Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mt ongelmainen töissä

Lähettäjä: Edelliseen 
Päivämäärä:   8.12.24 12:24:13

Minä pääsin töihin ja olen hoitanut työni jo vuosia todella hyvin, kun työnantajalta kysytään.

Kirjoitin tämän koska aikaisemmassa keskustelussa asia oli esillä.

Kerron kokemukseni mielenterveysongelmaisena töissä olemisesta..

Rakastan sitä, että saan olla hyödyksi, noudatan ohjeita täysin, teen työni niin hyvin kuin ikinä osaan ja olen tarkka. Työstä on tullut koko elämäni melkein ja olen jaksanut ja pystynyt olemaan töissä jo 5 vuotta.

Aloitus ja töihinmeno oli vaikeinta. Ihmiset kiusasivat,koittivan heittää kaiken maailman esteitä tielleni. Esim eräs ihminen (rikas ravihenkilö) soitti yhteen työpaikkaan mihin minut oli jo luvattu ottaa, että minua ei voi palkata koska olen mtongelmainen ja haukkui minua. Työnantaja ei voinutkaan palkata minua,vaan minulle kerrottiin että läskipaska ei halua minua heille töihin,on haukkunut ja keksinyt valheita
joten en pääsekkään... Etsin ja etsin kunnes löysin hyvän työpaikan, esimiehen jolle kerroin että sairastan,mutta haluan, yritän ja pystyn. Hän luotti, antoi mahdollisuuden ja on pitänyt minusta ja panoksestani töihin.

Toiset ihmiset, heidän ilkeys ja teot ovat olleet kimpastuskiviä. Näitä asioita tapahtui 10-5 vuotta sitten. Olin todella kiusattu erilaisuuteni vuoksi. Viikoittain muistan heidän tekonsa enkä ole sydämessäni asiaa unohtanut..kysyin näiltä ihmisiltä, että jos palkkaan ulkopuolisen,joka johtaisi keskustelua että lopettaisivat haukkumisen ja kiusaamiseni. Tämä ei heille käynyt. Sama porukka on jälkeenpäin pilannut esim.yhden mies työntekijän elämää valheillaan. Pahasti!! Olen miettinyt että haluaisin tämän miehen kanssa jutella asioista,siitä.mitä hänelle tekivät, vielä siihen ei ole ollut rohkeutta..joskus yöllä näen unta,kuinka esim laiva uppoaa ja tämä kiusaajaporukka,joka koitti estää osallistumiseni yhteiskuntaan on siellä laivassa,huutaen apua mutta hukkuvat,jokainen. Näen unessa kun kävelen rannalla,ja kirkkaassa vedessä näen heidän siniset ruumiinsa, ne ovat hiljenneet ja siitä tiedän, että kiusaaminen on loppunut. Yhdestä näin unessa,kuinka käärme koitti luikerrella yhden ruumiin suusta,mutta se käärme oli katkennut ja tuli kuolleena ulos tämän johtavan suusta ja vaikka johtava kiusaaja oli unessa jo kuollut, hän koitti haukkua ja levitellä ilkeyksiä, tämä käärme kääntyi suussansa poikittain ja henkilö kuoli taas...

Olipa varmasti sekava txti ja en oikolukenut, tässä ajatuksia mt ongelmainen bänäppikseltå, jota on kiusattu, koitettu ulkopuolelta estää yhteiskuntasn osallistuminen... Ja kyllä, keskellä tätä kiusaamista ja hetkiä, halusivat että elämäni päätän ja sitä yrittivät kiusaamalla lisää. Ei , en tehnyt niin, olen hengissä . Kuten nämä kolme pahinta kiusaajaakin.

Re: Mt ongelmainen töissä

Päivämäärä:   8.12.24 12:35:26

On myös olettamus että ellet ole se täydellinen ihninen, olet vain riesa ja rasite (näin minua johtava kiusaaja kuvaili) . Se sattui. Meni aikaa aikanaan kun ajattelin että maksakoot veroja,minä en sitten ole töissä koska en heille riitä. En ymmärrä miksi uskoin heitä ja puheitaan.

En ymmärrä miksi en silloin osannut katsoa millainen henkilö on hän,joka minua haukkuu. Silloin olin heikko johon haukut ja ilkeilyt upposi.

Olin niin heikoilla heidän kanssaan että on ihme että jaksoin hengissä! Etten luovuttanut ja kuollut pois heidän tahtonsa mukaisesti.

Mitä kiusaajille ja alistajille kuuluu tänä päivänä? He lukevat tätä palstaa. Sen tiedän. Vastaatteko itse,mitä teille kuuluu ja kuinka teillä menee?

Yksi taistelee elämäänsä kanssa nyt-aiheitti sellaisen paskan eräälle miehelle että ihmettelen nyt,koska hän itse lakkaa jaksamasta elämää.

Toinen , hänestä on tullut yli suoerpyhä. On nyt kaikkea vastaan mitä itse nuorempana tehnyt. Parannus? Ymmärrys vai peittelee todellista itseään?

Kolmas, joka kiusaamisen aloitti kehuu itseään, varmaan siksi, ettei kestä kohdata todellista itseään,koska jos näkisi koko elämänsä teot, ymmärtäisi ne, hän masentuisi ja kuolisi pahaanoloonsa, näin luulen ja ajattelen. Korjataan itse,jos olen väärässä? Saanhan edes kirjoittaen ajatella,kun kaiken muun koititte viedä, ihmisen,itsetunnon ja kaiken .

Päivämäärä:   8.12.24 12:38:23

Ja aikanaan kun halusin että asioista puhutaan, eikä vain minua joukolla kiusata, mitä oli vastaus , tänä johtaja kielsi alamaisiaan komnunikoimasta minulle, sanoi että estot , ettei totuus tulisi julki.

Olen kirjoittanut aiheesta kirjan,joka on nyt toisella osapuolella oikoluettavana ja kuulemma kääntää sen samalla akoska kirjasta tuli hyvä!!!

Päivämäärä:   8.12.24 12:45:04

Ja heidän haukuista huolimatta minä olen pystynyt työelämään, he yrittivät saada minutkin uskomaant ettei minusta ole mihinkään, paisti kuolemaan etten kertoisi totuutta kiusaamisesta ja väärin kohteluista.

Ja kuinka mt ongelmat vs normaali ihminen tämän kaiken kokee. Ehkä niin, että normaali ei välitä kiusaamisesta.

Lähettäjä: Kylkyl 
Päivämäärä:   8.12.24 14:59:18

Ei millään pahalla, mutta joko olet kännissä tai sitten ymmärrän hyvin, miksi sinulla on ollut ongelmia. Tekstisi on erittäin sekavaa ja maanisen paasaavaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.24 16:18:58

Ja tällaiset me halutaan töihin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.24 16:30:42

miekkosnaisen yksi monista persoonista...

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   8.12.24 16:33:22

XD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.