Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unien tulkintaa

Lähettäjä: Dreamer 
Päivämäärä:   8.12.24 13:08:07

Onko täällä unien tulkitsijoita tai niihin perehtyneitä?

Näin unta että olin syksyisellä mutaisella pellolla ja mukanani oli harmaa/tumma kissa. Pellon vieressä meni tie jossa oli liikennettä.
Lähdin kävelemään tien reunaa ja tulin jollekin katuosuudelle jota pitkin olin tullut tuolle pellolle.
Tunnistin reitin vaikka oli pimeää.
Siinä oli myös risteys jossa oli tienviitta "Pysäkkitie." Tämä oli minulle unessa merkki että olen oikealla reitillä.
Kissa seurasi minua koko ajan ja välillä itsekin tarkistin että se on mukana.

Minulla on ollut elämässäni paljon kissoja rakkaina lemmikkeinä mutta nyt ei ole ainuttakaan. Tykkään siis kissoista.

Pari kertaa matkan aikana piilouduin mopopojilta jotka jatkoivat matkaansa kun eivät huomanneet minua.
Lopulta päädyin jollekin autokorjaamolle/romuttamolle jossa oli ystävällinen mies ja hän lupasi viedä minut määränpäähäni. Sekä myös kissan joka tuli taas esiin jostain kun maanittelin.
Uni loppui kutakuinkin tuohon.

Mitäköhän tuo mahtaa tarkoittaa?

Unessa vilahti myös entinen edesmennyt työkaverini entiseltä työpaikalta. Olin unen jossain vaiheessa nykyisellä työpaikallani ja siellä oli työtehtäviä ja ihmisiä entiseltä ja nykyiseltä työpaikaltani.
Minulla on ollut ongelmia töissä erään työkaverin johdosta ja ehkä nämä johtuu siitä?

Säännöllisen epäsäännöllisesti näen myös unta jo kuolleista henkilöistä jotka ovat minulle tuttuja.
Onko tämä huono enne?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.