos tavara ei liiku.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   9.12.24 14:29:36

Torissa on paljon hevostavaraa nyt myynnissä, hinnat tosin on käytetyillä romuilla kalliimpia kuin uudet kaupassa =D

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   9.12.24 16:08:38

Kiva käydä kolmen-neljän vuoden välein toteamassa, ettei tuo kirppistely oikein kannata.

Jos on myynnissä naisten vaatteita, hintaa 1-2 e kpl, niin ei mene. Vaatteet on hyvä kuntoisia. En myy nyppääntyneitä tm. yhtään kuluneita. Merkkeinä esprit ym. keskitasoa. Osa halvempia merkkejä. Osa kalliimpia merkkivaatteita. Kalliimmat 7 euron luokkaa.

Pääkaupunkiseudulla uffilla liikkuu hyvin. Täällä pohjoisemmassa ei kirppistely ole nuorten suosiossa samalla tavalla, joten ei kannata.

Joissakin pöydissä uusia villasukkia, kudottuja uusia mattoja, ihan pilkkahintaan. Ei mene kaupaksi.

Luulen et lasten vaatteet menee. Jos on myydä merkkiastioita 30 prosentilla tori-hinnoista, niin saattaa mennä.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   9.12.24 17:59:41

Todellakin kirppistely kannattaa. Juuri pari viikkoa sitten oli pöytä 2 viikkoa, missä useamman perheenjäsenen tavaroita. Pöytävuokra kahdelta viikolta noin 70e ja rahaa tuli näiden jälkeen takaisin vielä noin 300e. Yleensä viimeisen viikon lopussa laitamme myös alen -50% koko pöytään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.12.24 18:38:40

Myyn omia tarpeettomaksi käyneitä tavaroita torissa ja vastaavasti ostan sieltä jos jotain tarvitsen. Viikonloppuna käväisin kotipaikkakunnan kirppiksellä ja olin kyllä järkyttynyt hintatasosta, varsinkin kun vertaa tuotteiden laatuun. Ystävälläni on siellä vakipaikka jolla myy myös kavereiden vanhoja tavaroita. Kehuskelee aina kuinka paljon sai nyhdettyä mistäkin asiasta. Minun mielestä menee koko kirppistelyn idea tällaisessa toiminnassa. Olen ollut huomaavinani että mitä halvempi paikkamaksu kirpparilla on sitä enemmän siellä on näitä "kirppisammattilaisia" ja korkeampi hintataso. Näin ainakin näiden pikkukaupunkien kirpputoreilla millä olen pyörinyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.